Мартинівська сільська громада
Полтавський

Міграційна служба Полтавщини: ID-картка та що потрібно знати 

Дата: 18.04.2024 08:52
Кількість переглядів: 113

Фото без опису Отже нагадуємо, що ID-картка видається у разі:

-досягнення 14-річного віку;

-втрати/викрадення паспорта:

-закінчення терміну дії паспорта;

-зміни інформації; виявлення помилки в інформації;

-непридатності паспорта до подальшого використання;

-присвоєння РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття; замість -паспорта зразка 1994 року (якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного -місяця після досягнення 25 або 45 років, з урахуванням особливостей дії воєнного стану в Україні);

-замість паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

         Зазначемо, що законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року.

         Тобто, якщо Ваш паспорт-книжечка не має ніяких пошкоджень і містить актуальну інформацію - він є дійсним документом й обміняти його на ID-картку Ви можете за власним бажанням.

         Разом з тим, звертаємо увагу, що ID-картка видається:

- зі строком дії 4 роки особам віком від 14 до 18 років;

- зі строком дії 10 років особам, яким виповнилося 18 років і більше.                      Для оформлення ID-картки можна звернутися до будь-якого підрозділу Міграційної служби у Полтавській області, незалежно від місця реєстрації.       Додаткова інформація про необхідні документи, вартість послуги, перелік та графік роботи підрозділів є на офіційному сайті ДМС України https://dmsu.gov.ua/ Виникли питання - в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук https://www.facebook.com/udmspl/ , за якими можна отримати актуальні консультації.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь