Звіт про виконання паспорта 0611021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
|||||||
|
ЗВІТ |
|
|||||||||||||||||
|
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік |
|
|||||||||||||||||
|
1. |
0600000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
2. |
0610000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
43956519 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
3. |
0611021 |
1021 |
0921 |
Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти |
16567000000 |
|
||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
||||||||||||
|
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечити реалізацію громадян на здобуття повної середньої освіти |
|
||||||||||||||||
|
5. Мета бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
Забезпечення надання послуг з повної загальної середньої освіти в денних закладах загальної середньої освіти |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Завдання бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Забезпечити надання відповідних послуг закладами загальної середньої освіти. |
|
||||||||||||||||
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
|
|
||||||||||||||||
|
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
3 |
Предмети,матеріали,обладнання та інвентар |
402800,00 |
0,00 |
402800,00 |
272005,66 |
0,00 |
272005,66 |
-130794,34 |
0,00 |
-130794,34 |
|
|||||||
|
4 |
Продукти харчування |
339600,00 |
0,00 |
339600,00 |
332648,75 |
0,00 |
332648,75 |
-6951,25 |
0,00 |
-6951,25 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
5 |
Оплата послуг(крім комунальних) |
2200000,00 |
0,00 |
2200000,00 |
2163917,39 |
0,00 |
2163917,39 |
-36082,61 |
0,00 |
-36082,61 |
|
|||||||
|
6 |
Видатки на відрядження |
10000,00 |
0,00 |
10000,00 |
3763,20 |
0,00 |
3763,20 |
-6236,80 |
0,00 |
-6236,80 |
|
|||||||
|
7 |
Оплата водопостачання та водовідведення |
15600,00 |
0,00 |
15600,00 |
10058,00 |
0,00 |
10058,00 |
-5542,00 |
0,00 |
-5542,00 |
|
|||||||
|
8 |
Оплата електроенергії |
940000,00 |
0,00 |
940000,00 |
446824,16 |
0,00 |
446824,16 |
-493175,84 |
0,00 |
-493175,84 |
|
|||||||
|
9 |
Оплата природного газу |
2076400,00 |
0,00 |
2076400,00 |
1570999,90 |
0,00 |
1570999,90 |
-505400,10 |
0,00 |
-505400,10 |
|
|||||||
|
10 |
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг |
7200,00 |
0,00 |
7200,00 |
600,00 |
0,00 |
600,00 |
-6600,00 |
0,00 |
-6600,00 |
|
|||||||
|
15 |
Заробітна плата |
5619500,00 |
0,00 |
5619500,00 |
5619500,00 |
0,00 |
5619500,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||
|
16 |
Нарахування на оплату праці |
1302500,00 |
0,00 |
1302500,00 |
1292784,48 |
0,00 |
1292784,48 |
-9715,52 |
0,00 |
-9715,52 |
|
|||||||
|
17 |
Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
9200,00 |
0,00 |
9200,00 |
7103,19 |
0,00 |
7103,19 |
-2096,81 |
0,00 |
-2096,81 |
|
|||||||
|
18 |
Заходи по реалізації держ.(регіон.)прогр.,не віднесені до заходів розвитку |
15000,00 |
0,00 |
15000,00 |
760,00 |
0,00 |
760,00 |
-14240,00 |
0,00 |
-14240,00 |
|
|||||||
|
20 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
0,00 |
5300000,00 |
5300000,00 |
0,00 |
4818865,97 |
4818865,97 |
0,00 |
-481134,03 |
-481134,03 |
|
|||||||
|
21 |
Інші поточні видатки |
2600,00 |
0,00 |
2600,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-2600,00 |
0,00 |
-2600,00 |
|
|||||||
|
|
Усього |
12940400,00 |
5300000,00 |
18240400,00 |
11720964,73 |
4818865,97 |
16539830,70 |
-1219435,27 |
-481134,03 |
-1700569,30 |
|
|||||||
|
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** |
|
|
||||||||||||||||
|
№ |
Пояснення |
|
||||||||||||||||
|
1 |
2 |
|
||||||||||||||||
|
3 |
Відхилення по КЕКВ 2210 у сумі - 130794,34грн. пояснюється тим,що були деякі видатки відсутні у Постанові 590 |
|
||||||||||||||||
|
4 |
Економія виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання продуктів харчування |
|
||||||||||||||||
|
5 |
Економія по КЕКВ 2240 у сумі - 36082,61грн виникла у зв'язку з різницею між запланованою ціною та закупівельною на час час надання наданих послуг(Постанова 590) |
|
||||||||||||||||
|
6 |
Відхилення по видаткам на відрядження у сумі - 6236,80грн.у зв'язку з тим ,що курси по підвищенню кваліфікації були проведені дистанційно |
|
||||||||||||||||
|
7 |
Відхилення по КЕКВ 2272 у сумі - 5542,00 грн.пояснюється економією використання води |
|
||||||||||||||||
|
8 |
ВІдхилення по КЕКВ 2273 у сумі - 493175,84грн. через економію електроенергії(дистанційне навчання) та економією коштів за результатами відкритих торгів |
|
||||||||||||||||
|
9 |
ВІдхилення по КЕКВ 2274 у сумі - 505400,10грн через економію газопостачання та економією коштів за рахунок того,що було дистанційне навчання(військовий стан),за рахунок теплих погодних умов,було менше використання газу |
|
||||||||||||||||
|
10 |
Відхилення по КЕКВ 2275 у сумі - 6600,00грн.пояснюється тим, що проводилася проплата згідно актів виконаних робіт |
|
||||||||||||||||
|
15 |
Різниця між показниками відсутня |
|
||||||||||||||||
|
16 |
|
|
||||||||||||||||
|
17 |
ВІдхилення по КЕКВ 2220 пояснюється тим, що діти були на дистанційному навчанні, тому потреба було меншою |
|
||||||||||||||||
|
18 |
|
|
||||||||||||||||
|
20 |
Економія коштів за результатами відкритих торгів |
|
||||||||||||||||
|
21 |
Відхилення пояснюються тим, що податкові збори були відсутні |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||||
|
№ |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної |
Касові видатки |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
1 |
Програма "Про шкільний автобус" на 2022-2025роки |
1055130,00 |
3000000,00 |
4055130,00 |
0,00 |
2699520,00 |
2699520,00 |
-1055130,00 |
-300480,00 |
-1355610,00 |
|
|||||||
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
|
|||||||||||||||||
|
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
Затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць |
од. |
штатний розпис |
63,95 |
0,00 |
63,95 |
63,95 |
0,00 |
63,95 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
2 |
кількість закладів (за ступенями шкіл), |
од. |
штатний розпис |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
3 |
кількість класів (за ступенями шкіл) |
од. |
штатний розпис |
32,00 |
0,00 |
32,00 |
32,00 |
0,00 |
32,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
4 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу |
од. |
штатний розпис |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
5 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу, |
од. |
штатний розпис |
0,35 |
0,00 |
0,35 |
0,35 |
0,00 |
0,35 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
6 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників |
од. |
штатний розпис |
51,10 |
0,00 |
51,10 |
51,10 |
0,00 |
51,10 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
7 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів |
од. |
розрахунок |
8,50 |
0,00 |
8,50 |
8,50 |
0,00 |
8,50 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
8 |
кількість учнів |
осіб |
звіт |
347,00 |
0,00 |
347,00 |
347,00 |
0,00 |
347,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
9 |
середні витрати на 1 учня |
грн. |
розрахунок |
37292,22 |
0,00 |
37292,22 |
33777,99 |
0,00 |
33777,99 |
-3514,23 |
0,00 |
-3514,23 |
|
|||||
|
10 |
діто-дні відвідування |
днів |
розрахунок |
60025,00 |
0,00 |
60025,00 |
60025,00 |
0,00 |
60025,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
11 |
кількість днів відвідування |
днів |
звіт |
175,00 |
0,00 |
175,00 |
175,00 |
0,00 |
175,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
Затрат |
|
|
|
||||||||||||||
|
1 |
Усього середньорічне число ставок/штатних одиниць |
од. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
2 |
кількість закладів (за ступенями шкіл), |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
3 |
кількість класів (за ступенями шкіл) |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
4 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
5 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу, |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
6 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
7 |
середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів |
од. |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
8 |
кількість учнів |
осіб |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
||||||||||||||
|
9 |
середні витрати на 1 учня |
грн. |
ВІдхилення по середніх витратах на 1 учня у сумі - 3514,23грн., пояснюється економією бюджетних коштів за рахунок виплат лікарняних ФСС |
|
||||||||||||||
|
10 |
діто-дні відвідування |
днів |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
Якості |
|
|
|
||||||||||||||
|
11 |
кількість днів відвідування |
днів |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
|
|||||||||||||||||
|
У 2022 році на виконання програми використано 4 818 865,97грн., бюджетна програма виконана на 90,92%. Високі показники якості та ефективності роботи є свідченням того, що у 2022 році відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради забезпечив в повному обсязі виконання завдань визначених законодавством відповідно до мети бюджетної програми - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти. |
|
|||||||||||||||||
|
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
Відхилення по КЕКВ 2210 у сумі - 130794,34грн. пояснюється тим, що були деякі товари відсутні у Постанові 590. Відхилення між плановими і касовими видатками по КЕКВ 2230 у сумі - 6951,25 грн через дистанційне навчання(військовий стан), відхилення по КЕКВ 2240 у сумі - 36082,61грн. пояснюється здійсненням оплати за фактичне придбання згідно актів виконаних робіт (Постанова 590), Відхилення по видаткам на відрядження у сумі - 6236,80грн.у зв'язку з тим ,що курси по підвищенню кваліфікації були проведені дистанційно, відхилення по КЕКВ 2272 у сумі - 5542,00 грн.пояснюється економією використання води, вІдхилення по КЕКВ 2273 у сумі - 493175,84грн. через економію електроенергії(дистанційне навчання) та економією коштів за результатами відкритих торгів, вІдхилення по КЕКВ 2274 у сумі - 505400,10грн через економію газопостачання та економією коштів за рахунок того,що було дистанційне навчання(військовий стан),за рахунок теплих погодних умов,було менше використання газу. Бюджетна програма запроваджена для здійснення наданих законодавством повноважень у сфері освіти. Завдання бюджетної програми виконано на 90,58% по загальному фонду і 90,92% по спеціальному фонду із забезпеченням ефективного, цільового та економного використання бюджетних коштів, що створило належні умови для діяльності працівників та функціонування відділу освіти, культури та спорту, що забезпечило ефективну роботу установи. Бюджетна програма є актуальною для подальшої її реалізації в наступному 2023 році. |
|
|||||||||||||||||
|
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Начальник відділу освіти культури та спорту |
|
Тетяна ГРЕЧКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||
|
|
Головний спеціаліст |
|
Ірина БОРОВИК |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||