Мартинівська сільська громада
Полтавський

Звіт про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2021 року у Мартинівській сільській раді

Дата: 29.04.2021 15:13
Кількість переглядів: 741

Фото без опису      Робота щодо розгляду звернень громадян у апараті виконавчого комітету Мартинівської сільської ради (далі – сільській раді) проводиться відповідно до Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету сільської  ради, розпоряджень сільського голови.

   Для організації роботи зі зверненнями громадян в сільській раді прийняті розпорядження сільського голови «Про особисті прийоми громадян головою, заступником голови та секретарем сільської ради» та «Про проведення виїзних прийомів громадян у населених пунктах сільської ради головою сільської ради, заступником голови та секретарем сільської ради на 2021 рік».

  

   Відповідно затверджених графіків особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради: особистий прийом голови сільської ради здійснюється кожного вівторка, секретарем – щосереди, заступником сільського голови – щочетверга. (Про що оприлюднено на офіційному сайті сільської ради у розділі «Мартинівська сільська рада – графіки прийомів»)

 

   Щодо графіку виїзних прийомів громадян, то 10 лютого головою сільської ради було здійснено виїзний  прийом громадян до Варварівського старостату, 14 квітня – у Білухівський старостат. Заступник сільського голови здійснив виїзний прийом громадян 16 березня у с. Білухівку. Виїзні прийоми сплановані кожного місяця, тому, згідно графіку на I півріччя, будуть здійснені виїзні  прийоми керівництвом сільської ради також  у травні (18.05) та червні (16.06).

 

    На виїзних прийомах у керівництва сільської ради порушувались питання:

- відкриття у селі аптечного пункту, ремонту фасаду Варварівського сільського Будинку культури, питання підвезення людей до с. Мартинівка та м. Карлівка, щодо ліквідації сміттєзвалищ на території усіх сіл територіальної громади, земельні питання;

-   про збільшення кількості палива для обслуговування службового автомобіля Білухівської АЗПСМ, щодо внесення змін до встановленого  часу освітлення вулиць села Білухівка в нічний час, по питанню оплати за транспортування природнього газу, про встановлення на фасадах житлових будинків адресних табличок з номером та назвою вулиці чи провулку, надання земельної ділянки у власність, питання ремонту дороги у с. Знаменка, облаштування місцевого пляжу у с. Білухівка, з приводу створення у ОТГ Ради ветеранів.

- про допомогу будівельними матеріалами сім’ї, яка нещодавно потерпіла від пожежі, про видалення аварійних дерев, обрізання крон дерев, зрізання сухих гілок, вивезення видалених дерев на території кладовища, про проведення спільного ремонту дороги разом із ГП «Шебелинкагазвидобування», про можливість встановлення та виплати «ковідної» доплати працівникам Білухівської АЗПСМ, про сім’ю, в якій склалися несприятливі умови для виховання дітей, про ідею відкриття у приміщенні бувшого ДНЗ сільського музею.

 

      З даних питань зверталися 7 жителів  села Варварівка, 11 жителів села Білухівка. На всі порушені питання керівництвом сільської ради громадянам були надані роз’яснення, рекомендації та пропозиції для вирішення.

 

  Крім усних звернень громадян, традиційною формою звернень, є письмові, що надходять до сільської ради у великій кількості. Так, за звітний період до сільської ради надійшло 784 письмових звернення. З них 713 стосувались земельних питань та 29 звернень надійшли з питань надання одноразової грошової допомоги на лікування та із скрутним матеріальним становищем.

   Щодо заяв з питань надання одноразової грошової допомоги на лікування, то всі 29 заяв задоволені. Слід додати, що у відповідності комплексної Програми соціального захисту населення Мартинівської сільської ради на 2021-2022 роки, одноразову грошову допомогу з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав  було надано із сільського бюджету у розмірі 1 тис.грн. воїнам – афганцям та воїнам – інтернаціоналістам у кількості 15   чоловік та ліквідаторам Чорнобильської катастрофи у кількості 17 чоловік з нагоди відзначення 35-ї роковини Чорнобильської катастрофи. Також, в рамках виконання вищевказаної Програми, грошову одноразову допомогу при народженні дитини у розмірі 10 тис.грн. було надано 3 жінкам громади.

    Звернення громадян розглядаються відповідно ЗУ «Про звернення громадян» у встановлений законодавством термін протягом 30 днів.      Земельні питання, відповідно до резолюції голови сільської ради, виносяться на розгляд профільної комісії сільської ради, а потім на сесію сільської ради таким чином, щоб не порушувати ЗУ «Про звернення громадян», тобто рішення приймаються виключно у 30-ти денний термін. Хочу додати, що з метою    належної організації роботи земельного відділу виконавчого комітету та надходженням великої кількості заяв громадян із земельних питань, 7 квітня 2021 року розпорядженням сільського голови за № 41 затверджено графік особистого прийому громадян начальником земельного відділу апарату виконавчого комітету, про що оприлюднено у ЗМІ сільської ради. (вівторок, четвер – з 9.00-12.00)

 

   Всі звернення громадян реєструються у журналах особистих прийомів громадян, журналі заяв, пропозицій та скарг, контролюються відповідальними працівниками та розглядаються без порушень терміну виконання.

 

   На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи „Урядова гаряча лінія”. Відповідно до розгляду звернень громадян, що надійшли через урядову гарячу лінію, у 5-ти денний термін розглянуто  9 звернень, які відпрацьовані, на всі ці звернення надано відповіді.

 

    Отже, станом на 29 квітня, до Мартинівської сільської ради надійшло  всього 804 звернення громадян. У порівнянні з минулим 2020 роком, то за річний період 2020 року у Мартинівській сільській раді було зареєстровано  152 звернення. Як, бачимо, громадяни стали частіше звертатися до керівництва ТГ з вирішення питань, що їх турбують.

    Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них стосується питань аграрної політики та земельних відносин – 713, соціального захисту – 58 звернень, охорони здоров’я – 29 звернень, комунального господарства – 2 звернення, екології та природних ресурсів –  2 звернень.

   За підсумками розгляду  вирішено позитивно – 317 звернень; на 311 звернень (земельні питання) надано письмову відповідь через відмову у задоволенні, на 25 звернень надано письмові роз’яснення та пропозиції з метою їх вирішення, 47 заяв знаходяться у стадії розгляду.

   

   Сільська рада забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення, а саме:  на офіційному сайті сільської ради та сторінці сільської ради у Facebook.  За звітний період розміщено 67 новин та 53 оголошення.      На інформаційних стендах в приміщенні сільської ради для інформування населення сільської ради розміщені: графіки прийому громадян керівництвом сільської ради ; відомості щодо можливостей надання заяв, скарг, запитів письмово на адресу сільської ради  та/або електронною поштою: xaltyrinorada@ukr.net Також для зручності громадян в процесі оформлення стенд для звернень громадян з відповідними роз’ясненнями. Крім того, планується найближчим часом забезпечити  прийом електронних звернень громадян через офіційний сайт Мартинівської громади http://martynivka.gromada.org.ua//, де мешканці сільської ради матимуть можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб сільської ради.

 

  Хочу зазначити, що управлінням правового та кадрового забезпечення апарату виконавчого комітету сільської ради забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Правова допомога з порушених питань діяльності сільської ради надається громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.

  

    Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

  Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Мартинівської сільської ради.

  Відповідальні працівники апарату виконавчого комітету Мартинівської  сільської ради і надалі будуть забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Начальник загального відділу

апарату виконавчого комітету

сільської ради                                                                     Н.М. Супрун


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь