A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мартинівська сільська громада
Полтавський

2. Про роботу Центру надання адміністративних послуг Мартинівської сільської ради за звітний період 2023 року

Дата: 29.11.2023 09:37
Кількість переглядів: 45

МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

від 24 листопада 2023 року            с. Мартинівка                        № 407/2023

 

Про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради за 2023 рік

На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються у електронній формі», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.07.2020 № 881-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523», заслухавши звіт начальника Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради за 2023 рік, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1. Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради за 2023 рік затвердити  (додається).

2. Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради:

2.1.продовжити роботу щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг  щодо розширення переліку послуг ЦНАП шляхом залучення додаткових публічних послуг;

2.2. забезпечити своєчасне інформування громадян про діяльність ЦНАПу, про новації у ЦНАПі, нововведення, які необхідні мешканцям громади для отримання якісних послуг, на офіційному сайті Мартинівської сільської ради (https://martynivka-gromada.gov.ua/ ) в розділі «Центр надання адміністративних послуг» та на сайті ЦНАП (https://cnap.martynivka-gromada.gov.ua/);

 

2.3. здійснювати постійний моніторинг якості надання адміністративних послуг та висвітлювати на сайті звітність щодо кількості звернень суб’єктів господарської діяльності та громадян;

2.4. запроваджувати в роботі законодавчі ініціативи з електронної інформаційної взаємодії, онлайн-інструменти з метою спрощення процедур та механізмів надання послуг;

2.5. забезпечити сервіс надання публічних послуг відповідно до затверджених стандартів надання адміністративних послуг мешканцям територіальної громади.

3. Управлінню правового, соціального забезпечення та управління персоналом виконавчого комітету Мартинівської сільської ради відповідно до п. 7 методичних рекомендацій щодо критеріїв територіальної доступності центру надання адміністративних послуг, включаючи його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів, ухвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 червня 2021 р. № 574-р «Про схвалення методичних рекомендацій щодо критеріїв територіальної доступності центру надання адміністративних послуг, включаючи його територіальні підрозділи та віддалені (у тому числі пересувні) робочі місця адміністраторів»:

3.1. Розглянути можливість, враховуючи економічну обґрунтованість, щодо створення віддалених робочих місць ЦНАП в Мартинівській сільській територіальній громаді, зокрема, в старостинських округах.

4. Рекомендувати суб’єктам надання адміністративних послуг:

4.1 продовжувати роботу щодо надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мартинівської сільської ради;

4.2. постійно дотримуватися строків розгляду заяв громадян та суб’єктів господарювання щодо надання адміністративних послуг;

4.3. забезпечити виконання норм Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та інших нормативних актів у сфері надання адміністративних послуг;

4.4. здійснювати контроль за актуальністю інформації, наведеної в інформаційних картках, та оперативним внесенням до них актуальних змін.

4.5. проводити навчання для працівників ЦНАП з метою практичної реалізації змін в законодавстві.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови Родика О.А.

 

Сільський голова                                                         Віктор КОТЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь