ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми 3710160 за 2023 рік
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наказ Міністерства фінансів України |
|
|||||||
|
ЗВІТ |
|
|||||||||||||||||
|
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік |
|
|||||||||||||||||
|
1. |
3700000 |
Фінансовий відділ Мартинівської сільської ради |
44008606 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
2. |
3710000 |
Фінансовий відділ Мартинівської сільської ради |
44008606 |
|
||||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(найменування відповідального виконавця) |
(код за ЄДРПОУ) |
|
||||||||||||||
|
3. |
3710160 |
0160 |
0111 |
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
1656700000 |
|
||||||||||||
|
|
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) |
(найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) |
(код бюджету) |
|
||||||||||||
|
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Ціль державної політики |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Досягнення найвищого рівня ефективності керівництва і управління у відповідній сфері |
|
||||||||||||||||
|
5. Мета бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
Керівництво і управління у відповідній сфері бюджетних фінансів Мартинівської сільської ради |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
6. Завдання бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Завдання |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Здійснення виконавчими органами міських (міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення) рад, районних у містах рад (у разі їх створення) наданих законодавством повноважень у відповідній сфері |
|
||||||||||||||||
|
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: |
|
|
||||||||||||||||
|
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||
|
№ |
Напрями використання бюджетних коштів* |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
3 |
Предмети,матеріали,обладнання та інвентар |
63000,00 |
0,00 |
63000,00 |
62366,00 |
0,00 |
62366,00 |
-634,00 |
0,00 |
-634,00 |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
4 |
Оплата послуг(крім комунальних) |
45000,00 |
0,00 |
45000,00 |
44985,55 |
0,00 |
44985,55 |
-14,45 |
0,00 |
-14,45 |
|
|||||||
|
5 |
Заробітна плата |
1015600,00 |
0,00 |
1015600,00 |
1015546,14 |
0,00 |
1015546,14 |
-53,86 |
0,00 |
-53,86 |
|
|||||||
|
6 |
Нарахування на оплату праці |
218800,00 |
0,00 |
218800,00 |
218800,00 |
0,00 |
218800,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||||
|
7 |
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування |
0,00 |
50000,00 |
50000,00 |
0,00 |
49690,00 |
49690,00 |
0,00 |
-310,00 |
-310,00 |
|
|||||||
|
|
Усього |
1342400,00 |
50000,00 |
1392400,00 |
1341697,69 |
49690,00 |
1391387,69 |
-702,31 |
-310,00 |
-1012,31 |
|
|||||||
|
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** |
|
|
||||||||||||||||
|
№ |
Пояснення |
|
||||||||||||||||
|
1 |
2 |
|
||||||||||||||||
|
3 |
економія коштів за загальним фондом виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару. |
|
||||||||||||||||
|
4 |
відхилення відсутнє |
|
||||||||||||||||
|
5 |
економія коштів виникла в звязку з заокругленням сум |
|
||||||||||||||||
|
6 |
відхилення відсутнє |
|
||||||||||||||||
|
7 |
економія коштів за спеціальним фондом виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару. |
|
||||||||||||||||
|
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
гривень |
|
|||||
|
№ |
Найменування місцевої/ регіональної програми |
Затверджено у паспорті бюджетної |
Касові видатки |
Відхилення |
|
|||||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|||||||
|
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання |
|
|||||||||||||||||
|
9.1. Аналіз показників бюджетної програми |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Джерело інформації |
Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) |
Відхилення |
|
|||||||||||
|
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
загальний фонд |
спеціальний фонд |
усього |
|
|||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
Затрат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
кількість штатних одиниць |
од. |
Рішення 2 сесії 8 скликання від 24.12.2020 |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
4,00 |
0,00 |
4,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
2 |
обсяг витрат на придбання оргтехніки |
грн. |
Кошторис |
0,00 |
50000,00 |
50000,00 |
0,00 |
49690,00 |
49690,00 |
0,00 |
-310,00 |
-310,00 |
|
|||||
|
|
Продукту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
од. |
Журнал реєстрації наказів з основної діяльності |
37,00 |
0,00 |
37,00 |
51,00 |
0,00 |
51,00 |
14,00 |
0,00 |
14,00 |
|
|||||
|
4 |
кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг |
од. |
Журнал реєстрації вхідної |
180,00 |
0,00 |
180,00 |
143,00 |
0,00 |
143,00 |
-37,00 |
0,00 |
-37,00 |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
|||||
|
|
|
|
кореспонденції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
5 |
Фонд оплати праці |
грн. |
Кошторис |
1015600,00 |
0,00 |
1015600,00 |
1015546,14 |
0,00 |
1015546,14 |
-53,86 |
0,00 |
-53,86 |
|
|||||
|
6 |
кількість одиниць оргтехніки |
од. |
Розрахунок до кошторису |
0,00 |
2,00 |
2,00 |
0,00 |
2,00 |
2,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
7 |
витрати на утримання однієї штатної одиниці |
грн. |
Розрахунок |
335600,00 |
12500,00 |
348100,00 |
335424,42 |
12422,50 |
347846,92 |
-175,58 |
-77,50 |
-253,08 |
|
|||||
|
8 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
Розрахунок |
9,00 |
0,00 |
9,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
-9,00 |
0,00 |
-9,00 |
|
|||||
|
9 |
кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника |
од. |
Розрахунок |
45,00 |
0,00 |
45,00 |
36,00 |
0,00 |
36,00 |
-9,00 |
0,00 |
-9,00 |
|
|||||
|
10 |
середні витрати на придбання 1 од. оргтехніки |
грн. |
|
0,00 |
25000,00 |
25000,00 |
0,00 |
24845,00 |
24845,00 |
0,00 |
-155,00 |
-155,00 |
|
|||||
|
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** |
|
|||||||||||||||||
|
№ |
Показники |
Одиниця виміру |
Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками |
|
||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||||||||||||||
|
|
Затрат |
|
|
|
||||||||||||||
|
1 |
кількість штатних одиниць |
од. |
різниця між показниками відсутня |
|
||||||||||||||
|
2 |
обсяг витрат на придбання оргтехніки |
грн. |
Різниця мід показниками виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару. |
|
||||||||||||||
|
|
Продукту |
|
|
|
||||||||||||||
|
3 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів |
од. |
|
|
||||||||||||||
|
4 |
кількість отриманих листів, звернень, заяв, скарг |
од. |
причиною різниці є зменшення звернень та листів для відповідного реагування |
|
||||||||||||||
|
5 |
Фонд оплати праці |
грн. |
економія коштів виникла в звязку з заокругленням |
|
||||||||||||||
|
6 |
кількість одиниць оргтехніки |
од. |
різниця між показниками відсутня |
|
||||||||||||||
|
|
Ефективності |
|
|
|
||||||||||||||
|
7 |
витрати на утримання однієї штатної одиниці |
грн. |
Різниця між показниками виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару. |
|
||||||||||||||
|
8 |
кількість прийнятих нормативно-правових актів на одного працівника |
од. |
|
|
||||||||||||||
|
9 |
кількість виконаних листів, звернень, заяв, скарг на одного працівника |
од. |
причиною різниці є зменшення звернень та листів для відповідного реагування |
|
||||||||||||||
|
10 |
середні витрати на придбання 1 од. оргтехніки |
грн. |
Різниця мід показниками виникла в зв'язку з різницею між запланованою ціною товару та закупівельною на час придбання товару. |
|
||||||||||||||
|
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників |
|
|||||||||||||||||
|
У 2023 році на виконання програми використано 1 391 387,69 грн, бюджетна програма виконана на 99,67%.Високі показники якості та ефективності роботи є свідченням того, що у 2023 році фінансовий відділ Мартинівської сільської ради забезпечив в повному обсязі виконання завдань визначених законодавством відповідно до мети бюджетної програми - керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах |
|
|||||||||||||||||
|
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
Бюджетна програма запроваджена для здійснення наданих законодавством повноважень у сфері фінансів. Завдання бюджетної програми виконано в повному обсязі із забезпеченням ефективного, цільового та економного використання бюджетних коштів , що створило належні умови для діяльності працівників та функціонування фінансового відділу, що забезпечило ефективну роботу установи. Бюджетна програма є актуальною для подальшої її реалізації в наступному році. |
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Начальник фінансового відділу |
|
Юлія ДУМЕНКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||||
|
|
Головний спеціаліст-бухгалтер |
|
Алла МОТІЄНКО |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
(підпис) |
(Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) |
|
|
|||||||||||||