Мартинівська сільська громада
Полтавський

Звіт про виконання бюджету Мартинівської сільської територіальної громади за 1 квартал 2025 року

Дата: 22.04.2025 09:58
Кількість переглядів: 117

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання бюджету

Мартинівської сільської територіальної громади за I квартал 2025 року

1656700000 (код бюджету)

 

Доходи

            Протягом  звітного періоду до загального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади  надійшло 17 135 296,08  грн, дохідна частина бюджету виконана у розмірі 77,82%. До спеціального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади  надійшло 588 280,89 грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зменшення  надходжень до загального фонду бюджету на 9 439 390,27 грн або на 35,52%  та  збільшення надходжень до спеціального фонду на 282 848,76 грн.

Структуру бюджету складають:

  • податки, збори та неподаткові платежі – 13 414 696,08 грн
  • офіційні трансферти3 720 600,00 грн

 

Фото без опису

Загальний фонд.

      План по доходах загального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної    громади  (без трансфертів) за I квартал 2025 року недовиконано на 26,7%, недоотримано коштів на суму 4 887 303,92 грн.

     Дохідна частина загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за звітний період, а саме  :

  • Податок та збір на доходи фізичних осіб фактично надійшов в сумі 5 089 773,30  грн  або 103,24% при плані 4 930 000,00 грн, понад план надійшло 159 773,30  грн , що на 1 044 998,09 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становить 4 427 533,61 грн, понад план надійшло 527 533,61  грн, що на 797 622,12 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшов в сумі 558 950,65 грн недоотримано коштів на суму 41 049,35 грн , що на 1 563 037,61 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року;
  • Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування становить 40 251,49 грн або 134,17% понад план надійшло 10 251,49  грн, що на 19 317,67 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов'язання, що підлягає сплаті фізичними особами становить 63 037,55 грн, недоотримано коштів на суму 336 962,45 грн , що на 298 900,27 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року;
  • Податок на прибуток підприємств  фактично надійшов в сумі 248 622,00 грн  понад план надійшло 241 622,00 грн, що на 240 871,00 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Рентна плата  та плата за використання інших природних ресурсів фактично надійшла в сумі 1 981 197,05  грн, або 22,77% виконання до плану, недоотримано коштів на суму 6 718 802,95 грн, що на 9 473 593,94 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року:
  • Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування14 542,76 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 13 254,79 грн.
  • Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення1 978,14 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 974,73 грн.
  • Рентна плата за користування надрами для видобування нафти  фактично надійшла в сумі 3 298,23  грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 046,00 грн.
  • Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу надійшло 1 439 243,88 грн, або 17,45% виконання до плану, недотримано коштів на суму  6 810 756,12 грн, що на 9 582 958,51 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату   надійшла в сумі  522 134,04 грн, або 116,03% виконання до плану, понад план надійшло  72 134,04 грн, що на 92 231,80 грн більше фактичних надходжень за l квартал 2024 року.
  • Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 259 050,44 грн, понад план надійшло 17 050,44 грн, що на 100 494,23 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовується в електронних сигаретах  надійшов в сумі169 528,44 грн понад план надійшло 29 528,44  грн, що на 94 708,23 грн більше фактичних надходжень за l квартал 2024 року.
  • Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  надійшов в сумі 89 522,00 грн недоотримано коштів на суму  12 478,00 грн, що на 5 786,00 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Податок на майно фактично надійшов в сумі 2 585 743,56  грн  або 114,36% при плані 2 261 000,00 грн, понад план надійшло 324 743,56 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 187 782,04 грн :
  • Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості  надійшов  в сумі 11 649,25 грн, або 105,90 % виконання до плану, понад план надійшло 649,25 грн, що на 656,30 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості становить 43 476,20  грн  або 96,61% виконання до плану, при плані 45 000,00 грн  недоотримано коштів на суму 1 523,80 грн, що на  4 733,11 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Земельний податок  з юридичних осіб  фактично надійшов в сумі  141 027,99 грн , або 134,31 % виконання до плану, понад план надійшло 36 027,99 грн, що на 43 715,30 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року.
  • Орендна плата  з юридичних осіб фактично становить  2 351 105,66  грн, або 111,96 % виконання до плану, при плані 2 100 000,00 грн, понад план надійшло 251 105,66 грн, що на 181 358,23 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Орендна плата  з фізичних осіб  фактично надійшла в сумі 15 525,65 грн, що на 3 021,77 грн менше фактичних надходжень за I квартал 2024 року.
  • Земельний податок  з фізичних осіб  фактично надійшов в сумі  22 958,81 грн, що на 5 237,95 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
  • Єдиний податок становить 3 158 353,55 грн, або 149,40% виконання до плану, при плані 2 114 000,00 грн, понад план надійшло 1 044 353,55 грн, що на 732 654,87 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року:
  1. Єдиний податок з юридичних осіб  надійшов в сумі 37 364,13 грн, при плані 14 000,00 грн , понад план надійшло 23 364,13 грн, що на 35 864,13 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.;
  • Єдиний податок з фізичних осіб становить 1 123 448,80 грн, понад план надійшло 523 448,80 грн, що на 235 816,43 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року;
  • Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників  фактично надійшов в сумі 1 997 540,62  грн або 133,17 % виконання до плану, понад план надійшло 497 540,62 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень збільшилась на 460 974,31 грн;
  • Інші надходження(штрафи, санкції) надійшли в сумі  3 624,13 грн, недоотримано коштів на суму  11 375,87 грн, що на 12 933,87  грн менше фактичних надходжень за I квартал 2024 року;
  • Плата за надання інших адміністративних послуг фактично надійшла в сумі 2 997,72 грн, що на 225,77 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
  •   Адміністративний збір за державну реєстрацію  становить 22 050,00 грн, або 147 % виконання до плану, при плані 15 000,00 грн, понад план надійшло 7 050,00 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 1 070,00 грн;
  • Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном , що перебуває в комунальній власності   становить 3 262,10 грн, або 27,18 % виконання до плану, при плані 12 000,00 грн,, недоотримано коштів на суму 8 737,90 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 262,10 грн ;
  • Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування  фактично надійшло в сумі 18,93 грн , що не планувалось до виконання в 2025 році.
  • Інші надходження фактично надійшли в сумі 60 003,30 грн при плані 6 000,00 грн, понад план надійшло 54 003,30 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 317 627,63 грн.Фото без опису
 

Динаміка надходжень  доходів до загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за 2024-2025 роки

 
  • Міжбюджетних трансфертів за l квартал 2025 року надійшло 3 720 600,00 грн.
  • Освітня субвенція3 330 300,00 грн;
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами надійшла в сумі 21 300,00 грн;
  • Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти надійшла в сумі 369 000,00 грн.

Спеціальний фонд

      Надходження по доходах спеціального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади становить  588 280,89 грн що не планувалось до виконання в 2025 році та на 282 848,76 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:

  • Екологічний податок за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин  надійшов в сумі 12 044,82 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 2 912,61 грн ;
  • Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених місцях становить 70 061,00  грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 39 196,40 грн ;
  • Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно їх основної     діяльності становить 5 334,58 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 7 372,85 грн ;
  • Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» становить 7 821,45  грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 305,40 грн;
  • Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності фактично становить 304 950,00 грн;
  • Надходження благодійних внесків, грантів та дарунків склало 188 069,04 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 58 368,66 грн.Фото без опису
 

 

Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2024 рік (% надходжень до бюджету)

Фото без опису

 

 

Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2025 рік (% надходжень до бюджету)

 

Видатки

    Видатки Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2025 року складають 33 315 559,64 грн:

  • за загальним фондом видатки  становлять  25 120 778,51 або 80,11%  виконання до плану з початку року,
  • за спеціальним фондом  видатки складають  8 194 781,13 грн, або 87,94 % виконання до плану з початку року.

    Обсяг видатків загального фонду в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився на 4 087 533,29 грн або на 19,43%, по спеціальному фонду обсяг збільшився  на 2 634 565,35  грн або на 47,38%.

 

Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:

  • Державне управління5 694 259,15 грн  (17,09%);
  •  Освіта  – 8 167 952,09 грн  (24,52%);
  •  Соціальний захист та соціальне забезпечення1 598 151,41 грн (4,80 %);
  • Культура і мистецтво811 618,45  грн (2,44%);
  • Житлово-комунальне господарство  - 3 941 749,25 грн (11,85 %);
  • Інша діяльність  – 5 670 987,29 грн(17,02%);
  •  Економічна діяльність92 092,00 грн (0,28 %);
  • Міжбюджетні трансферти - 7 338 750,00 грн (22,03 %).Фото без опису

 

Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l квартал  2024 року

Фото без опису

 

Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l квартал  2025 року

 Співвідношення видатків за економічною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:

  • Заробітна плату з нарахуваннями12 597 929,74 грн ( 37,81%);
  •  Предмети, матеріали, обладнання та інвентарю1 694 699,78  грн (5,09 %);
  • Оплата комунальних послуг та енергоносіїв1 198 467,14  грн (3,60 %);
  • Видатки на відрядження   600,00 грн (0,001 %);
  • Продукти харчування  – 438 884,94 грн (1,32 %);
  • Субсидії та поточні трансферти підприємствам  – 4 323 942,94 грн (12,98%);
  • Оплата послуг (крім комунальних)495 677,47 грн (1,49 %);
  • Інші виплати населенню1 050 010,78 грн (3,15 %);
  • Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку -  540,00 грн (0,001%);
  • Інші поточні видатки -  58 484,03 грн (0,18%);
  • Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів3 528 750,00 грн ( 10,60 %);
  • Капітальні видатки- 7 927 572,82 грн (23,78%), з них:
  •  Придбання основного капіталу- 4 033 672,82 грн;
  • Капітальні трансферти підприємствам( установам, організаціям) – 83 900,00 грн;
  • Капітальні трансферти органам держаного управління інших рівнів – 3 810 000,00  грн;

 

Фото без опису

СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l квартал 2024 року

 

Фото без опису

 

СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l квартал 2025 року

 

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

(КПКВК 0210150,0610160, 3710160)

 Кількість штатних одиниць відображено згідно затверджених штатних розписів на 2025 рік в загальній кількості 50,5 шт. од.

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування за l квартал 2025 року виконані в сумі 5 694 259,15  грн, що становлять 17,09 % до загального обсягу витрат за звітний період.

Загальний фонд 5 694 259,15 грн :

  • Заробітна плата – 4 231 187,62 грн (12,7% );
  • Нарахування на заробітну плату 899 326,66 грн(2,70%);
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю становлять 202 354,50   грн (0,61%), а саме:
  • Паливо-мастильні матеріали( бензин, диз. паливо) – 157 437,00 грн,
  • Катриджд , блок живлення до монітору– 2 285,00 грн;
  • канцтовари -5 020,00 грн;
  • господарчі товари (паперові рушники, туалетний папір) – 2 000,00 грн,
  • запчастини(антифриз, тормозна рідина) – 28 530,00 грн,
  • миючі та дезинфікуючі засоби – 620,50 грн,
  • державна атрибутика (прапори) – 5 250,00 грн,
  • реле від перенапруги – 1 212,00 грн.
  • Оплата енергоносіїв та комунальних послуг129 007,80 грн (0,39 %)
  • Видатки на оплату послуг (крім комунальних) становить 230 995,27 грн (0,69%),а саме:
  • Програмне забезпечення «ТІС-зарплата» – 1 800,00 грн,
  • перепрошивка принтера, заміна жорсткого диску, блоку живлення, заміна чорнил та встановлення програмного забезпечення – 8 900 грн,
  • послуги у сфері інформатизації (послуги з надання сервісів резервного копіювання) – 288,00 грн,
  • поточний ремонт системного блока та програмне налаштування  з відновленням даних – 2 000,00 грн
  • обслуговування терміналу– 1 200,00 грн,
  • оголошення в газеті – 3 354,05 грн,
  • постачання пакетів оновлення до програми M.E.Doc – 8 462,00 грн,
  • послуги юриста – 90 000,00 грн,
  • плата за інтернет та старлінк – 56 100,00 грн,
  • поповнення мобільного телефона на рік – 5 400,00 грн,
  • охоронні послуги – 3 450,00 грн,
  • поточний ремонт автомобілів (шиномонтаж, балансування коліс) – 32 751,22 грн,
  • страховка – 4 270,00 грн,
  • поштові відправлення – 13 020,00 грн,
  • Інші поточні видатки – 1 387,30 грн(0,004%), з них:
  • екологічний податок   218,15 грн,
  • земельний податок за 2024 рік –1 169,15 грн.

Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» ККЕКВ 2210 – 18 940,00 грн (чохли, сидіння для автомобіля та придбання штампів) та КПКВКМБ 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 2210 – 15 100,00 грн (меблі).

ОСВІТА

(КПКВК 0611010, 0611021, 0611031, 0611600, 0611200)

     Видатки на утримання закладів освіти використані в сумі 8 167 952,09 грн, що    становлять 24,52 % до загального обсягу витрат за l квартал  2025 року.

Дошкільна освіта.

       Штатна  чисельність працівників закладу дошкільної освіти становить 13,3  штатних одиниць. У 2 групах виховується 20 дітей.

     Видатки  закладу дошкільної освіти ЗДО «Малятко» за звітний період склали 516 518,18 грн, що становлять 1,55 % до загального обсягу витрат за звітний період.

Загальний фонд 460 416,17 грн:

  • Заробітна плата -  318 045,69 грн (0,95 %);
  • Нарахування на заробітну плату 71 520,57 грн(0,21%);
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю  -  8 023,50 грн (0,02 %), з них:
  • миючі та дезінфікуючі засоби – 3 185,50 грн,
  • засоби боротьби з гризунами – 250,00 грн,
  • лічильник – 3 150,00 грн,
  • господарчі товари ( паперові рушники, сміттєві пакети 35л) – 1 438,00 грн.
  • Продукти харчування21 482,55 грн (0,06 %).  Ціна одного дітодня становить 95,00 грн.
  • Комунальні послуги та енергоносії88 295,82  грн (0,27%).
  • Оплату послуг (крім комунальних) -  9 150,05  грн (0,03%), з них:
  • охоронні послуги – 1 000,00 грн,
  • інтернет – 1 100,00 грн,
  • оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 1 844,10 грн,
  • перевірка димових та вентиляційних каналів– 3 825,95 грн,
  • лабораторні послуги – 1 080,00 грн,
  • охорона поліція – 300,00 грн.

Загальна середня освіта.

Штатна чисельність працівників закладів освіти становить 151,05  штатних одиниць, з них: педагогічних працівників 80,60 шт. од. 70,45 шт. од. інших працівників. У 32 класах закладів загальної середньої освіти навчається 350 школярів.

Видатки на утримання   закладів освіти ( 4 заклади освіти) , які надають повну загальну середню освіту за звітний період склали 7 651 433,91 грн , що становлять 22,96 % до загального обсягу витрат за звітний період   

Загальний фонд 7 474 894,56 грн:

  • Заробітна плату з нарахуваннями6 004 525,93  грн (18,02%), з них:  
  • за рахунок освітньої субвенції – 3 330 300,00 грн,
  • за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами -  21 300,00 грн,
  • за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти-  359 100,00 грн
  • за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 293 825,93 грн.
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю -  84 135,00 грн (0,25 %), з них:
  • Кабель ПВС, розетка, елект. лампа – 1 024,50  грн,
  • Тонер на чіп та карта пам'яті  – 4 877,00 грн,
  • миючі та дезінфікуючі засоби – 37 733,00 грн,
  • канцтовари – 25 051,00 грн,
  • засоби захисту від гризунів – 1 560,00 грн,
  • господарчі товари ( паперові рушники, серветки , сміттєві пакети) – 13 889,50 грн.
  • Продукти харчування -  339  грн (1,23%);
  • Комунальні послуги та енергоносії914 413,85  грн (2,74 %);
  • Видатки на оплату послуг (крім комунальних)131 582,15 грн (0,39%), з них:
  • послуги із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту – 6 058,20 грн,
  • плата за інтернет  –4 400,00 грн,
  • охоронні  послуги – 1 600,00 грн,
  • охорона поліція -  1 200,00 грн,
  • поточний ремонт системи опалення теплогенераторної ОЗ Мартинівський ліцей -  68 213,00 грн,
  • послуги з перезарядки вогнегасників  - 15 674,05 грн,
  • заправка катриджів – 2 190,00 грн,
  • послуги по газопостачанню(розпломбування елем. вузла обліку) – 1 006,44грн,
  • послуги з надання пакетів оновлень ПК «КУРС» – 6 620,00 грн,
  • перевірка димових та вентиляційних каналів  – 20 825,20  грн,
  • проведення ТО автобусів – 3 795,26 грн.
  • Видатки на відрядження 600,00 грн (0,002%).
  • Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку  - 540,00 грн(0,002%).
  • Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва 540,00 грн

Спеціальний фонд 176 539,35 грн:

  •  книги38 022,86 грн;
  • катридж  460,00 грн;
  • принтер 4 399,00 грн
  • сумка для ноутбука -549,00 грн;
  • кабель HDML 149,00 грн
  • мишка (10шт)  - 1 600,00 грн;
  • квіти1 690,00 грн;
  • ремонт катриджа  та принтера680,00 грн;
  • орендна плата за землю з юридичних осіб 50 684,73 грн;
  • продукти харчування 78 304,76 грн;

Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2210 – 28 084,00 грн (посуд, мишка та клавіатура). Кредиторська заборгованість за спеціальним фондом по КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2210 – 12 458,00 грн (придбання кронштейна, телевізора та стельового карниза), КЕКВ 2240 – 153 400,00 грн (встановлення дверей).

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

(КПКВК 0213104, 0213121, 0213160, 0213230, 0213242)

На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 1 598 151,41 грн, що становлять 4,80 % до загального обсягу витрат за звітний період.

Загальний фонд  1 469 459,59 грн:

КУ «Центр надання соціальних послуг)

(КПКВК 0213104, 0213121)

Штатна чисельність працівників закладу надання соціальних послуг становить 18 штатних одиниць. Видатки на утримання установи  за звітний період склали 399 448,81 грн , що становлять 1,20 % до загального обсягу витрат за звітний період .

  • Заробітна плата -  301 576,92 грн (0,91%);
  • Нарахування на заробітну плату 66 346,93 грн(0,20%);
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю  -  29 399,23 грн (0,09 %), з них:
  • Коляcка  OSD 2 р. 46 в кількості 4 шт – 23 023,92 грн,
  • Милиця-ліктьова Medok  регул.– 637,10 грн,
  • Ходунки-рамки Medok  на 4-х колесах 1 шт  – 1 758,35 грн,
  • Ходунки-рамки Medok  неск. регул. 1 шт  – 959,10  грн.,
  • ПДВ 20% на засоби реабілітації  – 1 846,49 грн
  • Оплату послуг (крім комунальних)3 300,00  грн (0,009%), з них:
  • оплата за програму LOGICA   – 3 300,00 грн,
  • Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги  - 16 010,78 грн;
  • Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення -  1 010 000,00  грн, з них:
  • відшкодування витрат понесених на здійснення поховання військовослужбовця – 20 000,00грн;
  • виплата до святкування 100 - річчя – 10 000,00 грн
  • виплати воїнам інтернаціоналістам (13 чоловік) – 65 000,00 грн,
  • допомога при народженні (2 чоловіка) -  40 000,00 грн,

- онкохворі та люди, які потрапили в складні життєві обставини -  555 000,00 грн,

  •     на лікування військовослужбовцям (3 чоловіка) -  90 000,00 грн,

 - воїни, що перебувають на військовій службі ЗСУ(6 чоловік) -  180 000,00 грн,

  • виплата членам сім'ї загиблих воїнів ЗСУ (1 чоловік) -  50 000,00 грн.
  • Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану44 000,00 грн, з них:
  • одноразова матеріальна допомога для лікування ВПО –44 000,00 грн.

Спеціальний фонд 128 691,82 грн:

  • Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану (натуральна форма)– 128 691,82 грн, з них:
  • ковдри синтетичні –11 450,16 грн,
  • дитячий зимовий одяг–117 241,66 грн.

 

 

КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО

(КПКВК 0614030, 0614040, 0614060)

           Штатна  чисельність працівників закладів культури на звітну дату становить 20,75 штатних одиниць На території громади функціонують 4 будинки культури, Народний музей, 1 сільський клуб та 4 бібліотеки.

    За l квартал 2025 року на культуру і мистецтво використано видатків в сумі 811 618,45  грн(2,44%).

Загальний фонд 790 264,09 грн:

  • Заробітна плата -  578 398,86  грн (1,74% );
  • Нарахування на заробітну плату 127 000,56 грн(0,38% );
  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю -  3 825,00  грн (0,01%), з них:
  • Миючі та дезінфікуючі засоби – 3 000,00 грн,
  • Кабель HDMI825,00 грн,
  • Оплату комунальних послуг та енергоносіїв66 749,67 грн (0,20%);
  • Оплата послуг (крім комунальних) 14 290,00  грн (0,04 %), з них:
  • плата за інтернет – 4 400,00 грн,
  • поточний ремонт зовнішніх мереж водопостачання Варварівського СБК  – 9 890,00 грн.

Спеціальний фонд 21 354,36 грн:

  • Книги – 21 354,36 грн.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ

(КПКВК 0615012)

Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0615012 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту» КЕКВ 2210 – 5 478,00 грн (гирі).

 

 

 

 

 

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

                                  (КПКВК  0216013, 0216030)

Видатки на житлово-комунальне господарство за l  квартал 2025 року склали 3 941 749,25  грн, з них:

Халтуринське госпрозрахункове комунальне підприємство.

Видатки  підприємства становлять 2 859 609,63 грн (8,58 %), з них благоустрій населених пунктів2 859 609,63 грн.

 

 Благоустрій населених пунктів загальний фонд 2 859 609,63 грн:

  • Заробітна плата2 187 372,15 грн;
  • Нарахування на заробітну плату 468 132,89 грн
  • Придбання запчастин та інвентарю13 645,00 грн;
  • Оплата за вуличне освітлення 190 459,59 грн,

КП БІЛУХІВКА

Видатки  підприємства становлять 1 082 139,62 грн (3,25 %).

Благоустрій населених пунктів загальний фонд 857 395,68 грн:

  • Заробітна плата686 687,63 грн;
  • Нарахування на заробітну плату працівникам установи138 430,99  грн ;
  • Паливо-мастильні матеріали (бензин, дизильне пальне)  - 58 185,00 грн;
  • Запчастини до комунальної техніки, господарські товари, будівельні матеріали- 114 936,00  грн.

Благоустрій населених пунктів спеціальний фонд 83 900,00 грн:

  • Паливно-роздавальний комплект (міні АЗС) 32 000,00 грн,
  • Апарат зварювальний  51 900,00 грн.

ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

(КПКВК 0217413,0217680,0217130)

    За l квартал 2025 року на економічну діяльність використано кошти в сумі  92 092,00 (0,28%), з них:

 

 

Здійснення заходів із землеустрою

Загальний фонд 42 000,00 грн:

  • Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для ведення фермерського господарства -  7 000 грн,
  • Послуга з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання розташованих на території Мартиніської ТГ) - 35 000 грн,

Інші заходи у сфері автотранспорту

Загальний фонд 43 680,00 грн:

  •  Оплата послуг з перевезення жителів громади від н. п. Варварівка до н. п. Білухівка (25 перевезень) -  43 680,00 грн.

Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування

Загальний фонд 6 412,00 грн:

  • Сплата членських внесків до Асоціації міст України та територіальних громад 6 412,00 грн.

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ

(КПКВК 0218110,0218130, 0218240)

    За l квартал 2025 року на іншу  діяльність використано кошти в сумі  5 670 987,29 грн (17,08%), з них на:

Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

Загальний фонд 120 600,00 грн:

  • Шифер 8-хвил. 95 шт44 175,00 грн;
  • Панель osb- 3 10 мм40 000,00 грн;
  • Плівка силіконова прозора 155 м.36 425,00  грн;

 

 

 

Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони

(КПКВК 0218130)

На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони за l квартал 2025 року використано коштів в сумі 466 093,69 (1,40%) грн.

Загальний фонд 466 093,69  грн:

  • Заробітна плата працівникам установи290 749,61  грн ;
  • Нарахування на заробітну плату працівникам установи63 965,57  грн ;
  • Придбання акумуляторної батареї 10 200,00 грн;
  • Придбання телефону1 417,00 грн;
  • Придбання ствола пожежного і пожежного рукава 22 150,00 грн;
  • Запчастини до автомобіля5 400,00 грн;
  • Придбання програми для ведення бухгалтерського обліку  – 17 145,00 грн,
  • Виготовлення схеми Мартинівської сільської територіальної громади –  34 721,00 грн;
  • Повірка електролічильника1 452,11 грн;
  • Оплата послуг за інтернет  -  4 820,00 грн;
  • Будівельні матеріали  -  7 407,00 грн;
  • Господарчі товари   -  2 007,50 грн;
  • Оплата за електроенергію   -  4 658,90 грн;

Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0218130 «Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони» КЕКВ 2610 – 1 140,00 грн (придбання ліхтарика).

Заходи та роботи з територіальної оборони

Загальний фонд 1 109 998,00(3,33%) грн:

  • Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю -  1 109998,00  грн з них:
  • Придбання паливно-мастильних матеріалів для забезпечення перевезення військовозобов’язаних  призваних на військову службу під час мобілізації Полтавським РТЦК та СП. – 291 240,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  ноутбуку Acer Extensa 15 EX215-55 (NX.EH9EP.00916) або аналога в кількості 6 шт.– 106 380,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  шлейф камери та підвісу DJI Mavic 3T  Thermal Enterprise в кількості 10 шт. – 29 500,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ   FPV-дрон з батареєю та платою ініціації в кількості 5 шт.– 97 500,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  шин 14.00х20 в комплекті 8 шт.– 191 960,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  джерела безперебійного живлення Cool Zero Yeti 1000X 230V або аналогу в кількості 1 комплекту, пристрій швидкого старта JUMP STARTER KS JS-1000 або аналог в кількості 2 шт, зарядний пристрій для автомобільних акумуляторів в кількості 1 шт, маршрутизатор WI-Fi TP-Link (2 антени)-3 шт, Swich Ethernet (8 портів) -1 шт, бухту UTP 5e віта пара (305 м) -1 шт, подовжувач електричний-3 шт, ключ обжимний для конекторів -1 шт, конектори RJ-45-100 шт, RJ-11-100 шт, комплект автомобільних шин 205/65/R15 – 51 498,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ щогли телескопічної не менше 12 м в кількості 1 шт. – 15 200,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  автошини зимові 265/60 R18  в кількості 4 одиниці. – 22 140,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  аналізатор спектра SA6 6 GHz (аналізатор ворожих дронів) в кількості 5 шт. – 44 500,00 грн
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  ноутбук ASUS Vivobook 15 X1502ZA-BQ2007 Icelight Silver з програмним забезпеченням 2 шт в комплекті. – 35 780,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  3 D принтер BAMBULAB Al mini  в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт– 15 800,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  приймача (RX) HappyModel 2.4GHz ExpressLRS Dual EP1 Dual TCXO (2D30063) в кількості 150 шт.– 208 500,00 грн.

 

 

Спеціальний фонд 3 974 295,60 (11,93%) грн:

  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  квадрокоптера DJI Mavic 3T Enterprise Thermal  в кількості 3 шт, квадрокоптера Autel EVO Max 4N  2 в кількості 1 штук – 1 016 800,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  квадрокоптера DJI Mavic 3 в кількості 1 шт.– 76 500,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  «ПСМК СИНИЦЯ 3» в кількості 2 комплекти – 286 300,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ  комплекту терміналу Starlink, облаштований для встановлення на автомобіль (основний блок Mini+термінал зв'язку+адаптер для авто 12-24в) в кількості 1 шт, телевізору (діагональ 65-70 дюймів-1 шт – 51 375,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  електроагрегатор GENPOWER 7000 EC в кількості 6 шт.–196 524,60  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  ноутбуку ASUS X1704ZA 17.3 FullHD IPS/CPU Intel Core i5-1235U (10ядер /12потоків/частота до 4.4GHz)/RAM 16 Gb/SSD 512Gb/Windows11Pro/Quiet Blue в кількості 3 шт у комплекті –94 950,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ  зарядної станції EcoWlow в кількості 2 шт.– 57 600,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro  в кількості 1 шт– 70 499,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro в кількості 2 шт.– 140 998,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  ноутбуку ASUS X515EP  в кількості 2 одиниці.– 50 000,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  зарядної станції Goal Zero Yeti 1000*3000 BT/1500 BT/1030 Вт*ч-USA виробник (металевий корпус) в кількості 2 шт– 71 400,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ  дрону MAVIC 3 Pro в кількості 1 шт. – 70 499,00  грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  супутникового модему Старлінк Starlink Internet Satellite Dish Kit v2 RVs (ROAM) в кількості 5 комплектів. – 149 500,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  портативного пристрою радіоелектронної боротьби «MOLOT» або аналог у комплекті 1 шт.– 143 150,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  3 D принтер BAMBULAB Al mini  в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт, легковий причеп 2500×1250 для забезпечення РЕБ 1 шт.– 34 900,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  зарядної сонячної установки 1400 Compact Pro в кількості 2 шт, генератора інверторного Scheppach SG2500i в кількосьі 2 шт.– 99 800,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  КрАЗ 5444 в кількості 1 шт. – 1 200 000,00 грн.
  • Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ  DJI Mavic 3Т 1 шт у комплекті. – 163 500,00 грн.

МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ

(КПКВК 3719710, 3719800)

    По загальному та спеціальному фондах  бюджету було надано субвенцій іншим бюджетам на загальну суму 7 338 750,00  грн, що становлять 22,03% до загального обсягу витрат за звітний період .

  Бюджету Карлівської міської територіальної громади було надано субвенцію на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування бюджетних установ в сумі 2 043 750,00 грн на:

  • КУ Трудовий архів- 33 000,00 грн;
  • КУ Центр надання соціальних послуг-   734 400,00 грн;
  • ВФСТ « Колос» - 134 250,00 грн;
  • КНП Карлівський центр первинної медико-санітарної допомоги 915 000,00 грн;
  • КНП Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича58 500,00 грн;
  • Карлівська місцева пожежна охорона30 000,00 грн;
  • КУ Центр професійного розвитку педагогічних працівників34 800,00 грн;
  • КУ Карлівський інклюзивно-ресурсний центр5 400,00 грн
  • КЗ Карлівська дитяча музична школа39 900,00 грн,
  • Карлівська дитячо-юнацька спортивна школа– 58 500,00 грн.

       Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів склала 5 295 000,00 грн, а саме:

  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ  для придбання військової амуніції та іншого військового майна– 300 000,00 грн;
  • Виділення субвенції на матеріально-технічне  забезпечення РВА( управління соціального захисту населення) – 50 000,00 грн;
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку НГУ  для придбання зарядних станцій. – 135 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  для придбання комп’ютерної техніки.– 210 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  для придбання екскаватора-навантажувача.– 1 000 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ НГУ  для придбання радіостанцій, офісної техніки та комплектуючих.– 500 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  для придбання запчастин, комплектуючих, інструменту, інвентарю, послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, обладнання, техніки та автомобільної техніки спеціального призначення.– 100 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  для придбання військової та спеціалізованої техніки.– 1 000 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  для придбання матеріально-технічного оснащення.– 1 000 000,00 грн.
  • Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ  на закупівлю безпілотних літальних апаратів, а саме Mavic 3T та тактично -розвідувальних БПЛА. – 1 000 000,00 грн.Фото без опису

 

Структура надання субвенцій з місцевого бюджету за l  квартал 2025 року

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь