Мартинівська сільська громада
Полтавський

Інформація для представників аграрного бізнесу, аграрних асоціацій, інших суб’єктів господарювання, що проводять діяльність у галузі сільського господарства

Дата: 12.03.2025 14:37
Кількість переглядів: 30

  На сьогодні відбуваються суттєві зміни у сферах оподаткування, земельного та трудового права, екологічного законодавства, дозвільної системи тощо. Неврахування їх у діяльності підприємств може призвести до фінансових санкцій та втрати земельного банку, що негативно вплине на розвиток бізнесу.

  Департаментом агропромислового розвитку облвійськадміністрації спільно із журналом «ArpoPRO» 18 березня 2025 року о 10:00 год. в приміщенні Миргородської райдержадміністрації (м. Миргород, вул. Гоголя, 120, актова зала) проводиться семінар для сільгоспвиробників Полтавської області. План семінару додається.

 У ході семінару будуть розглянуті законодавчі новації, фінансові інструменти, оподаткування, юридичні питання захисту активів, зокрема земельного банку, трудові відносини, дозвільні документи тощо. Інформація, яку сільгосппідприємства, отримають на семінарі є вкрай цінною з огляду на те, що вона є вивіреною, експертною та актуальною, отже, полегшує прийняття виважених рішень, що сприятиме зростанню бізнесу в складних умовах воєнного часу.

 Реєстрація для участі в заході за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/lFAIpQLScfF4IVf3ipBUGtdX6LelEbaYvjmHDzbjOP7bgpN9S6rU-Z_w/viewform?usp=header

 Контактна особа: Малохліб Жанна 050-1578578.

 

ПРОГРАМА семінару на тему:

«ВСЕ, ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ АГРАРІЯМ У 2025 РОЦІ»

 

Дата: 18 березня 2025 року

Місце проведення: м. Миргород

Початок роботи: 10.00 год.

Тривалість заходу: 2.5 -3 год.

Спікери:

Ельвіра Ткачова, головний редактор журналу «АгроPRO»

Ірина Дмитерко, заступник головного редактора журналу «АгроPRO»

Олена Жураківська, редактор

 

1. Земельні питання в умовах воєнного стану:

  • передача прав землекористування,
  • землі постійного користування,
  • поновлення договорів оренди,
  • купівля продаж землі,
  • особливості використання земель комунальної власності,
  • НГО,
  • орендні відносини з фізичними особами.

2. Новації оподаткування:

  • податок на нерухоме майно,
  • ПДВ та режим експортного забезпечення,
  • мінімальне податкове зобов’язання.

3. Трудові відносини.

  • права роботодавця під час війни,
  • отримання/поновлення статусу критичноважливого підприємства,
  • бронювання працівників, перебронювання, анулювання бронювання.

4. Дозвільна система під час дії воєнного стану:

  • ліцензія на зберігання пального для потреб власного споживання;
  • дозвіл на оброблення відходів,
  • які дозвільні документи продовжують свою дію на період воєнного стану,
  • по яким видам діяльності достатньо подати декларацію.

5. Перевірки контролюючими органами в 2025 році (що робити, якщо підприємство включено в план, права сторін, умови проведення планових перевірок).

6. Відповіді на запитання


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь