Звіт про виконання бюджету Мартинівської сільської територіальної громади за 1 квартал 2025 року
до звіту про виконання бюджету
Мартинівської сільської територіальної громади за I квартал 2025 року
1656700000 (код бюджету)
Доходи
Протягом звітного періоду до загального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади надійшло 17 135 296,08 грн, дохідна частина бюджету виконана у розмірі 77,82%. До спеціального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади надійшло 588 280,89 грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зменшення надходжень до загального фонду бюджету на 9 439 390,27 грн або на 35,52% та збільшення надходжень до спеціального фонду на 282 848,76 грн.
Структуру бюджету складають:
- податки, збори та неподаткові платежі – 13 414 696,08 грн
- офіційні трансферти–3 720 600,00 грн
Загальний фонд.
План по доходах загального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади (без трансфертів) за I квартал 2025 року недовиконано на 26,7%, недоотримано коштів на суму 4 887 303,92 грн.
Дохідна частина загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за звітний період, а саме :
- Податок та збір на доходи фізичних осіб фактично надійшов в сумі 5 089 773,30 грн або 103,24% при плані 4 930 000,00 грн, понад план надійшло 159 773,30 грн , що на 1 044 998,09 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становить 4 427 533,61 грн, понад план надійшло 527 533,61 грн, що на 797 622,12 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшов в сумі 558 950,65 грн недоотримано коштів на суму 41 049,35 грн , що на 1 563 037,61 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року;
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування становить 40 251,49 грн або 134,17% понад план надійшло 10 251,49 грн, що на 19 317,67 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов'язання, що підлягає сплаті фізичними особами становить 63 037,55 грн, недоотримано коштів на суму 336 962,45 грн , що на 298 900,27 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року;
- Податок на прибуток підприємств фактично надійшов в сумі 248 622,00 грн понад план надійшло 241 622,00 грн, що на 240 871,00 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів фактично надійшла в сумі 1 981 197,05 грн, або 22,77% виконання до плану, недоотримано коштів на суму 6 718 802,95 грн, що на 9 473 593,94 грн менше фактичних надходжень за l квартал 2024 року:
- Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування – 14 542,76 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 13 254,79 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 1 978,14 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 974,73 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування нафти фактично надійшла в сумі 3 298,23 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 046,00 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу надійшло 1 439 243,88 грн, або 17,45% виконання до плану, недотримано коштів на суму 6 810 756,12 грн, що на 9 582 958,51 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату надійшла в сумі 522 134,04 грн, або 116,03% виконання до плану, понад план надійшло 72 134,04 грн, що на 92 231,80 грн більше фактичних надходжень за l квартал 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 259 050,44 грн, понад план надійшло 17 050,44 грн, що на 100 494,23 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовується в електронних сигаретах надійшов в сумі169 528,44 грн понад план надійшло 29 528,44 грн, що на 94 708,23 грн більше фактичних надходжень за l квартал 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов в сумі 89 522,00 грн недоотримано коштів на суму 12 478,00 грн, що на 5 786,00 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на майно фактично надійшов в сумі 2 585 743,56 грн або 114,36% при плані 2 261 000,00 грн, понад план надійшло 324 743,56 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 187 782,04 грн :
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості надійшов в сумі 11 649,25 грн, або 105,90 % виконання до плану, понад план надійшло 649,25 грн, що на 656,30 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості становить 43 476,20 грн або 96,61% виконання до плану, при плані 45 000,00 грн недоотримано коштів на суму 1 523,80 грн, що на 4 733,11 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Земельний податок з юридичних осіб фактично надійшов в сумі 141 027,99 грн , або 134,31 % виконання до плану, понад план надійшло 36 027,99 грн, що на 43 715,30 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року.
- Орендна плата з юридичних осіб фактично становить 2 351 105,66 грн, або 111,96 % виконання до плану, при плані 2 100 000,00 грн, понад план надійшло 251 105,66 грн, що на 181 358,23 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Орендна плата з фізичних осіб фактично надійшла в сумі 15 525,65 грн, що на 3 021,77 грн менше фактичних надходжень за I квартал 2024 року.
- Земельний податок з фізичних осіб фактично надійшов в сумі 22 958,81 грн, що на 5 237,95 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Єдиний податок становить 3 158 353,55 грн, або 149,40% виконання до плану, при плані 2 114 000,00 грн, понад план надійшло 1 044 353,55 грн, що на 732 654,87 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року:
- Єдиний податок з юридичних осіб надійшов в сумі 37 364,13 грн, при плані 14 000,00 грн , понад план надійшло 23 364,13 грн, що на 35 864,13 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.;
- Єдиний податок з фізичних осіб становить 1 123 448,80 грн, понад план надійшло 523 448,80 грн, що на 235 816,43 грн більше фактичних надходжень за I квартал 2024 року;
- Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників фактично надійшов в сумі 1 997 540,62 грн або 133,17 % виконання до плану, понад план надійшло 497 540,62 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень збільшилась на 460 974,31 грн;
- Інші надходження(штрафи, санкції) надійшли в сумі 3 624,13 грн, недоотримано коштів на суму 11 375,87 грн, що на 12 933,87 грн менше фактичних надходжень за I квартал 2024 року;
- Плата за надання інших адміністративних послуг фактично надійшла в сумі 2 997,72 грн, що на 225,77 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
- Адміністративний збір за державну реєстрацію становить 22 050,00 грн, або 147 % виконання до плану, при плані 15 000,00 грн, понад план надійшло 7 050,00 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 1 070,00 грн;
- Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном , що перебуває в комунальній власності становить 3 262,10 грн, або 27,18 % виконання до плану, при плані 12 000,00 грн,, недоотримано коштів на суму 8 737,90 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 262,10 грн ;
- Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування фактично надійшло в сумі 18,93 грн , що не планувалось до виконання в 2025 році.
- Інші надходження фактично надійшли в сумі 60 003,30 грн при плані 6 000,00 грн, понад план надійшло 54 003,30 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 317 627,63 грн.
Динаміка надходжень доходів до загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за 2024-2025 роки
- Міжбюджетних трансфертів за l квартал 2025 року надійшло 3 720 600,00 грн.
- Освітня субвенція – 3 330 300,00 грн;
- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами надійшла в сумі 21 300,00 грн;
- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти надійшла в сумі 369 000,00 грн.
Спеціальний фонд
Надходження по доходах спеціального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади становить 588 280,89 грн що не планувалось до виконання в 2025 році та на 282 848,76 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:
- Екологічний податок за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин надійшов в сумі 12 044,82 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 2 912,61 грн ;
- Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених місцях становить 70 061,00 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 39 196,40 грн ;
- Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно їх основної діяльності становить 5 334,58 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 7 372,85 грн ;
- Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» становить 7 821,45 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 305,40 грн;
- Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності фактично становить 304 950,00 грн;
- Надходження благодійних внесків, грантів та дарунків склало 188 069,04 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 58 368,66 грн.
Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2024 рік (% надходжень до бюджету)
Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2025 рік (% надходжень до бюджету)
Видатки
Видатки Мартинівської сільської територіальної громади за l квартал 2025 року складають 33 315 559,64 грн:
- за загальним фондом видатки становлять 25 120 778,51 або 80,11% виконання до плану з початку року,
- за спеціальним фондом видатки складають 8 194 781,13 грн, або 87,94 % виконання до плану з початку року.
Обсяг видатків загального фонду в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився на 4 087 533,29 грн або на 19,43%, по спеціальному фонду обсяг збільшився на 2 634 565,35 грн або на 47,38%.
- Державне управління – 5 694 259,15 грн (17,09%);
- Освіта – 8 167 952,09 грн (24,52%);
- Соціальний захист та соціальне забезпечення – 1 598 151,41 грн (4,80 %);
- Культура і мистецтво – 811 618,45 грн (2,44%);
- Житлово-комунальне господарство - 3 941 749,25 грн (11,85 %);
- Інша діяльність – 5 670 987,29 грн(17,02%);
- Економічна діяльність – 92 092,00 грн (0,28 %);
- Міжбюджетні трансферти - 7 338 750,00 грн (22,03 %).
Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l квартал 2024 року
Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l квартал 2025 року
Співвідношення видатків за економічною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:
- Заробітна плату з нарахуваннями – 12 597 929,74 грн ( 37,81%);
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентарю – 1 694 699,78 грн (5,09 %);
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1 198 467,14 грн (3,60 %);
- Видатки на відрядження – 600,00 грн (0,001 %);
- Продукти харчування – 438 884,94 грн (1,32 %);
- Субсидії та поточні трансферти підприємствам – 4 323 942,94 грн (12,98%);
- Оплата послуг (крім комунальних) – 495 677,47 грн (1,49 %);
- Інші виплати населенню – 1 050 010,78 грн (3,15 %);
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку - 540,00 грн (0,001%);
- Інші поточні видатки - 58 484,03 грн (0,18%);
- Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 3 528 750,00 грн ( 10,60 %);
- Капітальні видатки- 7 927 572,82 грн (23,78%), з них:
- Придбання основного капіталу- 4 033 672,82 грн;
- Капітальні трансферти підприємствам( установам, організаціям) – 83 900,00 грн;
- Капітальні трансферти органам держаного управління інших рівнів – 3 810 000,00 грн;
СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l квартал 2024 року
СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l квартал 2025 року
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
(КПКВК 0210150,0610160, 3710160)
Кількість штатних одиниць відображено згідно затверджених штатних розписів на 2025 рік в загальній кількості 50,5 шт. од.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування за l квартал 2025 року виконані в сумі 5 694 259,15 грн, що становлять 17,09 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 5 694 259,15 грн :
- Заробітна плата – 4 231 187,62 грн (12,7% );
- Нарахування на заробітну плату – 899 326,66 грн(2,70%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю становлять 202 354,50 грн (0,61%), а саме:
- Паливо-мастильні матеріали( бензин, диз. паливо) – 157 437,00 грн,
- Катриджд , блок живлення до монітору– 2 285,00 грн;
- канцтовари -5 020,00 грн;
- господарчі товари (паперові рушники, туалетний папір) – 2 000,00 грн,
- запчастини(антифриз, тормозна рідина) – 28 530,00 грн,
- миючі та дезинфікуючі засоби – 620,50 грн,
- державна атрибутика (прапори) – 5 250,00 грн,
- реле від перенапруги – 1 212,00 грн.
- Оплата енергоносіїв та комунальних послуг – 129 007,80 грн (0,39 %)
- Видатки на оплату послуг (крім комунальних) становить 230 995,27 грн (0,69%),а саме:
- Програмне забезпечення «ТІС-зарплата» – 1 800,00 грн,
- перепрошивка принтера, заміна жорсткого диску, блоку живлення, заміна чорнил та встановлення програмного забезпечення – 8 900 грн,
- послуги у сфері інформатизації (послуги з надання сервісів резервного копіювання) – 288,00 грн,
- поточний ремонт системного блока та програмне налаштування з відновленням даних – 2 000,00 грн
- обслуговування терміналу– 1 200,00 грн,
- оголошення в газеті – 3 354,05 грн,
- постачання пакетів оновлення до програми M.E.Doc – 8 462,00 грн,
- послуги юриста – 90 000,00 грн,
- плата за інтернет та старлінк – 56 100,00 грн,
- поповнення мобільного телефона на рік – 5 400,00 грн,
- охоронні послуги – 3 450,00 грн,
- поточний ремонт автомобілів (шиномонтаж, балансування коліс) – 32 751,22 грн,
- страховка – 4 270,00 грн,
- поштові відправлення – 13 020,00 грн,
- Інші поточні видатки – 1 387,30 грн(0,004%), з них:
- екологічний податок – 218,15 грн,
- земельний податок за 2024 рік –1 169,15 грн.
Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» ККЕКВ 2210 – 18 940,00 грн (чохли, сидіння для автомобіля та придбання штампів) та КПКВКМБ 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» КЕКВ 2210 – 15 100,00 грн (меблі).
ОСВІТА
(КПКВК 0611010, 0611021, 0611031, 0611600, 0611200)
Видатки на утримання закладів освіти використані в сумі 8 167 952,09 грн, що становлять 24,52 % до загального обсягу витрат за l квартал 2025 року.
Дошкільна освіта.
Штатна чисельність працівників закладу дошкільної освіти становить 13,3 штатних одиниць. У 2 групах виховується 20 дітей.
Видатки закладу дошкільної освіти ЗДО «Малятко» за звітний період склали 516 518,18 грн, що становлять 1,55 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 460 416,17 грн:
- Заробітна плата - 318 045,69 грн (0,95 %);
- Нарахування на заробітну плату – 71 520,57 грн(0,21%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 8 023,50 грн (0,02 %), з них:
- миючі та дезінфікуючі засоби – 3 185,50 грн,
- засоби боротьби з гризунами – 250,00 грн,
- лічильник – 3 150,00 грн,
- господарчі товари ( паперові рушники, сміттєві пакети 35л) – 1 438,00 грн.
- Продукти харчування – 21 482,55 грн (0,06 %). Ціна одного дітодня становить 95,00 грн.
- Комунальні послуги та енергоносії - 88 295,82 грн (0,27%).
- Оплату послуг (крім комунальних) - 9 150,05 грн (0,03%), з них:
- охоронні послуги – 1 000,00 грн,
- інтернет – 1 100,00 грн,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 1 844,10 грн,
- перевірка димових та вентиляційних каналів– 3 825,95 грн,
- лабораторні послуги – 1 080,00 грн,
- охорона поліція – 300,00 грн.
Загальна середня освіта.
Штатна чисельність працівників закладів освіти становить 151,05 штатних одиниць, з них: педагогічних працівників 80,60 шт. од. 70,45 шт. од. інших працівників. У 32 класах закладів загальної середньої освіти навчається 350 школярів.
Видатки на утримання закладів освіти ( 4 заклади освіти) , які надають повну загальну середню освіту за звітний період склали 7 651 433,91 грн , що становлять 22,96 % до загального обсягу витрат за звітний період
Загальний фонд 7 474 894,56 грн:
- Заробітна плату з нарахуваннями – 6 004 525,93 грн (18,02%), з них:
- за рахунок освітньої субвенції – 3 330 300,00 грн,
- за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 21 300,00 грн,
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти- 359 100,00 грн
- за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 293 825,93 грн.
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 84 135,00 грн (0,25 %), з них:
- Кабель ПВС, розетка, елект. лампа – 1 024,50 грн,
- Тонер на чіп та карта пам'яті – 4 877,00 грн,
- миючі та дезінфікуючі засоби – 37 733,00 грн,
- канцтовари – 25 051,00 грн,
- засоби захисту від гризунів – 1 560,00 грн,
- господарчі товари ( паперові рушники, серветки , сміттєві пакети) – 13 889,50 грн.
- Продукти харчування - 339 грн (1,23%);
- Комунальні послуги та енергоносії – 914 413,85 грн (2,74 %);
- Видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 131 582,15 грн (0,39%), з них:
- послуги із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту – 6 058,20 грн,
- плата за інтернет –4 400,00 грн,
- охоронні послуги – 1 600,00 грн,
- охорона поліція - 1 200,00 грн,
- поточний ремонт системи опалення теплогенераторної ОЗ Мартинівський ліцей - 68 213,00 грн,
- послуги з перезарядки вогнегасників - 15 674,05 грн,
- заправка катриджів – 2 190,00 грн,
- послуги по газопостачанню(розпломбування елем. вузла обліку) – 1 006,44грн,
- послуги з надання пакетів оновлень ПК «КУРС» – 6 620,00 грн,
- перевірка димових та вентиляційних каналів – 20 825,20 грн,
- проведення ТО автобусів – 3 795,26 грн.
- Видатки на відрядження – 600,00 грн (0,002%).
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку - 540,00 грн(0,002%).
- Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва – 540,00 грн
Спеціальний фонд 176 539,35 грн:
- книги – 38 022,86 грн;
- катридж – 460,00 грн;
- принтер - 4 399,00 грн
- сумка для ноутбука -549,00 грн;
- кабель HDML – 149,00 грн
- мишка (10шт) - 1 600,00 грн;
- квіти– 1 690,00 грн;
- ремонт катриджа та принтера– 680,00 грн;
- орендна плата за землю з юридичних осіб – 50 684,73 грн;
- продукти харчування – 78 304,76 грн;
Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2210 – 28 084,00 грн (посуд, мишка та клавіатура). Кредиторська заборгованість за спеціальним фондом по КПКВКМБ 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КЕКВ 2210 – 12 458,00 грн (придбання кронштейна, телевізора та стельового карниза), КЕКВ 2240 – 153 400,00 грн (встановлення дверей).
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
(КПКВК 0213104, 0213121, 0213160, 0213230, 0213242)
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 1 598 151,41 грн, що становлять 4,80 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 1 469 459,59 грн:
КУ «Центр надання соціальних послуг)
(КПКВК 0213104, 0213121)
Штатна чисельність працівників закладу надання соціальних послуг становить 18 штатних одиниць. Видатки на утримання установи за звітний період склали 399 448,81 грн , що становлять 1,20 % до загального обсягу витрат за звітний період .
- Заробітна плата - 301 576,92 грн (0,91%);
- Нарахування на заробітну плату – 66 346,93 грн(0,20%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 29 399,23 грн (0,09 %), з них:
- Коляcка OSD 2 р. 46 в кількості 4 шт – 23 023,92 грн,
- Милиця-ліктьова Medok регул.– 637,10 грн,
- Ходунки-рамки Medok на 4-х колесах 1 шт – 1 758,35 грн,
- Ходунки-рамки Medok неск. регул. 1 шт – 959,10 грн.,
- ПДВ 20% на засоби реабілітації – 1 846,49 грн
- Оплату послуг (крім комунальних) - 3 300,00 грн (0,009%), з них:
- оплата за програму LOGICA – 3 300,00 грн,
- Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги - 16 010,78 грн;
- Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення - 1 010 000,00 грн, з них:
- відшкодування витрат понесених на здійснення поховання військовослужбовця – 20 000,00грн;
- виплата до святкування 100 - річчя – 10 000,00 грн
- виплати воїнам інтернаціоналістам (13 чоловік) – 65 000,00 грн,
- допомога при народженні (2 чоловіка) - 40 000,00 грн,
- онкохворі та люди, які потрапили в складні життєві обставини - 555 000,00 грн,
- на лікування військовослужбовцям (3 чоловіка) - 90 000,00 грн,
- воїни, що перебувають на військовій службі ЗСУ(6 чоловік) - 180 000,00 грн,
- виплата членам сім'ї загиблих воїнів ЗСУ (1 чоловік) - 50 000,00 грн.
- Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану – 44 000,00 грн, з них:
- одноразова матеріальна допомога для лікування ВПО –44 000,00 грн.
Спеціальний фонд 128 691,82 грн:
- Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану (натуральна форма)– 128 691,82 грн, з них:
- ковдри синтетичні –11 450,16 грн,
- дитячий зимовий одяг–117 241,66 грн.
КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО
(КПКВК 0614030, 0614040, 0614060)
Штатна чисельність працівників закладів культури на звітну дату становить 20,75 штатних одиниць На території громади функціонують 4 будинки культури, Народний музей, 1 сільський клуб та 4 бібліотеки.
За l квартал 2025 року на культуру і мистецтво використано видатків в сумі 811 618,45 грн(2,44%).
Загальний фонд 790 264,09 грн:
- Заробітна плата - 578 398,86 грн (1,74% );
- Нарахування на заробітну плату – 127 000,56 грн(0,38% );
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 3 825,00 грн (0,01%), з них:
- Миючі та дезінфікуючі засоби – 3 000,00 грн,
- Кабель HDMI – 825,00 грн,
- Оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 66 749,67 грн (0,20%);
- Оплата послуг (крім комунальних) 14 290,00 грн (0,04 %), з них:
- плата за інтернет – 4 400,00 грн,
- поточний ремонт зовнішніх мереж водопостачання Варварівського СБК – 9 890,00 грн.
Спеціальний фонд 21 354,36 грн:
- Книги – 21 354,36 грн.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ
(КПКВК 0615012)
Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0615012 «Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту» КЕКВ 2210 – 5 478,00 грн (гирі).
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
(КПКВК 0216013, 0216030)
Видатки на житлово-комунальне господарство за l квартал 2025 року склали 3 941 749,25 грн, з них:
Халтуринське госпрозрахункове комунальне підприємство.
Видатки підприємства становлять 2 859 609,63 грн (8,58 %), з них благоустрій населених пунктів – 2 859 609,63 грн.
Благоустрій населених пунктів загальний фонд 2 859 609,63 грн:
- Заробітна плата– 2 187 372,15 грн;
- Нарахування на заробітну плату – 468 132,89 грн
- Придбання запчастин та інвентарю – 13 645,00 грн;
- Оплата за вуличне освітлення – 190 459,59 грн,
КП БІЛУХІВКА
Видатки підприємства становлять 1 082 139,62 грн (3,25 %).
Благоустрій населених пунктів загальний фонд 857 395,68 грн:
- Заробітна плата– 686 687,63 грн;
- Нарахування на заробітну плату працівникам установи- 138 430,99 грн ;
- Паливо-мастильні матеріали (бензин, дизильне пальне) - 58 185,00 грн;
- Запчастини до комунальної техніки, господарські товари, будівельні матеріали- 114 936,00 грн.
Благоустрій населених пунктів спеціальний фонд 83 900,00 грн:
- Паливно-роздавальний комплект (міні АЗС) –32 000,00 грн,
- Апарат зварювальний – 51 900,00 грн.
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
(КПКВК 0217413,0217680,0217130)
За l квартал 2025 року на економічну діяльність використано кошти в сумі 92 092,00 (0,28%), з них:
Здійснення заходів із землеустрою
Загальний фонд 42 000,00 грн:
- Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для ведення фермерського господарства - 7 000 грн,
- Послуга з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання розташованих на території Мартиніської ТГ) - 35 000 грн,
Інші заходи у сфері автотранспорту
Загальний фонд 43 680,00 грн:
- Оплата послуг з перевезення жителів громади від н. п. Варварівка до н. п. Білухівка (25 перевезень) - 43 680,00 грн.
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування
Загальний фонд 6 412,00 грн:
- Сплата членських внесків до Асоціації міст України та територіальних громад – 6 412,00 грн.
ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ
(КПКВК 0218110,0218130, 0218240)
За l квартал 2025 року на іншу діяльність використано кошти в сумі 5 670 987,29 грн (17,08%), з них на:
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха
Загальний фонд 120 600,00 грн:
- Шифер 8-хвил. 95 шт – 44 175,00 грн;
- Панель osb- 3 10 мм– 40 000,00 грн;
- Плівка силіконова прозора 155 м. – 36 425,00 грн;
Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони
(КПКВК 0218130)
На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони за l квартал 2025 року використано коштів в сумі 466 093,69 (1,40%) грн.
Загальний фонд 466 093,69 грн:
- Заробітна плата працівникам установи- 290 749,61 грн ;
- Нарахування на заробітну плату працівникам установи- 63 965,57 грн ;
- Придбання акумуляторної батареї - 10 200,00 грн;
- Придбання телефону- 1 417,00 грн;
- Придбання ствола пожежного і пожежного рукава - 22 150,00 грн;
- Запчастини до автомобіля- 5 400,00 грн;
- Придбання програми для ведення бухгалтерського обліку – 17 145,00 грн,
- Виготовлення схеми Мартинівської сільської територіальної громади – 34 721,00 грн;
- Повірка електролічильника- 1 452,11 грн;
- Оплата послуг за інтернет - 4 820,00 грн;
- Будівельні матеріали - 7 407,00 грн;
- Господарчі товари - 2 007,50 грн;
- Оплата за електроенергію - 4 658,90 грн;
Станом на 01.04.2025 року наявна кредиторська заборгованість за загальним фондом КПКВКМБ 0218130 «Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони» КЕКВ 2610 – 1 140,00 грн (придбання ліхтарика).
Заходи та роботи з територіальної оборони
Загальний фонд 1 109 998,00(3,33%) грн:
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 1 109998,00 грн з них:
- Придбання паливно-мастильних матеріалів для забезпечення перевезення військовозобов’язаних призваних на військову службу під час мобілізації Полтавським РТЦК та СП. – 291 240,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку Acer Extensa 15 EX215-55 (NX.EH9EP.00916) або аналога в кількості 6 шт.– 106 380,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ шлейф камери та підвісу DJI Mavic 3T Thermal Enterprise в кількості 10 шт. – 29 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ FPV-дрон з батареєю та платою ініціації в кількості 5 шт.– 97 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ шин 14.00х20 в комплекті 8 шт.– 191 960,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ джерела безперебійного живлення Cool Zero Yeti 1000X 230V або аналогу в кількості 1 комплекту, пристрій швидкого старта JUMP STARTER KS JS-1000 або аналог в кількості 2 шт, зарядний пристрій для автомобільних акумуляторів в кількості 1 шт, маршрутизатор WI-Fi TP-Link (2 антени)-3 шт, Swich Ethernet (8 портів) -1 шт, бухту UTP 5e віта пара (305 м) -1 шт, подовжувач електричний-3 шт, ключ обжимний для конекторів -1 шт, конектори RJ-45-100 шт, RJ-11-100 шт, комплект автомобільних шин 205/65/R15 – 51 498,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ щогли телескопічної не менше 12 м в кількості 1 шт. – 15 200,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ автошини зимові 265/60 R18 в кількості 4 одиниці. – 22 140,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ аналізатор спектра SA6 6 GHz (аналізатор ворожих дронів) в кількості 5 шт. – 44 500,00 грн
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбук ASUS Vivobook 15 X1502ZA-BQ2007 Icelight Silver з програмним забезпеченням 2 шт в комплекті. – 35 780,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ 3 D принтер BAMBULAB Al mini в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт– 15 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ приймача (RX) HappyModel 2.4GHz ExpressLRS Dual EP1 Dual TCXO (2D30063) в кількості 150 шт.– 208 500,00 грн.
Спеціальний фонд 3 974 295,60 (11,93%) грн:
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3T Enterprise Thermal в кількості 3 шт, квадрокоптера Autel EVO Max 4N 2 в кількості 1 штук – 1 016 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 в кількості 1 шт.– 76 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ «ПСМК СИНИЦЯ 3» в кількості 2 комплекти – 286 300,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ комплекту терміналу Starlink, облаштований для встановлення на автомобіль (основний блок Mini+термінал зв'язку+адаптер для авто 12-24в) в кількості 1 шт, телевізору (діагональ 65-70 дюймів-1 шт – 51 375,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ електроагрегатор GENPOWER 7000 EC в кількості 6 шт.–196 524,60 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку ASUS X1704ZA 17.3 FullHD IPS/CPU Intel Core i5-1235U (10ядер /12потоків/частота до 4.4GHz)/RAM 16 Gb/SSD 512Gb/Windows11Pro/Quiet Blue в кількості 3 шт у комплекті –94 950,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ зарядної станції EcoWlow в кількості 2 шт.– 57 600,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro в кількості 1 шт– 70 499,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro в кількості 2 шт.– 140 998,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку ASUS X515EP в кількості 2 одиниці.– 50 000,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ зарядної станції Goal Zero Yeti 1000*3000 BT/1500 BT/1030 Вт*ч-USA виробник (металевий корпус) в кількості 2 шт– 71 400,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ дрону MAVIC 3 Pro в кількості 1 шт. – 70 499,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ супутникового модему Старлінк Starlink Internet Satellite Dish Kit v2 RVs (ROAM) в кількості 5 комплектів. – 149 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ портативного пристрою радіоелектронної боротьби «MOLOT» або аналог у комплекті 1 шт.– 143 150,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ 3 D принтер BAMBULAB Al mini в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт, легковий причеп 2500×1250 для забезпечення РЕБ 1 шт.– 34 900,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ зарядної сонячної установки 1400 Compact Pro в кількості 2 шт, генератора інверторного Scheppach SG2500i в кількосьі 2 шт.– 99 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ КрАЗ 5444 в кількості 1 шт. – 1 200 000,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ DJI Mavic 3Т 1 шт у комплекті. – 163 500,00 грн.
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
(КПКВК 3719710, 3719800)
По загальному та спеціальному фондах бюджету було надано субвенцій іншим бюджетам на загальну суму 7 338 750,00 грн, що становлять 22,03% до загального обсягу витрат за звітний період .
Бюджету Карлівської міської територіальної громади було надано субвенцію на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування бюджетних установ в сумі 2 043 750,00 грн на:
- КУ Трудовий архів- 33 000,00 грн;
- КУ Центр надання соціальних послуг- 734 400,00 грн;
- ВФСТ « Колос» - 134 250,00 грн;
- КНП Карлівський центр первинної медико-санітарної допомоги – 915 000,00 грн;
- КНП Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича – 58 500,00 грн;
- Карлівська місцева пожежна охорона – 30 000,00 грн;
- КУ Центр професійного розвитку педагогічних працівників - 34 800,00 грн;
- КУ Карлівський інклюзивно-ресурсний центр – 5 400,00 грн
- КЗ Карлівська дитяча музична школа – 39 900,00 грн,
- Карлівська дитячо-юнацька спортивна школа– 58 500,00 грн.
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів склала 5 295 000,00 грн, а саме:
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ для придбання військової амуніції та іншого військового майна– 300 000,00 грн;
- Виділення субвенції на матеріально-технічне забезпечення РВА( управління соціального захисту населення) – 50 000,00 грн;
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку НГУ для придбання зарядних станцій. – 135 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання комп’ютерної техніки.– 210 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання екскаватора-навантажувача.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ НГУ для придбання радіостанцій, офісної техніки та комплектуючих.– 500 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання запчастин, комплектуючих, інструменту, інвентарю, послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, обладнання, техніки та автомобільної техніки спеціального призначення.– 100 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання військової та спеціалізованої техніки.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання матеріально-технічного оснащення.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ на закупівлю безпілотних літальних апаратів, а саме Mavic 3T та тактично -розвідувальних БПЛА. – 1 000 000,00 грн.
Структура надання субвенцій з місцевого бюджету за l квартал 2025 року