ЗВІТ про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету 0216013 на 2024 рік
Дата: 05.03.2025 10:44
Кількість переглядів: 18
ЗАТВЕРДЖЕНО | |||||||||||||||||
Наказ Міністерства фінансів України 26 серпня 2014 року № 836 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 листопада 2022 року № 359) |
|||||||||||||||||
ЗВІТ |
|||||||||||||||||
про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік | |||||||||||||||||
1. | 0200000 | Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області | 04383475 | ||||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) | (найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету ) | (код за ЄДРПОУ) | |||||||||||||||
2. | 0210000 | Виконавчий комітет Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області | 04383475 | ||||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) | (найменування відповідального виконавця) | (код за ЄДРПОУ) | |||||||||||||||
3. | 0216013 | 6013 | 0620 | Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства | 1656700000 | ||||||||||||
(код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) | (код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету) | (код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету) | (найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету) | (код бюджету) | |||||||||||||
4. Цілі державної політики, на досягнення яких спрямована реалізація бюджетної програми | |||||||||||||||||
№ з/п |
Ціль державної політики | ||||||||||||||||
1 | Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства | ||||||||||||||||
5. Мета бюджетної програми | |||||||||||||||||
Забезпечення належної та безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства | |||||||||||||||||
6. Завдання бюджетної програми | |||||||||||||||||
№ з/п |
Завдання | ||||||||||||||||
1 | Забезпечити діяльність водопровідно-каналзаційног господарства | ||||||||||||||||
7. Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою: | |||||||||||||||||
7.1. Аналіз розділу «Видатки (надані кредити з бюджету) та напрями використання бюджетних коштів за бюджетною програмою» | |||||||||||||||||
гривень | |||||||||||||||||
№ з/п |
Напрями використання бюджетних коштів* | Затверджено у паспорті бюджетної програми | Касові видатки (надані кредити з бюджету) | Відхилення | |||||||||||||
загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||||||
1 | Предмети та матеріали | 495900,00 | 0,00 | 495900,00 | 489091,00 | 0,00 | 489091,00 | -6809,00 | 0,00 | -6809,00 | |||||||
2 | Придбання обладнання та предметів довгострокового користування | 0,00 | 1665800,00 | 1665800,00 | 0,00 | 1553994,00 | 1553994,00 | 0,00 | -111806,00 | -111806,00 | |||||||
Усього | 495900,00 | 1665800,00 | 2161700,00 | 489091,00 | 1553994,00 | 2043085,00 | -6809,00 | -111806,00 | -118615,00 | ||||||||
7.2. Пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми** | |||||||||||||||||
№ з/п |
Пояснення | ||||||||||||||||
1 | 2 | ||||||||||||||||
1 | Відхилення між затвердженими та касовими видатками виникла в зв"язку з економним витрачанням коштів на придбання насосів, станцій управління | ||||||||||||||||
2 | Економія коштів виникла в зв"язку з різницею між запланованою ціною на генератори та насоси та закупівельною під час придбання | ||||||||||||||||
8. Видатки (надані кредити з бюджету) на реалізацію місцевих/регіональних програм, які виконуються в межах бюджетної програми | |||||||||||||||||
гривень | |||||||||||||||||
№ з/п |
Найменування місцевої/ регіональної програми | Затверджено у паспорті бюджетної програми |
Касові видатки (надані кредити з бюджету) |
Відхилення | |||||||||||||
загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||||||
1 | Програма підтримки та розвитку Халтуринського сільського комунального підприємства на 2024 рік | 495900,00 | 1665800,00 | 2161700,00 | 489091,00 | 1553994,00 | 2043085,00 | -6809,00 | -111806,00 | -118615,00 | |||||||
9. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання | |||||||||||||||||
9.1. Аналіз показників бюджетної програми | |||||||||||||||||
№ з/п |
Показники | Одиниця виміру | Джерело інформації | Затверджено у паспорті бюджетної програми | Фактичні результативні показники, досягнуті за рахунок касових видатків (наданих кредитів з бюджету) | Відхилення | |||||||||||
загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | загальний фонд | спеціальний фонд | усього | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||||
Затрат | |||||||||||||||||
1 | Придбання насосів | грн. | кошторис | 29900,00 | 205800,00 | 235700,00 | 24556,00 | 186054,00 | 210610,00 | -5344,00 | -19746,00 | -25090,00 | |||||
2 | Придбання станції управління глибинним насосом | грн. | кошторис | 34000,00 | 0,00 | 34000,00 | 33600,00 | 0,00 | 33600,00 | -400,00 | 0,00 | -400,00 | |||||
3 | Придбання генератора | грн. | кошторис | 0,00 | 1360000,00 | 1360000,00 | 0,00 | 1267980,00 | 1267980,00 | 0,00 | -92020,00 | -92020,00 | |||||
Продукту | |||||||||||||||||
4 | Кількість насосів | шт. | розрахунок | 2,00 | 6,00 | 8,00 | 2,00 | 6,00 | 8,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||
5 | Кількість станцій управління глибинними насосами | шт. | розрахунок | 7,00 | 0,00 | 7,00 | 7,00 | 0,00 | 7,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||
6 | Кількість генераторів | шт. | розрахунок | 0,00 | 6,00 | 6,00 | 0,00 | 6,00 | 6,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | |||||
Ефективності | |||||||||||||||||
7 | Середня вартість глибинних насосів | грн. | розрахунок | 14950,00 | 34300,00 | 49250,00 | 12278,00 | 31009,00 | 43287,00 | -2672,00 | -3291,00 | -5963,00 | |||||
8 | Середня вартість станцій управління глибинними насосами | грн. | розрахунок | 4857,00 | 0,00 | 4857,00 | 4800,00 | 0,00 | 4800,00 | -57,00 | 0,00 | -57,00 | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |||||
9 | Середня ціна генератора | грн. | розрахунок | 0,00 | 226666,66 | 226666,66 | 0,00 | 211330,00 | 211330,00 | 0,00 | -15336,66 | -15336,66 | |||||
9.2. Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками*** | |||||||||||||||||
№ з/п |
Показники | Одиниця виміру | Пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||||||||||
Затрат | |||||||||||||||||
1 | Придбання насосів | грн. | Економія виникла в зв"язку з різницею між заплановано та закупівельною ціною під час придбання насосів | ||||||||||||||
2 | Придбання станції управління глибинним насосом | грн. | Економія коштів виникла в зв"язку з економним витрачанням бюджетних коштів при придбанні станцій управління | ||||||||||||||
3 | Придбання генератора | грн. | Економія коштів виникла в зв"язку з різницею між запланованою ціною на генератори та тією, що була оголошена при прцедурі закупівлі | ||||||||||||||
Продукту | |||||||||||||||||
4 | Кількість насосів | шт. | |||||||||||||||
5 | Кількість станцій управління глибинними насосами | шт. | |||||||||||||||
6 | Кількість генераторів | шт. | |||||||||||||||
Ефективності | |||||||||||||||||
7 | Середня вартість глибинних насосів | грн. | в зв"язку з різницею між запланованою та закупівельною ціною | ||||||||||||||
8 | Середня вартість станцій управління глибинними насосами | грн. | |||||||||||||||
9 | Середня ціна генератора | грн. | в зв"язку з різницею між запланованою та закупівельною ціною | ||||||||||||||
9.3. Аналіз стану виконання результативних показників | |||||||||||||||||
У 2024 році на виконання програми використано 98,63 % по загальному фонду та 93,29 % по спеціальному фонду. Високі показники якості та ефективної роботи є свідченням того, що у 2024 році Халтуринське ГСКП повноцінно забезпечило в повному обсязі виконання завдань відповідно до мети бюджетної програми. | |||||||||||||||||
10. Узагальнений висновок про виконання бюджетної програми. | |||||||||||||||||
авдання бюджетної програми виконано в повному обсязі із забезпеченням ефективного використання бюджетних коштів, що забезпечило ефективну роботу установи. Бюджетна програма є актуальною для подальшої її реалізації у наступному році. | |||||||||||||||||
* Зазначаються всі напрями використання бюджетних коштів, затверджені у паспорті бюджетної програми. ** Зазначаються пояснення щодо причин відхилення обсягів касових видатків (наданих кредитів з бюджету) за напрямом використання бюджетних коштів від обсягів, затверджених у паспорті бюджетної програми. *** Зазначаються пояснення щодо причин розбіжностей між фактичними та затвердженими результативними показниками. |
|||||||||||||||||
Сільський голова | Віктор КОТЕНКО | ||||||||||||||||
(підпис) | (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ) | ||||||||||||||||
Начальник відділу-головний бухгалтер | Оксана КОЗЕЛЬКО |