ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми 0210150
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
|||||||
|
ЗВІТ |
|
|||||||||||||||||
|
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік |
|
|||||||||||||||||
|
1. |
0200000 |
Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
04383475 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
2. |
0210000 |
Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
04383475 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
3. |
0210150 |
0150 |
0111 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад |
16567000000 |
|
||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
||||||||||||
|
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів |
|
||||||||||||||||
|
5. Мета бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад та їх виконавчих комітетів |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Завдання бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечення виконання наданих законодавством повноважень |
|
||||||||||||||||
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
|
|
||||||||||||||||
|
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
2 |
Заробітна плата |
9232700,00 |
0,00 |
9232700,00 |
9221806,03 |
0,00 |
9221806,03 |
-10893,97 |
0,00 |
-10893,97 |
|
|||||||
|
3 |
Нарахування на оплату праці |
2044600,00 |
0,00 |
2044600,00 |
1899495,89 |
0,00 |
1899495,89 |
-145104,11 |
0,00 |
-145104,11 |
|
|||||||
|
4 |
Предмети,матеріали,обладнання та інвентар |
1143800,00 |
0,00 |
1143800,00 |
892062,70 |
0,00 |
892062,70 |
-251737,30 |
0,00 |
-251737,30 |
|
|||||||
|
5 |
Оплата послуг (крім комунальних) |
973000,00 |
0,00 |
973000,00 |
940968,01 |
0,00 |
940968,01 |
-32031,99 |
0,00 |
-32031,99 |
|
|||||||
|
6 |
Видатки на відрядження |
5000,00 |
0,00 |
5000,00 |
600,00 |
0,00 |
600,00 |
-4400,00 |
0,00 |
-4400,00 |
|
|||||||
|
7 |
Оплата водопостачання та водовідведення |
5000,00 |
0,00 |
5000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-5000,00 |
0,00 |
-5000,00 |
|
|||||||
|
8 |
Оплата електроенергії |
277100,00 |
0,00 |
277100,00 |
121182,98 |
0,00 |
121182,98 |
-155917,02 |
0,00 |
-155917,02 |
|
|||||||
|
10 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
0,00 |
595700,00 |
595700,00 |
0,00 |
491453,00 |
491453,00 |
0,00 |
-104247,00 |
-104247,00 |
|
|||||||
|
11 |
Капітальний ремонт інших об*єктів |
0,00 |
50000,00 |
50000,00 |
0,00 |
49960,00 |
49960,00 |
0,00 |
-40,00 |
-40,00 |
|
|||||||
|
12 |
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг |
300000,00 |
0,00 |
300000,00 |
294814,60 |
0,00 |
294814,60 |
-5185,40 |
0,00 |
-5185,40 |
|
|||||||
|
|
Усього |
13981200,00 |
645700,00 |
14626900,00 |
13370930,21 |
541413,00 |
13912343,21 |
-610269,79 |
-104287,00 |
-714556,79 |
|
|||||||
|
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** |
|
|
||||||||||||||||
|
№ |
Пояснення |
|
||||||||||||||||
|
1 |
2 |
|
||||||||||||||||
|
2 |
Не виконання , в зв*язку з хворобою працівника. |
|
||||||||||||||||
|
3 |
Заплановані кошти на віиплату лікарняних. |
|
||||||||||||||||
|
4 |
Внаслідок проведення процедурних закупівель отримана економія коштів на предмети та матеріали,а саме бензин та дизпаливо,існує Кт заборгованість по предметам та матеріалам. |
|
||||||||||||||||
|
5 |
Внаслідок передачі 3 приміщень з користуванням інтернету Карлівській ЦПМСД,і снує Кт заборгованість по послугам . |
|
||||||||||||||||
|
6 |
Внаслідок Російського вторгнення в Україну зменшено кількість відряджень. |
|
||||||||||||||||
|
7 |
Договір по оплаті водопостачання не був заключений між Халтуринським ГСКП та Виконавчим комітетом. |
|
||||||||||||||||
|
8 |
Договір по розподілу електроенергії не використовувався в зв*язку з тим,що послуги входили до основного договору постачання.Економія електроенергії в зв*язку з відключенням світла. |
|
||||||||||||||||
|
10 |
Внаслідок процедурних закупівель економія коштів при закупівлі орг.техніки. |
|
||||||||||||||||
|
11 |
|
|
||||||||||||||||
|
12 |
|
|
||||||||||||||||
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||||||
|
№ |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної |
Касові видатки |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
|
|||||||||||||||||
|
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
Затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
кількість штатних одиниць |
од. |
Зміни до кошторису на 2022 рік |
33,50 |
0,00 |
33,50 |
33,50 |
0,00 |
33,50 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2 |
кількість отриманих звернень громадян по соціальному захисту |
од. |
Розрахунок |
400,00 |
0,00 |
400,00 |
263,00 |
0,00 |
263,00 |
-137,00 |
0,00 |
-137,00 |
|
|||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
Розрахунок |
12,00 |
0,00 |
12,00 |
10,00 |
0,00 |
10,00 |
-2,00 |
0,00 |
-2,00 |
|
|||||
|
|
Якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
4 |
відсоток виконання |
відс. |
Розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
95,57 |
0,00 |
95,57 |
-4,43 |
0,00 |
-4,43 |
|
|||||
|
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
Затрат |
|
|
|
||||||||||||||
|
1 |
кількість штатних одиниць |
од. |
. |
|
||||||||||||||
|
|
Продукту |
|
|
|
||||||||||||||
|
2 |
кількість отриманих звернень громадян по соціальному захисту |
од. |
Було заплановано більшу кількість соціальних заяв, в зв*язку із збільшенням переселенців на території Мартинівської громади. |
|
||||||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
||||||||||||||
|
3 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
Нормативно правових актів не виявлено. |
|
||||||||||||||
|
|
Якості |
|
|
|
||||||||||||||
|
4 |
відсоток виконання |
відс. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
|
|||||||||||||||||
|
Аналіз стану виконання результативних показників свідчить,що місцевий бюджет забезпечує виконання завдань,реалізацію повноважень,визначених законодавством,в обов*язковому обсязі. |
|
|||||||||||||||||
|
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
Виконання бюджетної програми провадилось у відповідності до ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні",згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади,органів прокупратури,судів та інших органів"зі змінами,згідно Бюджетного Кодексу |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
України. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Сільський голова |
|
Віктор КОТЕНКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||||
|
|
Начальник відділу-головний бухгалтер |
|
Оксана КОЗЕЛЬКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||||