Мартинівська сільська громада
Полтавський

Звіт про виконання бюджету Мартинівської сільської територіальної громади за 1 квартал 2023 рік

Дата: 08.05.2023 09:25
Кількість переглядів: 232

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання бюджету

Мартинівської сільської територіальної громади за Ⅰ 2023 року

1656700000 (код бюджету)

 

Доходи

            Протягом  звітного періоду до загального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади  надійшло 23 771 695,91 грн, дохідна частина бюджету виконана у розмірі понад 96,55%. До спеціального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади  надійшло 460 537,81 грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зменшення надходжень до загального фонду бюджету на 3 114 076,31 грн. та  збільшення надходжень до спеціального фонду на 394 345,76 грн

Структуру бюджету складають:

  • податки, збори та неподаткові платежі – 19 100 595,91 грн
  • офіційні трансферти4 671 100,00 грн

Фото без опису

Загальний фонд.

      План по доходах загального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади  (без трансфертів) за Ⅰ квартал 2023 року виконано на 94,33%, недоотримано коштів на суму 1 147 304,09 грн.

     Дохідна частина загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за Ⅰ квартал 2023 року, а саме  :

  • Податок та збір на доходи фізичних осіб фактично надійшов в сумі 3 918 047,22 грн  або 66,75% при плані 5 870 000,00 грн, недоотримано коштів на суму 1 951 952,78  грн , що на 1 200 795,60 грн меньше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року:
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становить 2 343 831,31 грн, недоотримано коштів на суму 166 168,69  грн , що на 190 764,62 грн меньше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року;
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшов в сумі 1 533 085,65 грн або 46,46 % недоотримано коштів на суму 1 766 914,35  грн , що на 1 008 300,79 грн меньше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року;
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування становить 41 130,26  грн або 68,55% недоотримано коштів на суму 18 869,74 грн, що на 1 730,19грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року.
  • Податок на прибуток підприємств  фактично надійшов в сумі 4 005,00 грн  понад план надійшло 1 005,00 грн, що на 574,00 грн більше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року.
  • Рентна плата  та плата за використання інших природних ресурсів фактично надійшла в сумі 10 817 483,64 грн, або 109% понад план надійшло 892 683,64 грн, що на 2 433 677,17 грн менше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року:
  • Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення750,56 грн або 93,82% недоотримано коштів на суму 49,44 грн, що на 131,11 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року.
  • Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів(крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)2 567,00 грн надходжень за аналогічний період 2022 року не було.
  • Рентна плата за користування надрами для видобування нафти  фактично надійшла в сумі 664,91 грн, або 2,77%  при плані 24 000,00  грн, недоотримано коштів в сумі 23 335,09 грн, що на 3 987,42 грн більше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року
  • Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу надійшло 10 597 199,59  грн, або 110,39% виконання до плану, понад план надійшло 997 199,59 грн, що на 2 351 831,59 грн менше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року
  • Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату   надійшло 216 301,58 грн, або 72,10% виконання до плану, недоотримано коштів в сумі 83 698,42 грн, що на 80 556,27 грн менше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року
  • Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 49 969,64 грн, понад план надійшло 10 069,64 грн, 125,24 %, що на 2 961,64 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року
  • Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовується в електронних сигаретах  надійшов в сумі 11 153,64 грн понад план надійшло 5 153,64  грн;
  • Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  надійшов в сумі 38 816,00 грн понад план надійшло 4 916,00  грн;
  • Податок на майно фактично надійшов в сумі 2 235 866,79  грн  або 132% при плані 1 694 000,00 грн, понад план надійшло 541 866,79 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 277 831,58 грн :
  • Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості  надійшов  в сумі 10 664,80  грн, або 118 % виконання до плану, при плані 9 000,00 грн, понад план надійшло 1 664,80 грн;
  • Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості становить 62 539,79  грн  або 208% виконання до плану, при плані 30 000,00 грн  понад план надійшло 32 539,79 грн;
  • Земельний податок  з юридичних осіб  фактично надійшов в сумі  107 060,31 грн , або 133 % виконання до плану, понад план надійшло 27 060,31 грн ;
  • Орендна плата  з юридичних осіб фактично становить  2 027 852,09  грн, або 128 % виконання до плану, при плані 1 575 000,00 грн , понад план надійшло 452 852,09 грн;
  • Орендна плата  з фізичних осіб  фактично надійшла в сумі 19 285,47грн , що не планувалась до надходжень за Ⅰ квартал 2023 року ;
  • Земельний податок  з фізичних осіб  фактично надійшов в сумі  8 464,33 грн , що не планувався до надходжень за Ⅰ квартал 2023 року ;
  • Єдиний податок становить 2 012 458,34 грн, або 75,36% виконання до плану, при плані 2 670 400,00 грн, недоотримано коштів на суму 657 941,66  грн , що на 125 969,72 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2022 року:
  • Єдиний податок з юридичних осіб  надійшов в сумі 13 797,30 грн, при плані 5 000,00 грн , понад план надійшло 8 797,30 грн.
  • Єдиний податок з фізичних осіб становить 438 801,86 грн, або 131 % виконання до плану, при плані 333 000,00 грн , понад план надійшло 105 801,86 грн ;
  • Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників  фактично надійшов в сумі 1 559 859,18  грн або 66,88 % виконання до плану, недоотримано коштів в сумі 772 540,82  грн, що на 15 118,55 грн більше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року.
  • Інші надходження(штрафи, санкції) надійшли в сумі  19 805,00 грн, понад план надійшло 17 805,00 грн.
  • Плата за надання інших адміністративних послуг фактично надійшла в сумі 1 704,24 грн понад план надійшло 904,24 грн, , що на 949,80 грн більше фактичних надходжень за Ⅰ квартал 2022 року;
  •   Адміністративний збір за державну реєстрацію  становить 16 820,00 грн , або 60 % виконання до плану, при плані 28 000,00 грн, недоотримано коштів на суму 11 180,00 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 9 240,00 грн;
  • Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном , що перебуває в комунальній власності   фактично надійшло в сумі  7 182,78  грн , або 47,89% виконання до плану, при плані 15 000,00 грн , недоотримано коштів на суму 7 817,22 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 963,66 грн ;
  • Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування  фактично надійшло в сумі 20,58 грн , що не планувалось до виконання в 2023 році.
  • Інші надходження фактично надійшли в сумі 17 232,68 грн.

Фото без опису

Динаміка надходжень  доходів до загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за Ⅰ квартал 2022-2023 роки

  • Міжбюджетних трансфертів за Ⅰ квартал 2023 року надійшло 4 671 100,00 грн.
  • Освітня субвенція2 707 000,00 грн,
  • Базова дотація1 647 600,00 грн,
  • Субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам

особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 20 593,00 грн, недоотримано субвенції в сумі 31 653,00 грн;

  • Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації надійшла в сумі 316 500,00грн.

Спеціальний фонд

      Надходження по доходах спеціального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади становить  460 537,81 грн, але по плану не планувалося надходжень коштів  по спеціальному фонді на 2023 рік, з них:

  • Екологічний податок за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин  надійшло 11 659,51 грн;
  • Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених місцях становить 57 080,51  грн;
  • Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно їх основної     діяльності становить 1 535,00 грн;
  • Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності склало 224 950,00 грн;
  • Плата за оренду майна бюджетних установ складає 4 516,05 грн;
  • Надходження благодійних внесків, грантів та дарунків склало 160 796,74 грн;

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

 

                                   Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади

за Ⅰ квартал 2022 року (% надходжень до бюджету)

 

Фото без опису

Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за Ⅰ квартал 2023 року (% надходжень до бюджету)

 

Видатки

    Видатки Мартинівської сільської територіальної громади за Ⅰ квартал 2023 року складають 18 151 501,35 грн:

  • за загальним фондом видатки  становлять  17 822 226,93  або 39,29%  виконання до плану з початку року,
  • за спеціальним фондом  видатки складають  329 274,42 грн, або 1,65 % виконання до плану з початку року.

    Обсяг видатків загального фонду в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився на 3 207 746,46 грн або на 21,95%, по спеціальному фонду обсяг збільшився на 34 827,30 грн або на 11,83%.

 

Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:

  • Державне управління4 379 507,00 грн  (24,12%);
  •  Освіта  – 6 529 106,19 грн  (35,97 %);
  •  Соціальний захист та соціальне забезпечення1 222 940,77 грн (6,74 %);
  • Культура і мистецтво619 758,34  грн (3,41 %);
  • Фізичну культура і спорт2 100,00 грн (0,01 %),
  • Житлово-комунальне господарство  - 2 941 469,05 грн (16,21 %);
  •  Економічна діяльність37 920,00 грн (0,21 %);
  • Міжбюджетні трансферти -2 418 700,00 грн (13,33 %).

Фото без опису

         Співвідношення видатків за економічною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:

  • Заробітна плату з нарахуваннями8 831 635,27 грн ( 48,66%);
  •  Предмети, матеріали, обладнання та інвентарю1 120 565,71  грн (6,17 %);
  • Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 871 984,87  грн (4,8 %);
  • Субсидії та поточні трансферти підприємствам  – 2 941 469,05 грн (16,21%);
  • Оплата послуг (крім комунальних)326 986,96 грн (1,8 %);
  • Інші виплати населенню1 233 413,77 грн (6,8 %);
  •  Продукти харчування203 285,38  грн (1,12 %);
  • Інші поточні видатки -  67 225,46грн (0,37 %);
  • Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 7 000,00 грн(0,03%).
  • Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів2 418 700,00 грн ( 13,33 %);
  • Капітальні видатки- 129 234,88 грн (0,71 %), з них:
  •  Придбання основного капіталу 129 234,88 грн,

Фото без опису

 

СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за  Ⅰ квартал 2023 рік

 

 

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

(КПК ВК 0210150,0610160, 3710160)

 Кількість штатних одиниць відображено згідно затверджених штатних розписів на 2023 рік в загальній кількості 48 шт. од.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування за Ⅰ квартал 2023 року виконані в сумі 4 379 507,00  грн, що становлять 24,12 % до загального обсягу витрат за звітний період.

Загальний фонд 4 273 927,00 грн :

  • Заробітна плата з нарахуваннями  - 3 319 443,71 грн (18,29 % );
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю становлять 755 957,65 грн (4,16 %), а саме:
  • Паливо-мастильні матеріали( бензин, диз. паливо) – 653 920,40 грн,
  • канцтовари -47 977,50 грн;
  • чорнило до багатофункціонального пристрою 1 450,00 грн,
  • штамп з оснащенням (погашення кредиторської заборгованості) – 1 165,00 грн,
  • господарчі товари (кабель, розетка) – 13 402,75 грн,
  • запчастини(авторезина,генератор) – 36 370,00 грн,
  • придбання роутера – 1 000,00 грн,
  • електричний лічильник – 672,00 грн.

Кредиторська заборгованість за загальним фондом КЕКВ 2210 склала 11 685,00 грн (придбання картриджа, товарів, конвертів та гумових штампів,печаток та запчастин до автомобіля  DAEWOO Lanos).

  • Оплата енергоносіїв та комунальних послуг 28 309,32 грн (0,16 %)
  • Видатки на оплату послуг (крім комунальних) становить 170 198,54  грн (0,94%),а саме:
  • доступ до електронної бази інформаційного ресурсу( сайт FACTOR) 4 800,00 грн,
  • постачання КП «Програмний комплекс «Варта»» 198,00 грн,
  • оплата послуг ПЗ 1С – 2 250,00 грн,
  • поточний ремонт лазерного принтера– 2 100,00 грн,
  • послуги з перевезення відправлень «Нова пошта» – 220,00 грн,
  • оголошення в газеті – 2 889,60 грн.
  • постачання пакетів оновлення до програми M.E.Doc – 2 700,00 грн,
  • програмне забезпечення Мартинівка громада та Радник – 9 490,00 грн,
  • послуги юриста – 20 000,00 грн,
  • плата за інтернет – 4 800,00 грн,
  • поповнення мобільного телефона на рік – 4 200,00 грн,
  • охоронні послуги – 3 450,00 грн,
  • юридична експертиза – 600,00 грн,
  • установка насоса адмін. приміщення та демонтаж радіаторів – 47 253,05 грн,
  • поточний ремонт автомобіля(Дастер) – 24 874,89 грн,
  • страховка – 1 722,00 грн,
  • заправка катриджа та ремонт комп'ютерної техніки – 38 651,00 грн

Кредиторська заборгованість за загальним фондом КЕКВ 2240 склала 214 265,41 грн (здійснення експертизи у сфері проведення державної реєстрації юридичних осіб, послуги юриста, поточний ремонт відеоспостереження, установка відеоспостереження, програмне забезпечення ВКУРСІ ЗЕМЛІ, встановлення трифазного лічильника та вимірювання опору ізоляції).

  • Інші поточні видатки – 17,78 грн, з них:
  • Екологічний податок  17,78 грн.

Спеціальний фонд 105 580,00 грн:

  • Придбання старлінків для с. Білухівка та с. Варварівка99 980,00  грн;
  • Придбання дорожніх вивісок5 600,00 грн;

Кредиторська заборгованість за спеціальним фондом КЕКВ 3110 склала 10 300,00 грн (придбання принтера)

ОСВІТА

(КПКВК 0611010, 0611021,0611031,0611061, 0611210,061142)

     Видатки на утримання закладів освіти використані в сумі 6 529 106,19 грн, що    становлять 35,97 % до загального обсягу витрат за Ⅰ квартал 2023 року.

Дошкільна освіта.

       Штатна  чисельність працівників закладу дошкільної освіти становить 13,3  штатних одиниць. У 2 групах виховується 32 дітей.

     Видатки  закладу дошкільної освіти ЗДО «Малятко» за звітний період склали 490 094,62 грн.

Загальний фонд 490 094,62 грн:

  • Заробітну плату з нарахуванням -  385 904,42 грн (2,13 %);
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю  -  17 949,00 грн (0,09 %), з них:
  • Товари для ремонту електромереж(вимикач,лампа,розетка) – 1 655,00 грн;
  • Вода питна негазована – 240,00 грн,
  • лічильник газу(погашення кредиторської заборгованості) – 3 314,00 грн,
  • біотуалети для облаштування укриття (1шт) – 4 392,00 грн,
  • придбання матеріалів для ремонту електромереж(кабель, провід) – 3 298,00 грн,
  • конвектор електричний для укриття – 5 050,00 грн
  • Продукти харчування7 108,27 грн (0,04 %).  Ціна одного дітодня становила 95,00 грн.
  • Комунальні послуги та енергоносії68 650,89  грн (0,38%).
  • Оплату послуг (крім комунальних) -  10 482,04  грн (0,06%), з них:
  • Лабораторні послуги – 725,76 грн;
  • послуги проф. огляду працівників садочку(13 чол.) – 3 424,96грн,
  • охоронні послуги – 1 500,00 грн,
  • інтернет – 1 200,00 грн,
  • оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 1 231,32 грн,
  • послуги з ТО систем газопостачання (опломбування) – 2 400,00 грн;

Загальна середня освіта.

Штатна чисельність працівників закладів освіти становить 153,79  штатних одиниць, з них: педагогічних працівників 89,09шт. од. та 64,7 шт. од. інших працівників. У 32 класах закладів загальної середньої освіти навчається 347 школярів.

Видатки на утримання   закладів освіти ( 4 заклади освіти) , які надають повну загальну середню освіту за звітний період склали 6 007 123,57 грн.   

Загальний фонд 5 815 317,15 грн:

  • Заробітна плату з нарахуваннями4 570 116,32  грн (25,18%), з них:  
  • за рахунок освітньої субвенції – 2 693 428,84 грн,
  • за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами -  15119,66 грн,
  • за рахунок коштів місцевого бюджету – 1 861 567,82 грн.
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю -  188 402,20  грн (1,04 %), з них:
  • Ємність для диз. палива(погашення кредиторської заборгованості) – 9 000,00 грн,
  • Водна питна негазована – 2 940,00 грн,
  • Матеріали для ремонту (шпалери) Мар'янівська гімназія – 2 846,00 грн,
  • запчастини для автобусів( літол,антифриз,щітка,рукавиці, амортизатори та фільтри) – 21 180,00  грн,
  • печатка гумова, штамп(погашення кредиторської заборгованості) – 600,00 грн,
  • облаштування укриття( прожектори 4 шт,світильники 4 шт, конвектори 4 шт, саморізи для укриття, труби для прокладання кабелю до укриття(труба ПВХ), біотуалети 3 шт) – 36 370,20 грн,
  • паливно-мастильні матеріали – 102 180,00 грн,
  • ліхтарі на акумулятори(5шт)- 5 500,00 грн,
  • придбання матеріалів для ремонту електромереж(кабель, провід) -7 786,00 грн.
  • Продукти харчування -  193 777,11 грн (1,07 %);
  • Комунальні послуги та енергоносії717 737,14  грн (3,95 %);
  • Видатки на оплату послуг (крім комунальних)106 396,38 грн (0,59%), з них:
  • послуги із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту – 204,00 грн,
  • поточний ремонт автобуса – 7 894,92 грн,
  • плата за інтернет  4 800,00 грн,
  • охоронні  послуги – 3 600,00 грн,
  • профогляд -  25 794,16 грн,
  • послуги з перезарядки вогнегасників  - 14 676,18 грн,
  • проведення технічної діагностики автобусів  - 2 600,00 грн,
  • послуги по газопостачанню(зняття та встановлення коректора,роз пломбування елем. вузла обліку) – 46 127,12 грн,
  • послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки ( пот. ремонт принтера) ОЗ Мартинівський ліцей - 700,00 грн.
  • Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку  - 7 000,00 грн.
  • Інші виплати населенню 31 888,00 грн (0,17%), з них
  • виплата одноразової грошової допомоги випускникам із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування( 3 чол.) – 31 888,00 грн.

 

Спеціальний фонд 223 694,42 грн:

  • Послуги з поточного ремонту та обслуговування оргтехніки(заправка картриджів)1 210,00 грн;
  • Орендна плата за землю з юридичних осіб 61 687,68 грн;  
  • Продуктові набори2 400,00 грн;
  • Ноутбук для ОЗ Мартинівський ліцей  - 29 254,88 грн;
  • Гуманітарна допомога129 141,86 грн;

Кредиторська заборгованість по КЕКВ 2210- 2 900,00 грн (канцтовари).

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

(КПКВК 0213032,0213160, 0213230, 0213242)

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 1 222 940,77 грн.

Загальний фонд 1 222 940,77 грн:

  • Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку210,00 грн.
  • Виплати соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  - 26 315,77 грн;
  • Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення -  1 183 415,00  грн, з них:
  • Придбання предметів ритуальної належності – 21 415,00 грн;
  • виплати воїнам інтернаціоналістам (13 чоловік) – 65 000,00 грн,
  • допомога при народженні (3 чоловік) -  60 000,00 грн,

- онкохворі та люди, які потрапили в складні життєві обставини -  317  000,00 грн      - воїни, що перебувають на військовій службі ЗСУ(22 чоловік) -  660 000,00 грн,

  • виплата членам сім'ї зниклих безвісти воїнів ЗСУ (2 чоловік) -  60 000,00 грн.
  • Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану13 000,00 грн, з них:
  • одноразова матеріальна допомога для лікування ВПО – 13 000,00 грн.

КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО

(КПКВК 0614030, 0614040, 0614060)

           Штатна  чисельність працівників закладів культури на звітну дату становить 19,5 штатних одиниць На території громади функціонують 4 будинки культури, Народний музей, 1 сільський клуб та 4 бібліотеки.

    За Ⅰ квартал 2023 року на культуру і мистецтво використано видатків в сумі 628 897,68  грн по загальному фонду, з них:

  • Заробітна плата з нарахуваннями працівникам установ культури -  556 170,82 грн (3,06 % );
  • Оплату комунальних послуг та енергоносіїв57 287,52 грн (0,32 %);
  • Оплата послуг (крім комунальних)6 300,00 грн (0,03 %), з них:
  • плата за інтернет – 6 300,00 грн,

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ    

(КПКВК 0615012)

На  фізична культуру і спорт за Ⅰ квартал 2023 року використано коштів по загальному фонду в сумі 2 100,00 грн, з них:

  • Предмети, матеріали, обладнання та інвентар2 100,00 грн, з них:
  • нагороди для проведення спортивних заходів – 2 100,00грн,

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

(КПКВК  0216013, 0216030)

Видатки на житлово комунальне господарство за Ⅰ квартал 2023 року складають 2 941 469,05 грн, з них:

Халтуринське госпрозрахункове комунальне підприємство.

Видатки  підприємства становлять 2 941 469,05  грн (16,21 %), з них благоустрій населених пунктів2 891 469,05 грн, водопровідно-каналізаційне господарство50 000,00 грн.

 

 Благоустрій населених пунктів загальний фонд 2 891 469,05грн:

  • Заробітна плата з нарахуванням1 812 566,09 грн;
  • Придбання пального867 339,00 грн;
  • Поточний ремонт приміщення та облаштування туалетних кімнат на території ГСКП  - 73 194,16 грн,
  • Запчастини, інвентар та спец.одяг  - 138 369,80 грн;

 

Водопровідно-каналізаційне господарство загальний фонд 50 000,00грн :

  • Провід ВПП мідний одножильний -  50 000,00 грн;

 

ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

(КПКВК 0217130,0217413, 0217680)

    За Ⅰ квартал 2023 року на економічну діяльність використано кошти в сумі  37 920,00 грн (0,21 %), з них:

Здійснення заходів із землеустрою

 

            Кредиторська заборгованість за КЕКВ 2240 – 780 000,00 грн (послуги з технічної документації із землеустрою с/г призначення (лісові смуги) с. Знаменка, с. Мар'янівка, с. Білухівка, с. Мартинівка, с. Красне, с. Шевченка, с. Вакулиха та с. Тишенківка).

Інші заходи у сфері автотранспорту

Загальний фонд 32 400,00 грн:

  • Оплата послуг з перевезення жителів громади від н. п. Варварівка до н. п. Білухівка -  32 400,00 грн.

Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

Загальний фонд 5 520,00 грн:

  • Сплата членських внесків до Асоціяції міст України 5 520,00 грн.

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ

(КПКВК 0218130)

Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони

Кредиторська заборгованість по КЕКВ 3142 -1 020 725,46 грн (реконструкція будівлі під МПО 1 004 854,12 грн, авторський та технічний нагляд 15 871,34 грн).

 

 

 

МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ

(КПКВК 3719710)

По загальному та спеціальному фондах  бюджету було надано субвенцій іншим бюджетам на загальну суму 2 418 700,00 грн. що становлять 13,33% до загального обсягу витрат за звітний період .

  Бюджету Карлівської міської територіальної громади було надано субвенцію на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування бюджетних установ в сумі 2 418 700,00 грн на:

  • КУ Трудовий архів- 22 200,00 грн;
  • КУ Центр надання соціальних послу г-   687 000,00 грн;
  • ВФСТ « Колос» - 64 950,00 грн;
  • КНП Карлівський центр первинної медико-санітарної допомоги 1 059 700,00 грн;
  • КНП Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича486 000,00 грн;
  • Карлівська місцева пожежна охорона49 500,00 грн;
  • КУ Центр професійного розвитку педагогічних працівників30 375,00 грн;
  • КУ Карлівський інклюзивно-ресурсний центр1 875,00 грн
  • КЗ Карлівська дитяча музична школа17 100,00 грн.

Фото без опису

Структура надання субвенцій з місцевого бюджету за Ⅰ квартал 2023 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь