Звіт про виконання паспорта 0611010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
|||||||
|
ЗВІТ |
|
|||||||||||||||||
|
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік |
|
|||||||||||||||||
|
1. |
0600000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
2. |
0610000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
3. |
0611010 |
1010 |
0910 |
Надання дошкільної освіти |
16567000000 |
|
||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
||||||||||||
|
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечення надання дошкільної освіти та виховання дітей |
|
||||||||||||||||
|
5. Мета бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
Забезпечення надання дошкільної освіти |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Завдання бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечити створення умов для надання на належному рівні дошкільної освіти та виховання дітей |
|
||||||||||||||||
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
|
|
||||||||||||||||
|
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
3 |
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар |
44900,00 |
0,00 |
44900,00 |
11918,50 |
0,00 |
11918,50 |
-32981,50 |
0,00 |
-32981,50 |
|
|||||||
|
4 |
Продукти харчування |
39600,00 |
0,00 |
39600,00 |
29463,72 |
0,00 |
29463,72 |
-10136,28 |
0,00 |
-10136,28 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
5 |
Оплата послуг(крім комунальних) |
268000,00 |
0,00 |
268000,00 |
239687,64 |
0,00 |
239687,64 |
-28312,36 |
0,00 |
-28312,36 |
|
|||||||
|
6 |
Видатки на відрядження |
1000,00 |
0,00 |
1000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-1000,00 |
0,00 |
-1000,00 |
|
|||||||
|
7 |
Оплата водопостачання та водовідведення |
5100,00 |
0,00 |
5100,00 |
4008,00 |
0,00 |
4008,00 |
-1092,00 |
0,00 |
-1092,00 |
|
|||||||
|
8 |
Оплата електроенергії |
128000,00 |
0,00 |
128000,00 |
71548,60 |
0,00 |
71548,60 |
-56451,40 |
0,00 |
-56451,40 |
|
|||||||
|
9 |
Оплата природного газу |
115000,00 |
0,00 |
115000,00 |
70000,00 |
0,00 |
70000,00 |
-45000,00 |
0,00 |
-45000,00 |
|
|||||||
|
14 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
0,00 |
1265600,00 |
1265600,00 |
0,00 |
1173822,45 |
1173822,45 |
0,00 |
-91777,55 |
-91777,55 |
|
|||||||
|
15 |
Заробітна плата |
1418500,00 |
0,00 |
1418500,00 |
1376524,47 |
0,00 |
1376524,47 |
-41975,53 |
0,00 |
-41975,53 |
|
|||||||
|
16 |
Нарахування на оплату праці |
319100,00 |
0,00 |
319100,00 |
310140,39 |
0,00 |
310140,39 |
-8959,61 |
0,00 |
-8959,61 |
|
|||||||
|
17 |
Медикаменти та перев'язувальний матеріал |
3100,00 |
0,00 |
3100,00 |
1789,85 |
0,00 |
1789,85 |
-1310,15 |
0,00 |
-1310,15 |
|
|||||||
|
|
Усього |
2342300,00 |
1265600,00 |
3607900,00 |
2115081,17 |
1173822,45 |
3288903,62 |
-227218,83 |
-91777,55 |
-318996,38 |
|
|||||||
|
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** |
|
|
||||||||||||||||
|
№ |
Пояснення |
|
||||||||||||||||
|
1 |
2 |
|
||||||||||||||||
|
3 |
Економія коштів виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару |
|
||||||||||||||||
|
4 |
Економія коштів виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару(Постанова 590) |
|
||||||||||||||||
|
5 |
Економія коштів по КЕКВ 2240 виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час наданих послуг(Постанова 590) |
|
||||||||||||||||
|
6 |
Відхилення між плановими та касовими показниками пояснюється тим, що під час воєнного стану курси підвищення кваліфікації проводилися у дистанційному режимі |
|
||||||||||||||||
|
7 |
Відхилення між плановими та касовими показниками пояснюються тим, що діти навчалися дистанційно, використання води було меншим |
|
||||||||||||||||
|
8 |
Відхилення між плановими та касовими показниками пояснюється тим, що було відсутнє офлайн навчання |
|
||||||||||||||||
|
9 |
Відхилення між плановими та касовими показниками по оплаті природного газу у сумі -45000,00грн тому ,що діти були на офлайн навчанні |
|
||||||||||||||||
|
14 |
Економія коштів за результатами відкритих торгів (Постанова 590) |
|
||||||||||||||||
|
15 |
Відхилення між плановими та касовими показниками по КЕКВ 2111 у сумі - 41975,53грн.,і по КЕКВ 2120 у сумі - 8959,61грн виникла за рахунок лікарняних |
|
||||||||||||||||
|
16 |
Відхилення по КЕКВ 2120 пояснюється тим, що була виплата лікарняних листів |
|
||||||||||||||||
|
17 |
У зв'язку з військовим станом |
|
||||||||||||||||
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||||||
|
№ |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної |
Касові видатки |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
1 |
Програма забезп-ня подарунками до новорічних та різдвяних свят дітей закладів дошкільної та закладів заг.сер.освіти Мартинівської с/р на 2022-2024роки |
140000,00 |
0,00 |
140000,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-140000,00 |
0,00 |
-140000,00 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
|
|||||||||||||||||
|
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
Затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
Усього - середньорічне число ставок/штатних одиниць |
од. |
штатний розпис |
12,80 |
0,00 |
12,80 |
12,80 |
0,00 |
12,80 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
2 |
кількість груп |
од. |
звіт |
2,00 |
0,00 |
2,00 |
2,00 |
0,00 |
2,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
3 |
кількість дошкільних навчальних закладів |
од. |
звіт |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
4 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу |
од. |
штатний розпис |
3,60 |
0,00 |
3,60 |
3,60 |
0,00 |
3,60 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
5 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу |
од. |
штатний розпис |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
6 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників |
од. |
штатний розпис |
7,20 |
0,00 |
7,20 |
7,20 |
0,00 |
7,20 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
7 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів |
од. |
штатний розпис |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
1,00 |
0,00 |
1,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
8 |
кількість дітей від 0 до 6 років |
осіб |
звіт |
109,00 |
0,00 |
109,00 |
98,00 |
0,00 |
98,00 |
-11,00 |
0,00 |
-11,00 |
|
|||||
|
9 |
кількість дітей, що відвідують дошкільні заклади |
осіб |
звіт |
32,00 |
0,00 |
32,00 |
24,00 |
0,00 |
24,00 |
-8,00 |
0,00 |
-8,00 |
|
|||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
10 |
середні витрати на 1 дитину |
грн. |
розрахунок |
73196,87 |
0,00 |
73196,87 |
88128,38 |
0,00 |
88128,38 |
14931,51 |
0,00 |
14931,51 |
|
|||||
|
11 |
діто-дні відвідування |
од. |
розрахунок |
7595,00 |
0,00 |
7595,00 |
7595,00 |
0,00 |
7595,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
12 |
відсоток охоплення дітей дошкільною освітою |
відс. |
розрахунок |
20,00 |
0,00 |
20,00 |
20,00 |
0,00 |
20,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
13 |
кількість днів відвідування |
од. |
розрахунок |
250,00 |
0,00 |
250,00 |
250,00 |
0,00 |
250,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
Затрат |
|
|
|
||||||||||||||
|
1 |
Усього - середньорічне число ставок/штатних одиниць |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2 |
кількість груп |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
кількість дошкільних навчальних закладів |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
4 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
5 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
персоналу |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
6 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
7 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Продукту |
|
|
|
||||||||||||||
|
8 |
кількість дітей від 0 до 6 років |
осіб |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9 |
кількість дітей, що відвідують дошкільні заклади |
осіб |
Відхилення пояснюється тим, що 8 дітей пішли до 1-го класу |
|
||||||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
||||||||||||||
|
10 |
середні витрати на 1 дитину |
грн. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
11 |
діто-дні відвідування |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Якості |
|
|
|
||||||||||||||
|
12 |
відсоток охоплення дітей дошкільною освітою |
відс. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
13 |
кількість днів відвідування |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
|
|||||||||||||||||
|
У 2022 році на виконання програми використано 2 115 081,17грн, бюджетна програма виконана по загальному фонду - 94,25%, спеціальному фонду - 92,75%, високі показники якості та ефективності є свідченням того, що в 2022році відділ освіти, культури та спорту забезпечив в повному обсязі виконання завдань визначених законодавством відповідно до мети бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
Відхилення між плановими та касовими показниками по КЕКВ 2111 у сумі - 41975,53грн.,і по КЕКВ 2120 у сумі - 8959,61грн виникла за рахунок лікарняних, відхилення по КЕКВ 2210 пояснюється здійсненням оплати за фактичне придбання товарів,згідно накладних, відхилення між плановими та касовими показниками по КЕКВ 2230 пояснюється тим, що діти навчалися дистанційно(офлайн навчання) під час воєнного стану, відхилення по КЕКВ 2240 між плановими та касовими показниками зумовлене економією коштів у зв'язку із зменшенням вартості виконаних робіт(згідно актів виконаних робіт), відхилення по КЕКВ 2282 між плановими та касовими показниками пояснюється тим, що під час воєнного стану курси підвищення кваліфікації проводилися у дистанційному режимі, відхилення по КЕКВ 2273 пояснюється тим, що було відсутнє навчання, відхилення між плановими та касовими показниками по оплаті природного газу у сумі -45000,00грн тому ,що діти були на дистанційному навчанні. Бюджетна програма запроваджена для здійснення наданих законодавством повноважень у сфері освіти. Завдання бюджетної програми виконано на 94,25% по загальному фонду і 92,75% по спеціальному фонду із забезпеченням ефективного, цільового та економного використання бюджетних коштів, що створило належні умови для діяльності працівників та функціонування відділу освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради, що забезпечило ефективну роботу установи. Бюджетна програма є актуальною для подальшої її реалізації в наступному році. |
|
|||||||||||||||||
|
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Начальник відділу освіти культури та спорту |
|
Тетяна ГРЕЧКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||
|
|
Головний спеціаліст |
|
Ірина БОРОВИК |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||