Програма створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків на території Мартинівської сільської ради на 2025 – 2027 роки.
МАРТИНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
тридцять шоста чергова сесія восьмого скликання
РІШЕННЯ
19 грудня 2024 року с.Мартинівка
Про затвердження Програми створення і використання
матеріальних резервів для запобігання, ліквідації
надзвичайних ситуацій та їх наслідків на території
Мартинівської сільської ради на 2025 – 2027 роки.
Відповідно до підпункту 15 пункту 2 статті 19 Кодексу цивільного захисту України, статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 09.02.2001 № 80/2001 «Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 775 «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій», постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 657 «Про внесення змін до Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій» з метою забезпечення запобігання, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, надання термінової допомоги постраждалому населенню, сільська рада
ВИРІШИЛА
- Затвердити Програму створення i використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та ïx наслідків на території Мартинівської сільської ради на 2025-2027 роки (згідно додатку 1).
- Затвердити номенклатуру та обсяги місцевого матеріального резерву Мартинівської сільської територіальної громади для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій місцевого рівня на 2025 – 2027 роки (згідно додатку 2).
- Фінансовому відділу сільської ради під час уточнення сільського бюджету передбачити кошти на створення, поповнення та оновлення місцевого матеріального резерву.
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови - РОДИКА Олександра Анатолійовича та постійну комісію з планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку .
Сільський голова підпис Віктор КОТЕНКО
ПРОГРАМА
створення i використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій
та ïx наслідків на території Мартинівської сільської ради на 2025-2027 роки
с.Мартинівка
2024 рік
І. Загальна частина
Державна політика у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру здійснюється на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей і довкілля та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці.
На території сільської ради розміщені потенційно небезпечні об’єкти які можуть становити загрозу для населення громади.
Мартинівська сільська рада є зоною можливого ризику виникнення аварій техногенного походження. Враховуючи, що рівень зносу обладнання на підприємствах, організаціях, установах незалежно від форм власності наближається до критичного, кількість випадків виникнення аварій постійно збільшується, матеріально-технічна база підприємств, установ, організацій застаріла.
По території селищної ради проходить багато км підземних газопроводів, їх роботу забезпечують 2 газорозподільні станції (ГРС), 21 газорегуляторних пунктів (ГРП) та інші об’єкти. Аналіз стану основних фондів та технічного стану обладнання газопроводу показує, що значна їх частина введена в експлуатацію більше 15-25 років тому, практично виробила свій ресурс і без вжиття заходів по їх відновленню найближчим часом може привести до значного підвищення аварійності в цій галузі економіки. Безпечній експлуатації газопроводів зашкоджує порушення охоронних зон, а також розукомплектування та розкрадення вузлів, деталей на об’єктах газопроводу. Окремі мережі водопостачання та водовідведення повністю відпрацювали свій ресурс і підлягають терміновій заміні. З кожним роком збільшується кількість природних катаклізмів, які супроводжуються значними матеріальними збитками.
Крім того на території сільської ради велика кількість лісового фонду, де можуть виникати надзвичайні ситуації, а саме пожежі.
Аналіз надзвичайних ситуацій свідчить, що їх загальна кількість за останні роки не зменшується, а навпаки — збільшується. Наявність місцевого матеріального резерву дозволяє аварійно-відновлювальним силам своєчасно виконати заходи, спрямовані на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій, надання термінової допомоги постраждалому населенню.
Вищевказане дає змогу зробити висновок, що створення матеріального резерву є життєво необхідним, оскільки забезпечує матеріальну основу для оперативного проведення першочергових робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення зниження матеріальних збитків та зменшення кількості можливих втрат населення.
- Правовою основою Програми с чинне законодавство України:
- Конституція України;
- Кодекс цивільного захисту України;
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 775
«Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання i ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій»
- Закон України « Про місцеве самоврядування в Україні».
- Мета та основні завдання Програми:
Метою розробки цієї програми с забезпечення виконання Закону України «Про захист населення i територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 775 «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання i ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій». Створення матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації з найменшими фінансовими витратами.
- Фінансове забезпечення Програми:
Забезпечення створення, утримання та поповнення резервів здійснюється:
-
- місцевого резерву — за рахунок коштів місцевого бюджету у межах фінансових можливостей;
- об’єктового запасу за рахунок власних коштів підприємств, установ, організацій;
Створення, утримання та поповнення резервів ycix рівнів може здійснюватися за рахунок добровільних пожертвувань фізичних i юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших не заборонених законодавством джерел.
Паспорт
Програми створення i використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій
та ïx наслідків на території Мартинівської сільської ради
на 2025-2027 роки
1. |
Ініціатор розробки програми |
Мартинівська сільська рада |
||
2. |
Розробник програми |
Мартинівська сільська рада |
||
3. |
Співрозробники програми |
Мартинівська сільська рада |
||
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради |
||
5. |
Учасники програми |
Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради, Халтуринське ГСКП |
||
6. |
Термін реалізації програми |
2025-2027 роки |
||
7. |
Джерела фінансування для реалізації програми |
Бюджет Мартинівської сільської територіальної громади |
||
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, грн.. |
2025 р. |
2026р. |
2027р. |
200тис.грн |
200тис.грн |
200тис.грн |
||
Всього 600 тис.грн. |
||||
|
у тому числі : |
|
||
|
кошти бюджету сільської територіальної громади |
600тис.грн. |
||
|
|
|
- Основні напрямки реалізації Програми:
Основними напрямками реалізацїї Програми є:
-
-
- створення місцевого матеріального резерву для виконання заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій ïx наслідків i надання термінової допомоги постраждалому населенню, покладається на сільську раду через сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці селищної ради.
- створення на підприємствах, в установах та організаціях, незалежно від форм власності та підпорядкування, об’єктового матеріального запасу для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій ïx наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт, покладається на керівників цих підприємств, установ та організацій.
-
- Контроль за виконанням Програми:
Відповідальність за створення та накопичення резервів покладається на сільського голову та керівників, установ, організацій.
Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці здійснює методичне керівництво i контроль за створенням, зберіганням, використанням та поповненням місцевого та об’єктового резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій та ïx наслідків.
Контроль за виконанням Програми здійснюється постійною комісією сільської ради з питань комунальної власності, інфракструктури, транспорту та житлово-комунального господарства.
- Основні заходи реалізації Програми:
- Визначення максимально гіпотетичної (прогнозованої) надзвичайної ситуації, характерної для конкретної території, об’єкта, а також передбаченого обсягу робіт з ліквідації ïi наслідків
Сектором взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці визначено максимально гіпотетичні надзвичайні ситуацій та відпрацьовано План реагування на надзвичайні ситуацій територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуацій техногенного та природного характеру.
Відповідальні — сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці сільської ради.
- Визначення номенклатури, обсягів та норм накопичення матеріальних резервів місцевого та об’єктового рівнів
Номенклатура обсягів та норм накопичення матеріальних резервів місцевого та об’єктового рівнів визначається i затверджується рішенням виконавчого комітету Мартинівської сільської ради з подальшим затвердженням на сесії сільської ради та наказами керівників підприємств, установ, організацій.
Відповідальні — сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
- Створення умов щодо зберігання матеріальних цінностей
Створення умов щодо зберігання матеріального резерву покладається:
- місцевого - на директора ГСКП;
- об’єктового — на керівників підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування.
Відповідальні — сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
4. Створення місцевого матеріального резерву у термін 2025-2027 роки
Відповідальні за створення місцевого матеріального резерву сільський голова, сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
5.Створення об’єктового матеріального запасу у термін 2025-2027 роки
Відповідальні за створення об’єктового матеріального запасу- керівники підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності.
6. Виконання робіт, пов’язаних із накопиченням матеріальних
цінностей, що залучаються до резервів, підготовка відповідних річних
графіків накопичення резервів 2025-2027 роки
Відповідальні за виконання робіт, пов’язаних із накопиченням матеріальних цінностей, що залучаються до резервів, підготовка відповідних річних графіків накопичення - сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи ,надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
7. Залучення для вищевказаних заходів резерву наступного вищого рівня у разі недостатньої наявності матеріального резерву відповідного (місцевого та об’єктового) рівня
Відповідальні за залучення для вищевказаних заходів резерву наступного вищого рівня у разі недостатньої наявності матеріального резерву відповідного (місцевого та об’єктового) рівня сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
8.Поновлення резервів, використаних під час ліквідації надзвичайної ситуації
Відповідальні за поновлення резервів, використаних під час ліквідації надзвичайної ситуації - сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної i мобілізаційної роботи, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту та охорони праці.
Заходи можуть бути реалізовані послідовно або співпадати в часі. Обсяги робіт, терміни ïx виконання повинні обгрунтовуватись окремо в кожному конкретному випадку та узгоджуватись з виконавцем.
- Очікувані результати Програми:
Результатом виконання Програми має стати створення місцевого та об’єктового матеріальних резервів з метою використання ïx у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій, ліквідації цих надзвичайних ситуацій та ïx наслідків.
Секретар сільської ради Олена ЛЯХОВА
Додаток 2
до рішення 36 чергової сесії
8 скликання
від 19 грудня 2024 року
Номенклатура та обсяги матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій по Мартинівській сільській раді на 2025рік.
№зп |
Найменування матеріальних цінностей резерву, затверджених номенклатурою |
Одиниці виміру |
Кількість |
Сума (грн.) |
|
||||
1 |
Шифер 8-хвильовий |
шт |
95 |
40850 |
|
||||
2 |
Брус обрізний 50150X4/5 |
шт |
6 |
1632 |
|
|
4 |
5 |
|
3 |
Дошка обрізна25/120/4,5 |
шт |
15 |
4613 |
|
|
|
202478,5 |
|
4 |
Дошка обрізна30 .Х150/4.5 |
шт |
16 |
2912 |
|
|
2 |
100418.50 |
|
5 |
Лопати совкові |
шт |
20 |
4000 |
|
|
2 |
102060.59 |
|
6 |
Дозиметр –радіометр МНС-05 “ТЕРРА” з блютуз каналом |
шт |
1 |
22500 |
|
|
|
263665,2 |
|
7 |
Протигаз ГП-5 |
шт |
80 |
45000 |
|
|
700 |
40754 |
|
8 |
Поліетиленова плівка в рулоні 50031 |
шт |
5 |
36500 |
|
|
400.080 |
96519.30 |
|
9 |
Саморіз по дереву |
шт |
1000 |
2800 |
|
|
224.175 |
49831.86 |
|
10 |
Гвіздки шиферні |
к. |
10 |
750 |
|
|
1100 |
76560 |
|
11 |
Плити OSB 10125250 |
шт |
100 |
38443 |
|
|
|
201090,75 |
|
|
|
200 |
85860 |
|
|||||
|
|
60 |
16260 |
|
|||||
Всього |
|
|
200 000 |
|
Заступник сільського голови Олександр РОДИК