A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мартинівська сільська громада
Полтавський

ПЛАН евакуації населення Мартинівської сільської територіальної громади у разі виникнення загрози або виникнення надзвичайних ситуацій

Дата: 02.06.2023 09:58
Кількість переглядів: 149

                                                                               Додаток 1

                                                                             Затверджений  рішенням виконкому сільської ради                                                                                                                від 26 травня 2023р.326/2023

 

ПЛАН

евакуації населення Мартинівської сільської територіальної громади

у разі  виникнення загрози або

виникнення надзвичайних ситуацій

 

1. Пояснювальна записка до плану евакуації населення Мартинівської сільської територіальної громади у разі виникнення загрози або виникнення надзвичайних ситуацій

З метою здійснення організованого вивезення (виведення) населення із зон можливого впливу наслідків надзвичайної ситуації або надзвичайної ситуації і розміщення його поза зонами дії вражаючих факторів джерел надзвичайної ситуації у разі виникнення безпосередньої загрози життю та заподіяння шкоди здоров’ю населення, а також заходів з евакуації матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення, відповідно до статті 33 Кодексу цивільного захисту України, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2013 року № 841 «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій», керуючись Законом України «Про місцеві державні адміністрації» розроблено План евакуації населення Мартинівської об’єднаної територіальної громади у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.

Залежно від обстановки, що склалася під час надзвичайної ситуації, проводиться загальна або часткова евакуація тимчасового або безповоротного характеру.

Обов’язковій евакуації підлягає населення у разі виникнення загрози аварії з викидом радіоактивних і небезпечних хімічних речовин, катастрофічного затоплення місцевості та землетрусів, масових лісових і торф’яних пожеж, зсувів, інших геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, збройних конфліктів.

Загальна евакуація населення проводиться із зон радіоактивного та хімічного забруднення, катастрофічного затоплення населених пунктів у разі руйнування гідротехнічних (гідрозахисних) споруд, хвиля прориву яких може досягнути зазначених населених пунктів менше ніж за чотири години.

Часткова евакуація населення проводиться на підставі рішення райдержадміністрації або посадової особи, яка має повноваження щодо прийняття такого рішення.

Для проведення загальної евакуації населення залучаються наявні транспортні засоби відповідної адміністративної території, а в разі виникнення безпосередньої загрози життю або здоров’ю населення - додатково транспортні засоби суб’єктів господарювання та громадян.

Часткова евакуація населення проводиться з використанням транспортних засобів, що експлуатуються згідно з графіком роботи.

Залучення додаткових транспортних засобів під час проведення часткової евакуації населення здійснюється за рішенням райдержадміністрації або посадової особи, яка має повноваження щодо прийняття такого рішення.

     Суб’єктові господарювання або громадянину, транспортні засоби яких залучалися для здійснення заходів з евакуації населення, компенсується вартість наданих послуг і розмір фактичних (понесених) витрат за рахунок коштів, що виділяються з місцевого бюджету на ліквідацію загрози виникнення надзвичайної ситуації або наслідків надзвичайної ситуації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Працівник суб’єкта господарювання, власник, користувач, водій транспортного засобу, які відмовилися від надання послуг з перевезення населення, яке підлягає евакуації, несуть відповідальність відповідно до закону.

Евакуація матеріальних і культурних цінностей проводиться у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, які можуть заподіяти їм шкоду, за наявності часу на її проведення, що визначається на підставі інформації суб’єктів моніторингу, спостереження, лабораторного контролю та прогнозування надзвичайних ситуацій.

Обсяги та черговість проведення евакуації матеріальних і культурних цінностей, їх детальний перелік визначаються органами державної влади, суб’єктами господарювання, громадськими об’єднаннями та/або громадянами, в управлінні, віданні або власності яких перебувають зазначені цінності, та враховуються під час планування заходів з евакуації.

Приймання, перевезення, розміщення, облік та зберігання евакуйованих матеріальних і культурних цінностей здійснюється органом, відповідальним за організацію проведення евакуації, у визначеному законодавством порядку.

Рішення про проведення евакуації приймають на:

державному рівні – Кабінет Міністрів України;

регіональному рівні – Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;

місцевому рівні – районні, районні у м. Києві та Севастополі держадміністрації, відповідні органи місцевого самоврядування;

рівні конкретного суб’єкта господарювання – його керівник.

2. Загальна частина

Кількість населення, що вивозиться автомобільним транспортом коригується комісією з питань евакуації в залежності від кількості наявного транспорту, стану дорожньої мережі, її пропускної спроможності, надзвичайної ситуації, яка потребує вивезення населення, та інших місцевих умов.

В першу чергу вивозяться транспортом населення, яке не може пересуватися пішим порядком (вагітні жінки, жінки з дітьми до 14 років, хворі, які перебувають на амбулаторному лікуванні, чоловіки старше 65 років і жінки старші 60 років).

Решта населення починає рух в пішому порядку формованими колонами в напрямку проміжного пункту евакуації або пункту розміщення населення по запланованому маршруту.

Піші колони формуються чисельністю від 500 до 1000 осіб кожна. Для зручності управління колона розбивається на групи по 50-100 осіб. У кожній групі призначаються старші.

Швидкість руху піших колон не менше 4-5 км/год, дистанція між колонами до 1 км. Добовий перехід, здійснюваний колонами за 10-12 годин руху, становить близько 30-40 км.

     Через кожні 2 години руху на маршруті призначаються малі привали тривалістю 1 годину, через кожні 5 год. руху організовується великий привал на проміжних пунктах евакуації (далі - ППЕ) тривалістю 2 години. На великому привалі у ППЕ організовується прийом гарячої їжі, здійснюється облік, перереєстрація, дозиметричний і хімічний контроль, при необхідності - санітарна обробка.

Посадка еваконаселення в автомобільний транспорт проводиться безпосередньо на збірних евакуаційних пунктах (далі – ЗЕП), евакуація населення проводиться за рахунок шкільних автобусів, приватних автомобілів місцевого населення, а також за рахунок приватних перевізників. Керують посадкою в даному випадку начальники груп комплектування і відправлення колон ЗЕП.

Висадка еваконаселення з автотранспорту автомобільних колон здійснюється безпосередньо на прийомних евакуаційних пунктах (далі - ПЕП), звідки еваконаселення розводиться по місцях розселення членами приймальних евакуаційних комісій.

В ході евакуації забезпечується організація спостереження за радіаційною, хімічною, біологічною обстановкою. Радіаційне, хімічне, біологічне спостереження організовується в місцях збору, посадки висадки, маршрутах, приймальних евакуаційних пунктах.

Медичне забезпечення евакуаційних заходів здійснюється силами лікувальних закладів Мартинівської об’єднаної територіальної громади.

На період проведення евакуаційних заходів на ЗЕП, пунктах посадки, ПЕП та ППЕ розгортаються медичні пункти з цілодобовим чергуванням.

До складу автомобільних і піших колон включається 1-2 медичних працівника (можна залучати медичних працівників з числа евакуйованого населення).

Кожен маршрут евакуації повинна патрулювати на автомобілі одна бригада швидкої медичної допомоги.

Для оповіщення та інформування населення Мартинівської об’єднаної територіальної громади використовуються наявні радіотрансляційні мережі та радіомовні станції незалежно від організаційно-правових форм і форм власності, включаючи функції звукового супроводу телебачення, а також новостворені приватні комерційні радіо і телестудії, об’єктові мережі мовлення та відомчі радіомережі.

Для залучення населення перед мовними повідомленнями подається попереджувальний сигнал «Увага всім!».

На збірних і приймальних евакуаційних пунктах використовується наочна агітація. Крім того, можуть залучатися для інформування населення шляхом подвірного та поквартирного обходу працівники соціальних служб і органів місцевих рад.

3. Визначення термінів

У цьому Плані нижченаведені терміни вживаються у такому значенні:

аварія - небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила ураження, травмування населення або створює на окремій території чи території суб’єкта господарювання загрозу життю або здоров’ю населення та призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи спричиняє наднормативні, аварійні викиди забруднюючих речовин та інший шкідливий вплив на навколишнє природне середовище;

        евакуація - організоване виведення чи вивезення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, а також матеріальних і культурних цінностей, якщо виникає загроза їх пошкодження або знищення;

      обов’язкова евакуація - комплекс заходів, що здійснюється у разі виникнення загрози:

  1. аварій з викидом радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;
  2. катастрофічного затоплення місцевості;
  3. масових лісових і торф’яних пожеж, землетрусів, зсувів, інших геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;
  4. збройних конфліктів (з районів можливих бойових дій у безпечні райони, які визначаються Міністерством оборони України на особливий період);

загальна евакуація - комплекс заходів, що здійснюється для всіх категорій населення із зон:

5). можливого радіоактивного та хімічного забруднення;

6).катастрофічного затоплення місцевості з чотиригодинним добіганням проривної хвилі при руйнуванні гідротехнічних споруд;

часткова евакуація проводиться для вивезення категорій населення, які за віком чи станом здоров’я у разі виникнення надзвичайної ситуації не здатні самостійно вжити заходів щодо збереження свого життя або здоров’я, а також осіб, які відповідно до законодавства доглядають (обслуговують) таких осіб. Часткова евакуація може проводитися також для інших категорій населення за рішенням органів і посадових осіб у разі виникнення радіаційних аварій;

безпечний район – придатний для життєдіяльності район розміщення евакуйованого населення, який визначається рішенням відповідного органу виконавчої влади за межами зон можливого зруйнування, хімічного зараження, катастрофічного затоплення, масових лісових і торф’яних пожеж, а також небезпечного радіоактивного забруднення;

  евакуаційні органи – підрозділи управління процесом евакуації, які призначаються розпорядженням керівника відповідного органу виконавчої влади (об’єкта) для планування, підготовки, організації та проведення евакуації населення, а також для приймання і розміщення евакуйованого населення;

зона можливого ураження - окрема територія, акваторія, на якій внаслідок настання надзвичайної ситуації виникає загроза життю або здоров’ю людей та заподіяна шкода майну;

зона надзвичайної ситуації - окрема територія, акваторія, де сталася надзвичайна ситуація;

надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності;

оповіщення - доведення сигналів і повідомлень органів управління цивільного захисту про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, аварій, катастроф, епідемій, пожеж

тощо до центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій та населення;

 постраждалі внаслідок надзвичайної ситуації техногенного або природного характеру (далі - постраждалі) - особи, здоров’ю яких заподіяна шкода внаслідок надзвичайної ситуації.

4. Загальна характеристика Мартинівської сільської територіальної громади та інформація про населення Мартинівської сільської територіальної громади

       Географічне розташування Мартинівської територіальної громади

Мартинівська громада утворена рішенням 42 сесії 7 скликання Мартинівської сільської ради 2019 року в рамках адміністративно-територіальної реформи. До складу громади увійшли Мартинівська, Білухівська та Варварівська сільські ради Карлівського району Полтавської області.

        Територія Мартинівської територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися. Адміністративний центр знаходиться в селі Мартинівка. Відстань від адміністративного центру громади до обласного центру м. Полтава 75 км.

Територія громади межує:

1) з північного сходу – з Хрестищанською сільською радою Красноградського району;

2) зі сходу – з Кирилівською сільською радою Красноградського району;

3) з південного сходу – з Ленінською, Піщанською та Зорянською  сільськими радами Красноградського району

4) з півдня – з Ланнівською ОТГ Полтавського району;

5) із заходу – з Карлівською ОТГ Полтавського району.

Межі території громади не можуть бути змінені без згоди членів територіальної громади.

      На території громади розташовані населені пункти (далі: населені пункти територіальної громади):

  - села: Мартинівка, Білухівка, Варварівка, Вакулиха, Красне, Тишенківка, Шевченка, Мар'янівка, Знаменка.

Територія  громади займає площу близько 253.559 кв. км.

Гідрографічна сітка громади представлена річкою Орчик та технічними водоймами.

Площа лісового фонду становить 1058,46 га.

Площа земель сільськогосподарського призначення складає 22439,49 га.

Площа земель запасу складає 3724,09 га. Місцевість являє собою рівнину.

                      Відомості про населенні пункти,   що    увійшли до  складу    

                            Мартинівської сільської  територіальної громади

Кількість населення кожного населеного пункту та територіальної громади  в цілому – 3867 осіб

Відомості про зареєстрованих

осіб у Мартинівська територіальна громада

станом на 10.05.2023 року

                     

Населений пункт

Зареєстровано

Чоловіків

Жінок

Дітей до 14 років

Дітей 14-18 років

 

всього

осіб

%

осіб

%

осіб

%

осіб

%

 

Білухівка

638

298

47

316

50

13

2

11

2

 

Вакулиха

135

57

42

62

46

11

8

5

4

 

Варварівка

978

433

44

499

51

22

2

23

2

 

Знаменка

6

2

33

4

67

0

0

0

0

 

Красне

130

61

47

56

43

9

7

4

3

 

Мартинівка

1312

518

39

564

43

170

13

60

5

 

Мар'янівка

445

176

40

210

47

49

11

10

2

 

Тишенківка

107

47

44

44

41

12

11

4

4

 

Шевченка

116

45

39

48

41

19

16

4

3

 

Всього

3867

1637

42

1803

47

305

8

121

3

 

 

Кількість дітей, які відвідують школи (школярі) – 353

Кількість дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади60

 

№п/п

Найменування населених пунктів,  що входять до складу  громади

Відстань  до потенційного адміністративного центру, км

1

с.Мартинівка

адміністративний центр

2

с. Білухівка

19

3

с.Вакулиха

8

4

с.Варварівка

7

5

с.Знаменка

24

6

с-ще Красне

17

7

с.Мар’янівка

7

8

с-ще Тишенківка

6

9

с-ще Шевченка

21

 

           Об’єкти господарської діяльності на території селищної ради

станом на 01.01.2023 року площа Мартирнівської  територіальної громади становить 253.559 кв. км..

 

Категорія земель

Площа

земель, га

Землі сільськогосподарського призначення

     22578.0523

Землі житлової  та  громадської забудови

     613,8545

Землі лісогосподарського призначення

    1058.46

Землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення

    240,307

Землі водного фонду

    248,458

Землі добувної промисловісті

    96,782

Землі природоохоронного фонду

    353,7

 

Найбільші землекористувачі на території   громади:

    1. ПСП «Орач»
    2. ПСП «Вікторія»
    3. ТОВ «Агропрогрес»
    4. ТОВ «Агропрогрес плюс»
    5. ТОВ «АПК Докучаєвські чорноземи»
    6. СФГ «Аніс»
    7. СФГ «Розквіт»
    8. СФГ «Гарант»
    9. СФГ «Прометей
    10.  ФГ «СВ Житниця»
    11.  ФГ «Орчик плюс»
    12.  ДП «Новосанжарське лісове господарство»
    13.  ПП “ Білухівка “
    14.  СФГ “ АСМІК “
    15.  ПП «Бурякорадгосп»
    16.  ПП «Агромаш»
    17.  СФГ «Валентина»
    18.  СФГ «Житниця»
    19.  СФГ «Майське»
    20.  СФГ «Алєкс Плюс»
    21.  СФГ «Обрій»
    22.  СФГ «Кибка А.А.»
    23.  СФГ «Наш край»
    24.  СФГ «Федорівкаі Ко»
    25.  ТОВ «Воля Лан Агро»

                                                             Пункти

управління начальника цивільного захисту сільської ради

І. Основний пункт управління – адмінприміщення сільської ради (с.Мартинівка, вул.Богдана Хмельницького 18).

ІІ. Допоміжні (резервні) пункти управління:

  • приміщення БК (с.Мартиннівка, вул.Богдана Хмельницького 22).
  • приміщення БК (с.Марянівка, вул.Марії Розумовської 2).

ІІІ. Пункти управління на старостинських округах:

  • Варварівський  старостинський округ с.Варварівка (вул.Лесі Українки,11);
  • Білухівський старостинський округ с.Білухівка (вул. Кучеренка, 53);

                                                           Схема

організаційної структури та склад дільниці оповіщення сільської ради

 

№ п/п

Найменування посад

К-сть

Ким комплектуються

1

2

3

4

Центральна ланка управління

         Начальник ЦЗ сільської ради -   Котенко Віктор Іванович

1

Відповідальний за зв’язок та оповіщення

1

Кінько Ю.В.

2

Дільничний інспектор – офіцер поліції

1

Захожай О.Л.

3

Посильний

1

Семеренко Т.М.

 

Резерв

1

Ломакіна С.С.

Управління дільниці

1

Начальник дільниці оповіщення

1

Шраменко Л.І.

2

Заступник начальника дільниці оповіщення

1

Думенко О.М.

3

Комендант

1

 

5

Посильний

1

Юрко І.І.

Група оповіщення за домашніми адресами

1

Начальник групи

1

Гаврюшенко М.А.

2

Технічний працівник

1

Галашевський Р.В.

3

Посильний

3

Їжак Л.В.

Рябченко О.П.

Сад Т.О.

 

 

Група оповіщення за місцем роботи

1

Начальник групи

1

Авраменко В.П.

2

Технічний працівник

1

         Ребенок К.В.

3

Посильний

2

           Їжак Л.І.

Філонець Н.М.

Група аналізу

1

Начальник групи

1

          Думенко Ю.Ю.

2

Технічний працівник

2

Мотієнко А.М.

           Козелько О.Д.

     Резерв:                              

   Відділ освіти, сім`ї, молоді і спорту виконавчого комітету селищної ради – 7 осіб. Схему організаційної структури та склад дільниць оповіщення по старостинських округах формує староста старостинського округу окремо по місцю проживання.

5. Порядок оповіщення населення про початок евакуації

Оповіщенню про початок проведення евакуації у першу чергу підлягають:

  1. районна комісія з питань евакуації;
  2. комісії з питань евакуації місцевого рівня, територія яких підлягає евакуації та організовує ЗЕП;
  3. комісії з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання, територія, яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;
  4. населення району, що підлягає евакуації;
  5. комісії з питань евакуації місцевого рівня, які організовують ПЕП, ППЕ.

Оповіщення здійснюється силами:

  1. черговою зміною 13 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Полтавській області – 2-18-78 або 101;
  2. черговою зміною ВП № 3 Карлівського РВП ГУНП в Полтавській області – 102
  3. Відповідальною особою  з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення  Мартинівської  сільської ради Родика О.А. тел.0952546684

Для доведення сигналів і розпоряджень про початок та порядок проведення евакуації населення із зон ураження використовується:

  1. Інтернет – провайдер «СОЛВЕР інтернет»» телефон 0532629999.
  2. Інтернет – провайдер «Меганет»» телефон 0973552112, 0663552112.
  3.  системами локального оповіщення населення, які розміщені на відповідній території.

Оповіщення населення проводиться шляхом передачі населенню сигналу «Увага всім» і доведення розпорядження про початок евакуації через Інтернет - мережу району.

6. Організація управління і зв`язку

Управління евакуаційними заходами організовується:

  1. районною комісією з питань евакуації, яка діє у складі оперативного штабу з аварійно-рятувальних робіт, з пункту управління, що розгортаються в приміщенні адміністративного будинку райдержадміністрації;
  2. комісії з питань евакуації місцевого рівня, які діють у складі оперативного штабу, з пунктів управління, розташованих в адміністративних будинках;
  3. комісіями з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання територія яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;
  4. комісія з питань евакуації місцевого рівня, яка організовує ПЕП та ППЕ.

Пункт управління приводиться у готовність рішенням голови комісії з питань евакуації.

Час на приведення в готовність пунктів управління – 1 година.

Для забезпечення управління евакуаційними заходами при виникненні надзвичайної ситуації зв’язок районної комісії з питань евакуації здійснюється по телефонним лініям зв’язку ПАТ «Укртелеком» та через мобільний зв’язок з:

  1. обласною евакуаційною комісією (у разі евакуації на регіональному рівні);

     2)комісією з питань ТЕБ та НС Мартинівської сільської територіальної громади;

     3)комісією з питань евакуації місцевого рівня, територія яких підлягає евакуації та організовує ЗЕП;

    4)комісією з питань евакуації, що утворені на об’єктах господарювання, території яких підлягає евакуації або на яких знаходиться об’єкт аварії;

    5)комісією з питань евакуації місцевого рівня, які організовують ПЕП, ППЕ;

    6)об'єктами, організаціями та службами, які залучаються до проведення евакуаційних заходів.

Після розгортання на пунктах управління встановлюється цілодобовий режим роботи. Обмін інформацією, надання доповідей, донесень, підготовка довідок здійснюється головним спеціалістом з питань цивільного захисту, згідно з табелем термінових донесень.

У разі виникнення потреби в негайному проведені евакуації у складі комісій з питань евакуації створюються оперативні групи, які розпочинають роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

7. Терміни проведення евакуації

Терміни готовності евакуаційних органів становлять:

  1. в робочий час                                - «Ч»  +  1.00;
  2. в неробочий час                                      - «Ч»  +  2.00;
  3. ЗЕП                                               - «Ч»  +  4.00;
  4. ПЕП                                                       - «Ч»  +  1.30;
  5. ППЕ                                                        - «Ч»  +  1.30;
  6. формувань ЦЗ                                - «Ч»  +  4.00

Терміни проведення евакуації становлять:

  1. при аваріях на хімічно небезпечних об`єктах I і II ступеня –1година;
  2. при аваріях на хімічно небезпечних об`єктах IV ступеня – 4 години;
  3. (терміни не враховують часу дії режимів хімічного захисту населення в зонах зі смертельною концентрацією);
  4. при проведенні евакуації із зон паводкового затоплення - 2 години.

Розрахунок термінів визначається з моменту оповіщення про початок евакуації.

Реевакуація з зон хімічного зараження здійснюється після подання органами державного санітарного нагляду висновків про зниження концентрації  шкідливих речовин  на об'єктах навколишнього середовища до попереднього аварійного рівня.

При повенях час проживання населення в районах безпечного розміщення залежить від ступеня пошкоджень будинків під час стихійного лиха. Реевакуація населення, що мешкає  в будинках, які залишились неушкодженими, або в будинках зі слабкими руйнуваннями, здійснюється після  усунення безпосередньої загрози його життю та здоров’ю. Реевакуація населення, що мешкає  в зонах середніх та великих руйнувань, здійснюється після відновлювання житлових будинків. 

 

8. Порядок збору та виводу (вивозу) населення з небезпечних районів. Маршрути евакуації

При надзвичайних ситуаціях на території Мартинівської сільської територіальної громади евакуація населення проводиться у два етапи:

  1. перший етап - укриття населення на термін «Ч» + 2-4 години в житлових будинках, виробничих приміщеннях і об'єктах соціально-культурного призначення та

найпростіших укриттях і спорудах подвійного призначення;

  1. другий етап - евакуація населення із місць укриття до місць безпечного розселення у цьому випадку доросле населення та діти шкільного віку виво­дяться пішки у напрямку, зазначеному по районній мережі зв’язку і оповіщення, а також поліцейськими постами регулювання та оточення. При аварії на хімічно-небезпечних об’єктах Мартинівської сільської територіальної громади, еваконаселення вивозиться до проміжного пункту евакуації (ППЕ) для пересадки на інший транспорт.

Для евакуації людей похилого віку, інвалідів, дітей дошкільного віку та інших категорій населення, нездібних швидко пересуватись, при виникненні надзвичайної ситуації організуються пункти посадки на автотранспорт (в залежності від площі ураження).

    Подання транспорту до дошкільних дитячих закладів, закладів освіти, лікарень, ЗЕП, організовує спеціалізована служба транспортного та технічного забезпечення цивільного захисту за координацією з комісією з питань евакуації.

Також при виникненні безпосередньої загрози життю або здоров’ю населення можуть додатково залучатись транспортні засоби суб’єктів господарювання та громадян.

Транспортні засоби (шкільні автобуси) подаються у розпорядження спеціалізованої служби транспортного та технічного забезпечення цивільного захисту. При цьому кожному водію на машину видаються протигаз та аварійний знак.

Для виведення та вивозу населення з можливих осередків зараження при аварії на потенційно-небезпечних об’єктах, хімічно-небезпечних об’єктах, у випадку проведення повномасштабних бойових дій та на випадок надзвичайної ситуації при повенях на території Мароинівської сільської територіальної громади визначені наступні маршрути.

                                                        Автомобільні:

№ 1. Із ЗЕП Мартинівської сільської територіальної громади

с. Шевченка, с.Красне.

евакуація проводиться дорогою  місцевого значення О 1707099, та комунальною дорогою С 170709 (в випадку евакуації в с. Мартинівка)

с.Вакулиха, с.Тишенкове

 евакуація проводиться дорогами місцевого значення С-1707099, та комунальною дорогою С 170708 (в випадку евакуації в с. Мартинівка)

    с. Марянівка

 евакуація проводиться дорогою С170710. (в випадку евакуації в с. Мартинівка ) .

    с. Варварівка

 евакуація проводиться дорогами місцевого значення О-1707098 (в випадку евакуації в с. Мартинівка)

с. Білухівка, с.Знаменка

 евакуація проводиться дорогами місцевого значення О 1724342, та О 1707098 (в випадку евакуації в с. Мартинівка та с.Варварівка )

  Час початку руху колони з пункту посадки згідно з графіком руху колон. Час у дорозі до кінцевого пункту 1 година.

                                          Піші маршрути:

 № 1. Із ЗЕП Мартинівської сільської територіальної громади

     Евакуація проводиться пішим маршрутом по автомобільних , польових дорогах в залежності від погодніх умов.

Час початку руху колони з пункту посадки згідно з графіком руху колон.

Час у дорозі до кінцевого пункту 5 годин.

9. Райони розміщення евакуйованого населення

Розміщення еваконаселення при аварії на хімічно небезпечних об'єктах, потенційно-небезпечних об’єктах, у випадку проведення повномасштабних бойових дій та на випадок надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру на території Мартинівської сільської територіальної громади розташованих на території Полтавського  району, здійснюється в межах адміністративно - територіальної одиниці району (далі АТО району).

В Ланнівській ТГ на випадок евакуації населення передбачені наступні будівлі:

На території Варварівського старостинського округу

Варварівський НВК : с.Варварівка площа Шкільна 1 , директор школи Щербина Лідія Вікторівна тел (0952242087)

Варварівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат, вул.Каштановаа 1, в.о.директора школи Овчаренко Світлана Василівна, тел.0507621458

На території Білухівського старостинського округу

Білухівська гімназія : с.Білухівка , вул.Кучеренка 26, директор школи Безпалько Ольга Миколаївна  тел. (099382953)

На території адміністративного центру с. Мартинівка

1.Опорний заклад "Мартинівський ліцей " с. Мартинівка, вул.Богдана Хмельницького 14, директор школи Погрібна Світлана Григорівна тел. (0955087831).

2. ЗДО Малятко”: c.Мартинівка, вул .Богдана Хмельницькеого 20, директор ЗДО  Гамай Валентирна Анатоліївна, тел.0508543281.

3. Марянівська гімназія, с.Марянівка, вул.Першотравнева 19, директор школи Таценко Вікторія Владиславівна, тел.0666951078.

10. Забезпечення проведення евакозаходів

Транспортне забезпечення

Транспортне забезпечення евакозаходів планується з метою організованого вивозу населення і матеріальних цінностей з небезпечних районів та проведення реевакуації після ліквідації наслідків аварій і катастроф.

Для забезпечення евакоперевезень планується залучити автотранспорт за видами надзвичайних ситуацій та залізничний транспорт за наявними маршрутами:

  • при евакуації із можливих зон хімічного ураження − 8 од. автотранспорту;

У першу чергу до участі у виконанні завдань транспортного забезпечення евакуації залучаються 2 одиниці шкільних автобуси територіальної громади .

Автотранспорт, що залучається для вивозу еваконаселення до місць тимчасового розміщення, формується в автоколони, які здійснюють перевезення по закріплених маршрутах.

Матеріальне забезпечення

Матеріальне забезпечення евакуаційних заходів організується з метою забезпечення органів управління, сил та засобів, що залучаються до проведення евакуації, і населення, що виводиться з небезпечних зон:

  1. майном протихімічного захисту;
  2. медичним майном;
  3. пально-мастильними матеріалами;
  4. продовольством;
  5. одягом;
  6. предметами першої необхідності.

Координація дій сил і засобів матеріального забезпечення здійснюється сектором з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи.

У зимовий період на маршрутах пішого руху створюються пункти обігріву.

Забезпечення охорони громадського порядку

Охорона громадського порядку в період проведення евакуації населення здійснюється за метою:

  1. регулювання і забезпечення  безпеки руху на маршрутах пішої евакуації і руху автотранспорту, підтримання громадського порядку на пунктах збору, пунктах посадках населення на транспорт;
  2. оточення районів евакуації;
  3. посилення охорони особливо важливих об'єктів;
  4. проведення заходів, щодо попередження можливих безпорядків, паніки, розповсюдження неправдивих відомостей та інформації;
  5. здійснення контролю за дотриманням встановлених режимів захисту, регулювання потоків автотранспортних засобів, що прибувають.

Для виконання завдань забезпечення охорони громадського порядку залучаються 2 службовця поліції, 2 од. спеціального автотранспорту, в тому числі  для перевезення особового складу,  для організації рухомих патрулів і автоколон під супроводом екіпажу

 ВП № 3 Карлівського РВП ГУНП в Полтавській області

Медичне забезпечення

Медичне забезпечення евакозаходів здійснюється з метою своєчасного надання медичної допомоги еваконаселенню та контролю за санітарно-гігієнічним станом місць тимчасового розміщення населення.

Задачі медичного забезпечення:

  1. організація медичного забезпечення населення на ЗЕП, ПЕП, ППЕ та проміжних евакуаційних пунктах в автотранспорт, в місцях тимчасового розміщення;
  2. медичне обслуговування і евакуація транспортом хворих, що вивозяться разом з лікувальними установами із можливих зон хімічного ураження;
  3. безперервний нагляд за епідеміологічною обстановкою, активне виявлення інфекційних хворих, їх ізоляція, лікування в місцях тимчасового розміщення населення, проведення інших протиепідемічних заходів. Для виконання завдань медичного забезпечення залучаються медичні заклади, лікарі, середній медперсонал, бригади невідкладної медичної допомоги   

11.Порядок оповіщення населення про початок евакуації.

         Оповіщення населення проводиться шляхом подання сигналу «УВАГА ВСІМ» і доведення розпорядження про початок евакуації з використанням всіх наявних засобів, у тому числі — радіотрансляційної мережі.

         Оповіщенню про початок проведення евакуації в першу чергу підлягає:

- населення, що мешкає в районах вірогідного ураження;

- органи управління евакуаційними заходами;

- начальники ЦЗ об’єктів, які потрапляють в зону можливого ураження і  об’єктів безпечного розміщення евакуйованого населення;

- начальник ЦЗ району.

         Оповіщення населення та органів управління ЦЗ здійснюють:

- чергові диспетчери ХНО;

- оперативний черговий райдержадміністрації;

- ВП № 3 Карлівського РВП ГУНП в Полтавській області

         Доведення сигналів і розпоряджень про початок і проведення евакуації населення із зон можливого хімічного зараження здійснюється за допомогою:

- системи централізованого оповіщення (сирени, гучномовці);

- оперативних груп ВП № 3 Карлівського РВП ГУНП в Полтавській області, на транспортних засобах, обладнаних гучномовцями.

Терміни проведення евакуації.

         Термін проведення евакуації визначається з моменту оповіщення населення про початок евакуації.

         Термін проведення евакуації – «Ч» + 4.00.

         Термін готовності виділеного автомобільного транспорту для евакуації населення – «Ч» + 1.30.

Кількість населення, яке вивозиться різними видами транспортних засобів окремо і виводиться пішки.

Всього евакуйовується:                      3867 чол., з них:

         1) автотранспортом                  585чол.

         - у тому числі власним             976 чол.

         2) пішки                                     2306 чол.

Заходи щодо організації приймання, розміщення, захисту та життєзабезпечення евакуйованого населення у безпечному районі.

Заходи щодо організації прийому, розміщення, захисту та життєзабезпечення еваконаселення, організовують та здійснюють приймальні евакуаційні комісії, які розгортаються в районах безпечного розселення, та районні служби ЦЗ.

Населення в автомобільних та піших колонах прибуває в закріплений безпечний район, де на приймальних евакуаційних пунктах реєструється та розподіляється по приміщенням.

Для забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення у районах безпечного розселення залучаються районні служби ЦЗ:

- спеціалізована служба торгівлі і харчування (забезпечує евакуйованих речовим майном першої необхідності та харчуванням через стаціонарні та рухомі пункти харчування та рухомі пункти продовольчого і речового постачання).

- спеціалізована комунально - технічна служба (забезпечує евакуйоване населення питною водою).

    - спеціалізована медична служба (організує надання медичної допомоги населенню із залученням бригад швидкої допомоги та наявних медичних пунктів у районах безпечного розселення, а також санітарний нагляд за умовами заміщення евакуйованих та які­стю продуктів харчування і питної води).

Порядок організації управління і зв’язку.

      Управління евакуаційними заходами здійснює сільська евакуаційна комісія з пункту управління, який розгортається у приміщенні Мартинівської сільської ради.

     Пункт управління приводиться у готовність рішенням голови комісії з питань ТЕБ та НС, який очолює районний оперативний штаб.

Час готовності пункту управління - 1 година. Після приведення пункту управ­ління у готовність на ньому встановлюється цілодобове чергування керівного складу.

Обмін інформацією, надання доповідей, донесень, підготовка довідок здійснюється евакуаційними органами всіх рівнів згідно з табелем термінових донесень та розпорядженнями голови районної евакуаційної комісії.

У разі виникнення потреби в негайному проведені евакуації у складі евакуа­ційних комісій створюються оперативні групи, які розпочинають роботу з моменту прийняття рішення про проведення евакуації.

Для забезпечення управління евакуаційними заходами при виникненні НС організовується телефонний зв'язок:

- районної евакуаційної комісії.

- обласною евакуаційною комісією.

- об'єктами, організаціями та службами, які залучаються до проведення евакуаційних заходів.

- головного спеціаліста з питань цивільного захисту;

- районною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

- об'єктами, які опинилися або можуть опинитися в районі хімічного забруднення.

- комісії з питань ТЕБ та НС:

- об’єктами господарської діяльності, які потрапляють в небезпечну зону;

 спеціалізованими службами ЦЗ району.

Забезпечення проведення евакуаційних заходів.Транспортне забезпечення.

Транспортне забезпечення евакуаційних заходів планується з метою організова­ного вивозу населення з небезпечних районів та проведення реевакуації після лікві­дації наслідків НС.

Для забезпечення евакуаційних перевезень при евакуації із можливих зон ураження планується за згодою  залучити      2 одиниці шкільних автобусів, додатково 1 автобус  підприємства ПП «Бурякорадгосп», 1 автобус ПСП “Орач”, 1 автобус ПП “Агромаш”.У Мартинівській  сільської раді є у наявності 3 легкових автомобіля, та 1 автомобіль Халтуринського ГСКП.

В першу чергу транспортні засоби подаються в дошкільні дитячі установи і шко­ли (автобуси середньої місткості), а також для перевезення матерів з малолітніми дітьми, хворих та інвалідів.

В містах і районах автотранспорт, що залучається для вивозу еваконаселення до місць тимчасового розміщення, формується в автоколони, які здійснюють переве­зення по закріпленим маршрутам відповідно з планами міст та районів.

Безпосередня організація транспортного забезпечення покладається на автотран­спортну службу ЦЗ.

 

 

Матеріальне забезпечення.

Матеріальне забезпечення евакозаходів організовується і проводиться з метою своєча­сного і повного забезпечення органів управління, сил та засобів, що залучаються до проведення евакуації, і населення, що виводиться з небезпечних зон:

  1. майном протихімічного захисту;
  2. медичним майном;
  3. продовольством;
  4. одягом;
  5. предметами першої необхідності.

Безпосередня організація матеріального забезпечення покладається на службу матеріального забезпечення ЦЗ.

Для виконання завдань матеріального забезпечення залучаються:

  1. 1 рухомий пункт харчування ;
  2. 1 рухомий пункт продовольчого забезпечення.

Пункти харчування евакуйованого населення організуються безпосередньо в пунктах їх розміщення.

Технічне забезпечення.

Технічне забезпечення організовується з метою надійної роботи автомобільної техніки під час вивезення населення з небезпечних районів:

 - при евакуації населення у випадку виникненні надзвичайних ситуацій техногенного характеру, залучатимуться 2 автобуси комунальної власності (шкільні автобуси), та 2 приватні перевізники (О.В.Осмолович, О.М.Нетяга).

Забезпечення охорони громадського порядку.

Охорона громадського порядку під час проведення евакуації населення здійснюється з метою:

1). підтримання громадського порядку на пунктах збору;

2). оточення району евакуації;

3). посилення охорони особливо важливих об'єктів при евакуації персоналу;

4). проведення заходів попередження можливих безпорядків;

5). регулювання руху автотранспортних засобів.

Безпосередня організація забезпечення охорони громадського порядку поклада­ється на Карлівське відділення поліції  ГУ НП  в Полтавській  області.

Медичне забезпечення.

Медичне забезпечення евакозаходів проводиться з метою своєчасного надання медичної допомоги населенню:

1). надання усіх видів медичної допомоги від сильнодіючих отруйних речовин.

2).медичне обслуговування хворих, що вивозяться з можливих зон хімічного ураження.

3). безперервний нагляд за епідеміологічною обстановкою в місцях тимчасового розміщення населення.

Медичне забезпечення в районі безпечного розселення здійснюється через діючу мережу медичних закладів та медичних пунктів. До надання першої допомоги постраждалим від СДОР залучаються об'єктові медичні формування.

Безпосередня організація та координація заходів щодо медичного забезпечення покладається на медичну службу ЦЗ, створену на базі Карлівського ЦПМСД , та Карлівської лікарні ім.Радевича.

 

Заступник Мартинівського сільського голови                        

Відповідальний за питання з цивільного захисту                                                 

Мартинівської сільської ради                                                                                            Олександр РОДИК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь