Мартинівська сільська громада
Полтавський

Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2023рік (0611010)

Дата: 01.03.2024 09:45
Кількість переглядів: 135

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наказ Міністерства фінансів України
26 серпня 2014 року  № 836
(у редакції наказу Міністерства фінансів України
від 01 листопада 2022 року № 359)

 

 

ЗВІТ

 

 

про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік

 

 

1.

0600000

Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради

43956519

 

 

 

(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету)

(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету )

(код за ЄДРПОУ)

 

 

2.

0610000

Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради

43956519

 

 

 

(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету)

(найменування відповідального виконавця)

(код за ЄДРПОУ)

 

 

3.

0611010

1010

  0910

Реалізація права громадян на здобуття дошкільної освіти, задов.потреб у нагляді та оздоровленні дітей,створ.умов для їх фізичного,розумового і духовного розвитку.

1656700000

 

 

 

(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету)

(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету)

(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету)

(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету)

(код бюджету)

 

 

4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми

 

 


з/п

Ціль державної політики

 

 

1

Реалізація права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб у нагляді та оздоровленні дітей,створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

 

 

5. Мета бюджетної програми

 

 

Забезпечення надання дошкільної освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Завдання бюджетної програми

 

 


з/п

Завдання

 

 

1

Забезпечити створення належних умов для надання на належному рівні дошкільної освіти та виховання дітей

 

 

7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою:

 

 

 

7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гривень

 

 


з/п

Напрями використання бюджетних коштів*

Затверджено у паспорті бюджетної програми

Касові видатки (надані кредити з бюджету)

Відхилення

 

 

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

3

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

482600,00

4865,53

487465,53

450599,75

4865,53

455465,28

-32000,25

0,00

-32000,25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

4

Продукти харчування

253900,00

3418,08

257318,08

133719,94

2200,86

135920,80

-120180,06

-1217,22

-121397,28

 

 

5

Оплата послуг(крім комунальних)

108200,00

0,00

108200,00

96108,20

0,00

96108,20

-12091,80

0,00

-12091,80

 

 

7

Оплата водопостачання та водовідведення

7200,00

0,00

7200,00

4000,00

0,00

4000,00

-3200,00

0,00

-3200,00

 

 

8

Оплата електроенергії

111000,00

0,00

111000,00

108273,03

0,00

108273,03

-2726,97

0,00

-2726,97

 

 

9

Оплата природного газу

205000,00

0,00

205000,00

149762,00

0,00

149762,00

-55238,00

0,00

-55238,00

 

 

14

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

0,00

240000,00

240000,00

0,00

234376,00

234376,00

0,00

-5624,00

-5624,00

 

 

15

Заробітна плата

1292600,00

0,00

1292600,00

1259727,79

0,00

1259727,79

-32872,21

0,00

-32872,21

 

 

16

Нарахування на оплату праці

292800,00

0,00

292800,00

292707,78

0,00

292707,78

-92,22

0,00

-92,22

 

 

18

Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг

10000,00

750,00

10750,00

10000,00

750,00

10750,00

0,00

0,00

0,00

 

 

20

Окремі заходи по реалізації державних(регіональних)програм, не віднесені до заходів розвитку

1000,00

0,00

1000,00

0,00

0,00

0,00

-1000,00

0,00

-1000,00

 

 

 

Усього

2764300,00

249033,61

3013333,61

2504898,49

242192,39

2747090,88

-259401,51

-6841,22

-266242,73

 

 

7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми**

 

 

 


з/п

Пояснення

 

 

1

2

 

 

3

Економія коштів виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару

 

 

4

Економія коштів виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару

 

 

5

Економія коштів по КЕКВ 2240 виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час наданих послуг (Постанова 590)

 

 

7

Відхилення між плановими показниками та касовими видатками пояснюється тим, що діти навчалися дистанційно, і використання води було значно меншим

 

 

8

Відхилення між плановими і касовими показниками пояснюється тим, що було відсутнє офлайн навчання

 

 

9

Відхилення між плановими та касовими показниками по оплаті природного газу у сумі - 55238,00грн. тому, що діти були на онлайн навчанні

 

 

14

Економія коштів по КЕКВ3110 виникла у зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання цього товару

 

 

15

Відхилення між плановими і касовими показниками по КЕКВ 2111 у сумі - 32872,21грн.,і по КЕКВ2120 у сумі- 92,22грн. виникла за рахунок наявності листів непрацездатності

 

 

16

Відхилення по КЕКВ 2120 пояснюється тим, що була виплата лікарняних листів

 

 

18

За цим показником відхилення відсутнє

 

 

20

 ВІдхилення по КЕКВ 2282 між плановими та касовими показниками пояснюється тим,що під час військового стану курси підвищення кваліфікації проводилися у дистанційному режимі

 

 

8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

гривень

 

 


з/п

Найменування місцевої/ регіональної програми

Затверджено у паспорті бюджетної
програми

Касові видатки
(надані кредити з бюджету)

Відхилення

 

 

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

1

Програма забезпечення подарунками до новорічних та різдвяних свят дітей закладів дошкільної та закладів заг.сер.освіти Мартинівської сільської ради на 2022-2024роки

140000,00

0,00

140000,00

6688,00

0,00

6688,00

-133312,00

0,00

-133312,00

 

 

2

Програма соц.-економічного розвитку Мартинівської сільської

0,00

120000,00

120000,00

0,00

0,00

0,00

0,00

-120000,00

-120000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

територіальної громади Полтавського району Полтавської області на 2023рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання

 

 

9.1. Аналіз показників бюджетної програми

 

 


з/п

Показники

Одиниця виміру

Джерело інформації

Затверджено у паспорті бюджетної програми

Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету)

Відхилення

 

 

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

загальний фонд

спеціальний фонд

усього

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

Затрат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Усього - середньорічне число ставок/штатних одиниць

од.

штатний розпис

13,30

0,00

13,30

13,30

0,00

13,30

0,00

0,00

0,00

 

 

2

кількість груп

од.

звіт

2,00

0,00

2,00

2,00

0,00

2,00

0,00

0,00

0,00

 

 

3

кількість дошкільних навчальних закладів

од.

мережа закладів

1,00

0,00

1,00

1,00

0,00

1,00

0,00

0,00

0,00

 

 

4

середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу

од.

штатний розпис

4,10

0,00

4,10

4,10

0,00

4,10

0,00

0,00

0,00

 

 

5

середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу

од.

штатний розпис

1,00

0,00

1,00

1,00

0,00

1,00

0,00

0,00

0,00

 

 

6

середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників

од.

штатний розпис

7,20

0,00

7,20

7,20

0,00

7,20

0,00

0,00

0,00

 

 

7

середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів

од.

штатний розпис

1,00

0,00

1,00

1,00

0,00

1,00

0,00

0,00

0,00

 

 

 

Продукту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

кількість дітей від 0 до 6 років

осіб

звіт

98,00

0,00

98,00

98,00

0,00

98,00

0,00

0,00

0,00

 

 

9

кількість дітей, що відвідують дошкільні заклади

осіб

звіт

22,00

0,00

22,00

22,00

0,00

22,00

0,00

0,00

0,00

 

 

 

Ефективності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

середні витрати на 1 дитину

грн.

розрахунок

125650,00

10909,09

136559,09

113859,02

11319,71

125178,73

-11790,98

410,62

-11380,36

 

 

11

діто-дні відвідування

од.

розрахунок

6500,00

0,00

6500,00

0,00

6500,00

6500,00

-6500,00

6500,00

0,00

 

 

 

Якості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

відсоток охоплення дітей дошкільною освітою

відс.

розрахунок

26,50

0,00

26,50

26,50

0,00

26,50

0,00

0,00

0,00

 

 

13

кількість днів відвідування

од.

розрахунок

250,00

0,00

250,00

250,00

0,00

250,00

0,00

0,00

0,00

 

 

9.2.  Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками***

 

 


з/п

Показники

Одиниця виміру

Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками

 

 

1

2

3

4

 

 

 

Затрат

 

 

 

 

1

Усього - середньорічне число ставок/штатних одиниць

од.

Відхилення відсутнє

 

 

2

кількість груп

од.

Відхилення відсутнє

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

 

 

3

кількість дошкільних навчальних закладів

од.

Відхилення відсутнє

 

 

4

середньорічне число ставок/штатних одиниць педагогічного персоналу

од.

Відхилення відсутнє

 

 

5

середньорічне число ставок/штатних одиниць адмінперсоналу, за умовами оплати віднесених до педагогічного персоналу

од.

Відхилення відсутнє

 

 

6

середньорічне число ставок/штатних одиниць робітників

од.

Відхилення відсутнє

 

 

7

середньорічне число ставок/штатних одиниць спеціалістів

од.

Відхилення відсутнє

 

 

 

Продукту

 

 

 

 

8

кількість дітей від 0 до 6 років

осіб

Відхилення відсутнє

 

 

9

кількість дітей, що відвідують дошкільні заклади

осіб

Відхилення відсутнє

 

 

 

Ефективності

 

 

 

 

10

середні витрати на 1 дитину

грн.

Відхилення пояснюється тим, що діти пішли до 1-го класу

 

 

11

діто-дні відвідування

од.

Відхилення відсутнє

 

 

 

Якості

 

 

 

 

12

відсоток охоплення дітей дошкільною освітою

відс.

Відхилення відсутнє

 

 

13

кількість днів відвідування

од.

Відхилення відсутнє

 

 

9.3. Аналіз стану виконання результативних показників

 

 

Відхилення між плановими і касовими показниками по КЕКВ 2111 у сумі - 32 872,21грн.,і по КЕКВ 2120 у сумі- 92,22грн. виникла за рахунок виплати лікарняних листів, економія коштів виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару, економія коштів по КЕКВ 2240 виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час наданих послуг, відхилення між плановими показниками та касовими видатками пояснюється тим, що діти навчалися дистанційно, і використання води було значно меншим,  вІдхилення по КЕКВ 2282 між плановими та касовими показниками пояснюється тим,що під час військового стану курси підвищення кваліфікації проводилися у дистанційному режимі. Бюджетна програма запроваджена для здійснення наданих законодавством повноважень у сфері освіти. Завдання бюджетної програми виконано по загальному фонду - 90,62%, спеціальному фонду - 97,25% із забезпеченням ефективного, цільового та економного використання бюджетних коштів, що створило належні умови для діяльності працівників та функціонування Відділу освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради, що забезпечило ефективну роботу установи. Бюджетна програма є актуальною для подальшої її реалізації в наступному 2024році.

 

 

10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми.

 

 

У 2023році на виконання програми використано по загальному фонду та спеціальному фондах - 2 747 090,88, бюджетна програма виконана на 187,87%, високі показники якості та ефективності є свідченням того, що в 2023році Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради забезпечив в повному обсязі виконання завдань визначених законодавством відповідно до мети бюджетної програми.

 

 

* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми.
** Зазначаються пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми.
*** Зазначаються пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками.

 

 

 

Начальник відділу освіти культури та спорту

 

Тетяна ГРЕЧКО

 

 

 

 

 

 

 

(підпис)

(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)

 

 

 

 

Головний спеціаліст

 

Ірина БОРОВИК

 

 

 

 

 

 

 

(підпис)

(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)

 

 

                                       

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь