Засідання виконавчого комітету Мартинівської сільської ради
26 травня під головуванням сільського голови Віктора Котенка за участю 15 членів виконавчого комітету відбулось зібрання.
У порядку денному розглянули та винесли відповідні рішення з 13 питань.
Першою до слова була запрошена начальник відділу освіти, культури та спорту Тетяна Гречко. Заслухавши її інформацію щодо належної організації та проведення оздоровчої кампанії у 2023 році, виконавчий комітет вирішив: утворити оперативний штаб із координації та затвердити План заходів щодо належної організації проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2023 році; забезпечити початок роботи оздоровчих закладів не пізніше 12 червня 2023 року. Далі, відповідно інформування Тетяни Сергіївни, члени виконавчого комітету, створивши відповідну робочу групу по організації проведення заходів, затвердили плани відзначення Міжнародного Дня захисту дітей, святкування Трійці та Дня Конституції України. Потому заслухали інформацію про організацію ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів у Мартинівській сільській раді.
24 травня 2023 року комісією сільської ради було здійснено об’їзд населених пунктів громади та обстежено дитячі, спортивні та інші майданчики. На сьогоднішньому зібранні заступник сільського голови Олександр Родик звітував про проведену роботу цієї комісії, інформував про виявлені недоліки під час проведення огляду та перевірки цих об’єктів та виніс на затвердження виконкому Акти обстеження дитячих та спортивних майданчиків. Олександр Анатолійович відмітив задовільний стан дитячих майданчиків, що знаходяться у с. Білухівка, с-щі Вакулиха та с-щі Красне та подякував старості Білухівського старостинського округу Аллі Бойченко за зразкову підтримку місць відпочинку для дітей та благоустрою території старостату. Термін усунення недоліків 2 місяці.
Потому, присутні члени виконкому затвердили план евакуації населення Мартинівської сільської територіальної громади у разі виникнення загрози або виникнення надзвичайних ситуацій (додатково буде опубліковано на сайті громади).
Далі до слова була запрошена начальник Центру надання адміністративних послуг Ірина Лініченко. Вона говорила, що до Переліку адміністративних послуг ЦНАПу додаються у тестовому режимі ще 26 послуг: 15 – у розділ «Будівництво та нерухомість», 10 – «Земля і екологія», 1 – «Захист громадян під час війни». Загалом Центр буде надавати 69 адміністративних послуг на території громади.
Секретар виконавчого комітету Ігор Дроздович виніс на затвердження членів зібрання висновок опікунської ради виконавчого комітету про можливість виконувати обов’язки піклувальника за обмежено дієздатною особою та висновок опікунської ради виконавчого комітету про можливість виконувати обов’язки помічника дієздатній фізичній особі, яка за станом здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки. Виконком підтримав дані рішення.
Також рішенням виконавчого комітету було присвоєно адреси нежитловій будівлі та об’єкту будівництва.
Начальник відділу соціального захисту населення Наталія Микитенко інформувала присутніх про Перелік осіб, що розмістили ВПО та подали заяву на отримання компенсації витрат Мартинівській територіальній громаді за квітень 2023 року. Члени виконавчого комітету затвердили загальний обсяг витрат, що підлягають компенсації за квітень 2023 року по Мартинівській ТГ в сумі 64 914 грн.
З початку квітня у громаді проводиться поточний (вибірково – капітальний) ремонт доріг комунальної власності відповідно затвердженого Плану. На сьогодні вже відремонтовано дороги методом щебіювання у с-щі Шевченка, с-щі Красне, с-щі Тишенківка, с-щі Вакулисі, с. Мар’янівці, с. Варварівка та у с. Мартинівка. На черзі - проведення ремонтних робіт у Білухівському старостинському окрузі. Але, до органу місцевого самоврядування продовжують надходити звернення та скарги від жителів населених пунктів громади стосовно включення до Плану ремонту доріг додаткових вулиць та провулків. Тому, сьогодні на зібранні голова сільської ради Віктор Котенко виніс на затвердження виконавчого комітету додатковий перелік доріг населених пунктів. Згідно прийнятого рішення - фінансовому відділу забезпечити видатки з бюджету громади на 2023 рік на фінансування робіт по ремонту доріг комунальної власності громади.