Звіт про виконання паспорта 0611210
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
|||||||
|
ЗВІТ |
|
|||||||||||||||||
|
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік |
|
|||||||||||||||||
|
1. |
0600000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
2. |
0610000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
3. |
0611210 |
1210 |
0990 |
Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
16567000000 |
|
||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
||||||||||||
|
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Реалізація державної політики, спрямована на надання підтримки особам з особливими освітніми портебами |
|
||||||||||||||||
|
5. Мета бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
Забезпечення надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в закладі загальної середньої освіти. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Завдання бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечення надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами |
|
||||||||||||||||
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
|
|
||||||||||||||||
|
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
1 |
Заробітна плата |
64957,69 |
0,00 |
64957,69 |
17975,38 |
0,00 |
17975,38 |
-46982,31 |
0,00 |
-46982,31 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
2 |
Нарахування на оплату праці |
14290,00 |
0,00 |
14290,00 |
6012,07 |
0,00 |
6012,07 |
-8277,93 |
0,00 |
-8277,93 |
|
|||||||
|
|
Усього |
79247,69 |
0,00 |
79247,69 |
23987,45 |
0,00 |
23987,45 |
-55260,24 |
0,00 |
-55260,24 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** |
|
|
||||||||||||||||
|
№ |
Пояснення |
|
||||||||||||||||
|
1 |
2 |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Відхилення по КЕКВ 2111 у сумі -46982,31 і по КЕКВ 2120 у сумі -8277,93 пояснюється тим, що коли було дистанційне навчання, то інклюзія не оплачувалася |
|
||||||||||||||||
|
2 |
|
|
||||||||||||||||
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||||
|
№ |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної |
Касові видатки |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
|
|||||||||||||||||
|
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
Затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
Затверджений обсяг видатків на оплату за проведення корекційно-розвиткових занять |
грн. |
кошторис |
79247,69 |
0,00 |
79247,69 |
23987,45 |
0,00 |
23987,45 |
-55260,24 |
0,00 |
-55260,24 |
|
|||||
|
|
Продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2 |
к-ть учнів з ООП ,які навчаються в інклюзивних класах закладу заг.сер.освіти |
осіб |
звітність установ |
8,00 |
0,00 |
8,00 |
8,00 |
0,00 |
8,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
середні витрати на оплату за проведення корекц.-розвитк.занять |
грн. |
розрахунок |
9905,96 |
0,00 |
9905,96 |
2998,43 |
0,00 |
2998,43 |
-6907,53 |
0,00 |
-6907,53 |
|
|||||
|
|
Якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
4 |
Забезпеченість оплати за проведення корекц.-розв.занять інклюзивних класів закладу освіти |
відс. |
розрахунок |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
Затрат |
|
|
|
||||||||||||||
|
1 |
Затверджений обсяг видатків на оплату за проведення корекційно-розвиткових занять |
грн. |
Відхилення між плановими показниками і касовими видатками пояснюється тим, що при дистанційному навчанні інклюзія не оплачується |
|
||||||||||||||
|
|
Продукту |
|
|
|
||||||||||||||
|
2 |
к-ть учнів з ООП ,які навчаються в інклюзивних класах закладу заг.сер.освіти |
осіб |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
||||||||||||||
|
3 |
середні витрати на оплату за проведення корекц.-розвитк.занять |
грн. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Якості |
|
|
|
||||||||||||||
|
4 |
Забезпеченість оплати за проведення корекц.-розв.занять інклюзивних класів закладу освіти |
відс. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
|
|||||||||||||||||
|
У 2022 році на виконання програми використано 23 987,45грн., бюджетна програма виконана на 30,27%. Низькі показники якості та ефективності роботи є свідченням того, що у 2022 році відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради не забезпечив в повному обсязі виконання завдань визначених законодавством відповідно до мети бюджетної програми - "Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" у зв'язку з військовим станом. |
|
|||||||||||||||||
|
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
Відхилення по КЕКВ 2111 у сумі - 46982,31 і по КЕКВ 2120 у сумі - 8277,93 пояснюється тим, що коли було дистанційне навчання, то інклюзія не оплачувалася. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Начальник відділу освіти культури та спорту |
|
Тетяна ГРЕЧКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||
|
|
Головний спеціаліст |
|
Ірина БОРОВИК |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||