Аналіз ефективності виконання бюджетної програми 0611271
|
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТНОЇ ПРОГРАМИ |
|
||||||||||||||||
|
за 2023 рік |
|
||||||||||||||||
|
|
0600000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
|
||||||||||||||
|
|
(КПКВК ДБ(МБ)) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
|
||||||||||||||
|
|
0610000 |
Відділ освіти, культури та спорту Мартинівської сільської ради |
|
||||||||||||||
|
|
(КПКВК ДБ(МБ)) |
(найменування відповідального виконавця) |
|
||||||||||||||
|
|
0611271 |
0990 |
Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевими бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) |
|
|||||||||||||
|
|
(КПКВК ДБ(МБ)) |
(КФКВК) |
(найменування бюджетної програми) |
|
|||||||||||||
|
Завдання бюджетної програми |
|
||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
|||||||||||||||
|
1 |
Створення умов для виконання заходів співфінансування освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету). |
|
|||||||||||||||
|
Результативні показники бюджетної програми |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Попередній рік |
Звітний рік |
|
||||||||||||
|
Затверджено паспортом бюджетної програми |
Виконано |
Індекс співвідношення показників |
Затверджено паспортом бюджетної програми |
Виконано |
Індекс співвідношення показників |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
|
|||||
|
Предмети,матеріали,обладнання та інвентар |
|
||||||||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
1 |
Середні витрати на 1 заклад |
грн. |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
5 000,00 |
0,00 |
3 460,00 |
0,00 |
0,69 |
0,00 |
|
||
|
2 |
Середні витрати на 1 учня |
грн. |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
266,67 |
0,00 |
184,53 |
0,00 |
0,69 |
0,00 |
|
||
|
|
Якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
3 |
Покращення умов за рез-ми впровадження заходів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
відс. |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
100,00 |
0,00 |
100,00 |
0,00 |
1,00 |
0,00 |
|
||
|
Розрахунок основних параметрів оцінки |
|
||||||||||||||||
|
а) розрахунок середнього індексу показників ефективності |
|
||||||||||||||||
|
I(еф) = |
(0,69+0,69) / 2 * 100 = 69,20 |
69,20 |
|
||||||||||||||
|
б) розрахунок середнього індексу показників якості |
|
||||||||||||||||
|
I(як) = |
(1,00) / 1 * 100 = 100,00 |
100,00 |
|
||||||||||||||
|
в) порівняння результативності бюджетної програми із показниками попередніх періодів |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
I(1) = |
() / 0 * 100 = 0,00 = 69,20 0,0000 = I < 0.85 = 0 балів |
0,00 |
|
||||||||||||||
|
Визначення ступеню ефективності |
|
||||||||||||||||
|
Кінцевий розрахунок загальної ефективності бюджетної програми складається із загальної суми балів за кожним параметром оцінки: |
|
||||||||||||||||
|
Е = |
I(еф) + I(як) + I(1) = |
69,20 |
+ |
100,00 |
+ |
0,00 |
= |
169,20 |
|
||||||||
|
Відповідно п.3.2. Методики здійснення порівняльного аналізу ефективності бюджетних програм, які виконуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, для бюджетних програм, які не містять групи результативних показників ефективності або якості, та бюджетних програм, для яких немає даних за попередні бюджетні періоди, загальна шкала аналізу ефективності бюджетної програми повинна коригуватись. Відсутність даних для розрахунку зменшує відповідне значення шкали ефективності програми на 25 |
|
||||||||||||||||
|
При порівнянні отриманого значення зі шкалою оцінки ефективності бюджетних програм можемо зробити висновок, що дана програма має середню ефективність |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Начальник відділу освіти культури та спорту |
|
Тетяна ГРЕЧКО |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
(підпис) |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Головний спеціаліст |
|
Ірина БОРОВИК |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
(підпис) |
|
|
|
|
|