Звіт про виконання бюджету Мартинівської сільської територіальної громади за 1 півріччя 2025 р.
до звіту про виконання бюджету
Мартинівської сільської територіальної громади за I півріччя 2025 року
1656700000 (код бюджету)
Доходи
Протягом звітного періоду до загального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади надійшло 44 815 886,24 грн, дохідна частина бюджету виконана у розмірі 104,78%. До спеціального фонду (враховуючи трансферти) бюджету Мартинівської сільської територіальної громади надійшло 1 002 778,70 рн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зменшення надходжень до загального фонду бюджету на 9 340 272,82 грн або на 17,25% та збільшення надходжень до спеціального фонду на 150 263,78 грн або на 17,63% .
Структуру ЗФ бюджету складають:
- податки, збори та неподаткові платежі – 34 166 707,00 грн
- офіційні трансферти–10 649 179,24 грн
Загальний фонд.
План по доходах загального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади (без трансфертів) за I півріччя 2025 року виконано на 106,41%, понад план надійшло 2 058 568,58 грн.
Дохідна частина загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за звітний період, а саме :
- Податок та збір на доходи фізичних осіб фактично надійшов в сумі 11 325 703,46 грн або 106,24% при плані 10 660 000,00 грн, понад план надійшло 665 703,46 грн , що на 223 938,73 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати становить 9 968 085,83 грн, понад план надійшло 1 468 085,83 грн, що на 1 586 412,77 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшов в сумі 1 075 395,83 грн недоотримано коштів на суму 374 604,17 грн , що на 1 417 135,19 грн менше фактичних надходжень за l півріччя 2024 року;
- Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування становить 201 463,92 грн понад план надійшло 141 463,92 грн, що на 101 548,62 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов'язання, що підлягає сплаті фізичними особами становить 80 757,88 грн, недоотримано коштів на суму 569 242,12 грн , що на 494 764,93 грн менше фактичних надходжень за l півріччя 2024 року;
- Податок на прибуток підприємств фактично надійшов в сумі 248 622,00 грн понад план надійшло 241 622,00 грн, що на 240 871,00 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів фактично надійшла в сумі 8 446 150,70 грн, або 69,00% виконання до плану, недоотримано коштів на суму 3 795 487,72 грн, що на 14 669 050,01 грн менше фактичних надходжень за l півріччя 2024 року:
- Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування – 14 542,76 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 13 254,79 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 4 888,47 грн, в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 2 609,47 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування нафти фактично надійшла в сумі 3 449,86 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 3 070,46 грн.
- Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу надійшла в сумі 7 531 748,29 грн, або 66,41% виконання до плану, недотримано коштів на суму 3 809 890,13 грн, що на 14 091 380,93 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату надійшла в сумі 891 521,32 грн, або 99,06% виконання до плану, недотримано коштів на суму 8 478,68 грн, що на 596 461,05 грн менше фактичних надходжень за l півріччя 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов в сумі 550 889,95 грн, понад план надійшло 88 889,95 грн, що на 151 981,59 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовується в електронних сигаретах надійшов в сумі 355 876,99 грн понад план надійшло 95 876,99 грн, що на 146 822,63 грн більше фактичних надходжень за l півріччя 2024 року.
- Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшов в сумі 195 012,96 грн недоотримано коштів на суму 6 987,04 грн, що на 5 958,96 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на майно фактично надійшов в сумі 5 853 944,41 грн або 129,34% при плані 4 526 000,00 грн, понад план надійшло 1 327 944,41 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 822 243,67 грн :
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості надійшов в сумі 24 775,25 грн, або 112,61 % виконання до плану, понад план надійшло 2 775,25 грн, що на 2 132,95 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості становить 92 084,20 грн або 102,32% виконання до плану, при плані 90 000,00 грн понад план надійшло 2 084,20 грн, що на 4 108,47 грн менше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості надійшов в сумі 6 235,68 грн, або 155,89 % виконання до плану, понад план надійшло 2 235,68 грн, що на 302,31 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості становить 85 412,00 грн понад план надійшло 85 412,00 грн, що на 54 413,50 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Земельний податок з юридичних осіб фактично надійшов в сумі 266 073,55 грн , або 126,70 % виконання до плану, понад план надійшло 56 073,55 грн, що на 44 609,30 грн більше фактичних надходжень за I півріччя 2024 року.
- Орендна плата з юридичних осіб фактично становить 5 311 100,64 грн, або 126,45 % виконання до плану, при плані 4 200 000,00 грн, понад план надійшло 1 111 100,64 грн, що на 707 040,46 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Орендна плата з фізичних осіб фактично надійшла в сумі 31 480,19 грн, що на 4 382,39 грн більше фактичних надходжень за I півріччя 2024 року.
- Земельний податок з фізичних осіб фактично надійшов в сумі 36 782,90 грн, що на 13 471,23 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.
- Єдиний податок становить 6 410 748,83 грн, або 155,83% виконання до плану, при плані 4 114 000,00 грн, понад план надійшло 2 296 748,83 грн, що на 2 183 564,10 грн більше фактичних надходжень за I півріччя 2024 року:
- Єдиний податок з юридичних осіб надійшов в сумі 46 092,82 грн, при плані 14 000,00 грн , понад план надійшло 32 092,82 грн, що на 8 030,14 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року.;
- Єдиний податок з фізичних осіб становить 1 924 772,57 грн, понад план надійшло 724 772,57 грн, що на 505 147,69 грн більше фактичних надходжень за I півріччя 2024 року;
- Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників фактично надійшов в сумі 4 439 883,44 грн або 153,10 % виконання до плану, понад план надійшло 1 539 883,44 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень збільшилась на 1 670 386,27 грн;
- Інші надходження(штрафи, санкції) надійшли в сумі 37 564,45 грн, понад план надійшло 7 564,45 грн, що на 15 906,45 грн більше фактичних надходжень за I півріччя 2024 року;
- Плата за надання інших адміністративних послуг фактично надійшла в сумі 5 450,40 грн, понад план надійшло 3 950,40 грн, що на 1 118,95 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року;
- Адміністративний збір за державну реєстрацію становить 69 600,00 грн, понад план надійшло 39 600,00 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень збільшилась на 28 330,00 грн;
- Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном , що перебуває в комунальній власності становить 8 822,49грн, або 36,76 % виконання до плану, при плані 24 000,00 грн,, недоотримано коштів на суму 15 177,51 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 296,34 грн ;
- Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування фактично надійшло в сумі 43,19 грн , що не планувалось до виконання в 2025 році.
- Інші надходження фактично надійшли в сумі 1 209 167,12 грн при плані 12 000,00 грн, понад план надійшло 1 197 167,12 грн в порівнянні з звітним періодом минулого року сума фактичних надходжень зменшилась на 891 480,30 грн.
Динаміка надходжень доходів до загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l півріччя 2024-2025 роки
- Міжбюджетних трансфертів за l півріччя 2025 року надійшло 10 649 179,24 грн.
- Освітня субвенція – 8 686 500,00 грн;
- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами надійшла в сумі 42 600,00 грн;
- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти надійшла в сумі 737 700,00 грн;
- Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації надійшла в сумі 1 045 000,00 грн;
- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» надійшла в сумі 95 600,00 грн;
- Інші субвенції з місцевого бюджету надійшли в сумі 41 779,24 грн
Спеціальний фонд
Надходження по доходах спеціального фонду бюджету Мартинівської сільської територіальної громади становить 1 002 778,70 грн, що на 150 263,78 грн більше фактичних надходжень за аналогічний період 2024 року:
- Екологічний податок за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин надійшов в сумі 24 421,01 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 11 251,07 грн ;
- Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених місцях становить 176 526,42 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 136 320,59 грн ;
- Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно їх основної діяльності становить 11 945,02 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 10 027,86 грн ;
- Плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» 15 642,90 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 4 407,20 грн;
- Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності фактично становить 404 950,00 грн;
- Надходження благодійних внесків, грантів та дарунків склало 188 994,04 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 129 625,57 грн.;
- Надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об`єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб склало 1 293,92 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень зменшилась на 2 216,05 грн.;
- Кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6(1) розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України склало 179 005,39 грн в порівнянні з минулим роком сума фактичних надходжень збільшилась на 66 979,80 грн.
Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l півріччя 2024 рік (% надходжень до бюджету)
Структура доходів загального фонду Мартинівської сільської територіальної громади за l півріччя 2025 рік (% надходжень до бюджету)
Видатки
Видатки Мартинівської сільської територіальної громади за l півріччя 2025 року складають 59 502 699,58 грн:
- за загальним фондом видатки становлять 50 640 388,03 або 92,81% виконання до плану з початку року,
- за спеціальним фондом видатки складають 8 862 311,55 грн, або 93,90 % виконання до плану з початку року.
Обсяг видатків загального фонду в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшився на 4 580 312,29 грн або на 9,94%, по спеціальному фонду обсяг зменшився на 941 884,42 грн або на 9,61%.
- Державне управління – 11 990 550,41 грн (20,15%);
- Освіта – 19 423 064,80 грн (32,64%);
- Соціальний захист та соціальне забезпечення – 3 505 916,15 грн (5,89 %);
- Культура і мистецтво – 1 689 715,62 грн (2,84%);
- Фізична культура і спорт – 5 478,00 грн (0,01%);
- Житлово-комунальне господарство - 7 958 244,54 грн (13,38 %);
- Інша діяльність 6 158 088,46 грн(10,35%);
- Економічна діяльність – 123 541,60 грн (0,21 %);
- Міжбюджетні трансферти – 8 648 100,00 грн (14,53 %).
Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l півріччя 2024 року
Співвідношення видатків за функціональною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків за l півріччя 2025 року
Співвідношення видатків за економічною класифікацією та їх питома вага в загальному обсязі видатків:
- Заробітна плату з нарахуваннями – 28 766 881,24 грн ( 48,35%);
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентарю – 2 461 604,58 грн (4,14 %);
- Оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2 042 634,68 грн (3,43 %);
- Видатки на відрядження – 4 500,00 грн (0,01 %);
- Продукти харчування – 1 189 165,85 грн (1,99 %);
- Субсидії та поточні трансферти підприємствам – 8 765 439,40 грн (14,73%);
- Оплата послуг (крім комунальних) – 1 238 978,02 грн (2,08 %);
- Інші виплати населенню – 1 885 059,23 грн (3,17 %);
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку - 21 540,00 грн (0,04%);
- Інші поточні видатки - 133 001,76 грн (0,22%);
- Поточні трансферти органам державного управління інших рівнів – 4 838 100,00грн ( 8,13 %);
- Капітальні видатки - 8 155 794,82 грн (13,71%), з них:
- Придбання основного капіталу - 4 162 789,82 грн;
- Капітальний ремонт інших об'єктів - 37 005,00 грн;
- Капітальні трансферти підприємствам( установам, організаціям) – 146 000,00 грн;
- Капітальні трансферти органам держаного управління інших рівнів – 3 810 000,00 грн;
СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l півріччя 2024 року
СТРУКТУРА ВИДАТКІВ БЮДЖЕТУ МАРТИНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ЕКОМІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ за l півріччя 2025 року
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
(КПКВК 0210150,0610160, 3710160)
Кількість штатних одиниць відображено згідно затверджених штатних розписів на 2025 рік в загальній кількості 50,5 шт. од.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування за l півріччя 2025 року виконані в сумі 11 990 550,41 грн, що становлять 20,15 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 11 906 645,41 грн :
- Заробітна плата – 8 776 183,47 грн (14,75% );
- Нарахування на заробітну плату – 1 892 805,92 грн(3,18%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю становлять 501 016,80 грн (0,84%), а саме:
- Паливо-мастильні матеріали( бензин, диз. паливо) – 309 364,80 грн,
- Катриджд , блок живлення до монітору– 4 995,00 грн;
- канцтовари -47 553,00 грн;
- господарчі товари (паперові рушники, туалетний папір і ін) – 7 000,00 грн,
- запчастини(антифриз, тормозна рідина і ін) – 56 590,00 грн,
- миючі та дезинфікуючі засоби – 620,50 грн,
- державна атрибутика (прапори) – 5 250,00 грн,
- будівельні матеріали (реле від перенапруги, вапно гашене, піна, вимикач, лопата совкова, цвяхи) – 33 698,50 грн,
- карта первинного обліку – 14 550,00 грн,
- склопакет (Старостат Білухівка) 3 200,00 грн,
- чорнила для кольорового принтера – 1 755,00 грн,
- придбання штампів – 1 340,00 грн,
- придбання меблів (пенал, стіл та полиця) – 15 100,00 грн.
- Оплата енергоносіїв та комунальних послуг – 239 109,81 грн (0,39 %)
- Видатки на оплату послуг (крім комунальних) становить 492 738,18 грн (0,83%),а саме:
- Програмне забезпечення «ТІС-зарплата» – 3 600,00 грн,
- перепрошивка принтера, заміна жорсткого диску, блоку живлення, заміна чорнил та встановлення програмного забезпечення – 11 150,00 грн,
- послуги у сфері інформатизації (послуги з надання сервісів резервного копіювання) – 576,00 грн,
- поточний ремонт системного блока та програмне налаштування з відновленням даних – 2 000,00 грн
- обслуговування терміналу– 2 400,00 грн,
- оголошення в газеті – 3 354,05 грн,
- постачання пакетів оновлення до програми M.E.Doc – 4 000,00 грн,
- послуги юриста – 180 000,00 грн,
- плата за інтернет та старлінк – 129 870,00 грн,
- поповнення мобільного телефона на рік – 5 400,00 грн,
- охоронні послуги – 8 500,00 грн,
- поточний ремонт автомобілів (шиномонтаж, балансування коліс і ін) – 45 751,22 грн,
- страховка – 6 757,00 грн,
- поштові відправлення – 36 290,00 грн,
- Послуги з виготовлення електронного ключа, оновлення до програми Медок, оновлення ключа ВАРТА , обслуговування сайту Мартинівка - громада – 19 924,00 грн,
- Розпломбування і пломбування вузла обліку (Полтаваобенерго) – 978,20 грн,
- Перезарядка вогнегасників – 4 817,75 грн,
- Опломбування заглушки (Полтавагаз) – 3 919,96 грн,
- Заправка та ремонт катриджів – 23 450,00 грн.
- Видатки на відрядження – 900,00 грн(0,002%).
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку - 600,00 грн(0,001%).
- Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва – 600,00 грн.
- Інші поточні видатки – 3 291,23 грн(0,006%), з них:
- екологічний податок – 539,79 грн,
- земельний податок за 2025 рік –1 169,15 грн,
- за спожитий природний газ –1 340,05 грн,
- судовий збір –242,24 грн.
Спеціальний фонд 83 905,00 грн:
- робочий проєкт «Капітальний ремонт громадського будинку Мартинівської сільської ради без зміни зовнішніх геометричних розмірів їхніх фундаментів у плані за адресою вул. Богдана Хмельницьког буд. 16б у с. Мартинівка – 37 005,00 грн;
- комп'ютерне обладнання (принтери 2 шт) – 22 400,00 грн;
- господарчі товари - 24 500,00 грн.
ОСВІТА
(КПКВК 0611010, 0611021, 0611031, 0611403,0611600, 0611200)
Видатки на утримання закладів освіти використані в сумі 19 423 064,80 грн, що становлять 32,64 % до загального обсягу витрат за l півріччя 2025 року.
Дошкільна освіта.
Штатна чисельність працівників закладу дошкільної освіти становить 13,3 штатних одиниць. У 2 групах виховується 20 дітей.
Видатки закладу дошкільної освіти ЗДО «Малятко» за звітний період склали 1 058 448,79 грн, що становлять 1,78 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 1 058 448,79 грн:
- Заробітна плата - 623 463,81 грн (1,05 %);
- Нарахування на заробітну плату – 138 829,57 грн(0,23%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 24 002,90 грн (0,04 %), з них:
- миючі та дезінфікуючі засоби – 3 185,50 грн,
- засоби боротьби з гризунами – 250,00 грн,
- лічильник – 3 150,00 грн,
- господарчі товари ( паперові рушники, сміттєві пакети 35л) – 1 438,00 грн,
- вапно гашене – 1 170,00 грн,
- канцтовари – 5 000,00 грн,
- бензин А -95 – 1 831,20 грн,
- фарба – 7 978,20 грн.
- Продукти харчування – 74 622,86 грн (0,13 %). Ціна одного дітодня становить 95,00 грн.
- Комунальні послуги та енергоносії - 166 841,14 грн (0,28%).
- Оплату послуг (крім комунальних) - 28 288,51 грн (0,05%), з них:
- охоронні послуги – 3 000,00 грн,
- інтернет – 3 300,00 грн,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 1 844,10 грн,
- перевірка димових та вентиляційних каналів– 3 825,95 грн,
- лабораторні послуги – 3 462,18 грн,
- охорона поліція – 600,00 грн,
- мед. огляд (профогляд-психіатр) – 2 582,88 грн,
- мед. огляд (профогляд 13 чол.) – 3 822,88 грн,
- заправка катриджа – 250,00 грн,
- послуги з технічного обслуговування мереж газопостачання(опломбування запірного пристрою) – 2 048,82 грн,
- послуги з технічного обслуговування вузла обліку електричної енергії – 3 551,70 грн.
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку - 2 400,00 грн(0,004%).
- Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва – 2 400,00 грн
Загальна середня освіта.
Штатна чисельність працівників закладів освіти становить 152,25 штатних одиниць, з них: педагогічних працівників 81,80 шт. од. 70,45 шт. од. інших працівників. У 32 класах закладів загальної середньої освіти навчається 342 школярів.
Видатки на утримання закладів освіти ( 4 заклади освіти) , які надають повну загальну середню освіту за звітний період склали 18 364 616,01 грн , що становлять 30,86 % до загального обсягу витрат за звітний період
Загальний фонд 17 773 268,24 грн:
- Заробітна плату з нарахуваннями – 14 583 822,74 грн (24,51%), з них:
- за рахунок освітньої субвенції – 8 686 500,00 грн,
- за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 41 066,39 грн,
- за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення доплат педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти - 685 529,28 грн
- за рахунок коштів місцевого бюджету – 5 170 727,07 грн.
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 378 364,00 грн (0,64%), з них:
- Матеріали для ремонту електромереж (кабель ПВС, розетка, елект. лампа) – 1 784,50 грн,
- Тонер на чіп, карта пам'яті, клавіатура та мишка – 5 361,00 грн,
- посуд – 27 600,00 грн,
- канцтовари – 47 987,50 грн,
- засоби захисту від гризунів – 1 560,00 грн,
- господарчі товари ( паперові рушники, серветки , сміттєві пакети) – 13 889,50 грн,
- миючі та дезінфікуючі засоби – 37 733,50 грн,
- матеріали для ремонту шкільних автобусів (антифриз, лампочки) – 1 050,00 грн,
- навчальні карти з географії – 5 200,00 грн,
- екран декоративний 7-секційний – 1 222,00 грн,
- настільні ігри (дартс) – 400,00 грн,
- волейбольні м'ячі – 11 600,00 грн,
- будівельні матеріали (цемент, вапно гашене, грунтовка, мастика бітумна, гранвідсів, фарба і ін.) – 78 745,60 грн,
- дизильне пальне та бензин А-95 – 142 984,80 грн,
- запчастини до бензокос – 1 074,00 грн,
- документи про освіту (свідоцтво про здобуття освіти) – 171,60 грн.
- Продукти харчування - 902 298,11 грн (1,52%);
- Комунальні послуги та енергоносії – 1496 541,66 грн (2,52 %);
- Видатки на оплату послуг (крім комунальних) – 397 301,73 грн (0,67%), з них:
- послуги із страхування цивільно-правової відповідальності власників наземного транспорту – 17 608,20 грн,
- плата за інтернет –13 200,00 грн,
- охоронні послуги – 4 800,00 грн,
- охорона поліція - 2 400,00 грн,
- поточний ремонт системи опалення теплогенераторної ОЗ Мартинівський ліцей - 68 213,00 грн,
- послуги з перезарядки вогнегасників - 15 674,05 грн,
- заправка катриджів – 2 190,00 грн,
- послуги з технічного обслуговування мереж газопостачання(розпломбування елем. вузла обліку, опломбування запірного пристрою, розпломбування вузла обліку газу) – 55 053,91 грн,
- послуги з надання пакетів оновлень ПК «КУРС» – 6 620,00 грн,
- перевірка димових та вентиляційних каналів – 20 825,20 грн,
- проведення ТО автобусів , діагностика автобуса– 23 183,40 грн,
- мед. огляд (профогляд-психіатр) – 9 470,56 грн,
- мед. огляд (профогляд.) – 37 444,14 грн,
- мед. огляд (водії) – 2 087,04 грн,
- поточний ремонт будівлі Варварівського ліцею( встановлення дверей) – 29 944,00 грн,
- лабораторні послуги – 9 528,72 грн,
- послуги по повірціта ТО засобів вимірювальної техніки (перевірка лічильника на герметичність, вимірювання імпульсів) – 72 419,80 грн,
- послуги з обробки та передачі даних для отримання документів про освіту – 552,20 грн,
- повірка мановакуметрів , ТО та випробовування термометрів – 6 087,51 грн.
- Видатки на відрядження – 1 800,00 грн (0,003%).
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку - 13 140,00 грн(0,02%).
- Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва – 13 140,00 грн
Спеціальний фонд 591 347,77 грн:
- книги – 38 022,86 грн;
- Придбання роутера,катриджа – 3 318,00 грн;
- принтер - 4 399,00 грн
- сумка для ноутбука -549,00 грн;
- кабель HDML – 149,00 грн
- мишка (10шт) - 1 600,00 грн;
- телевізор – 10 899,00 грн;
- кронштейн для кріплення– 749,00 грн;
- квіти– 1 690,00 грн;
- ремонт катриджа та принтера – 860,00 грн;
- орендна плата за землю з юридичних осіб – 123 298,53 грн;
- продукти харчування 212 244,88 грн;
- стельовий карниз– 810,00 грн;
- матеріали для ремонту електромережі– 3 024,00 грн;
- набір оригінальних чорнил– 5 175,00 грн;
- будівельні матеріали (суміш цементно-піщана, шпаклівка, профіль – 1 909,00 грн;
- олива– 750,00 грн;
- кухонний інвентар (каструлі) – 3 590,00 грн;
- запчастини до мотокос– 5 004,50 грн;
- панель універнсальна LED– 15 820,00 грн;
- засіб для посудомийної машини – 3 276,00 грн;
- встановлення дверей у Білухівській гімназії – 153 400,00 грн;
- заправка катриджа – 810,00 грн.
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
(КПКВК 0213050,0213090,0213104, 0213121, 0213160, 0213230, 0213242)
На соціальний захист та соціальне забезпечення використано 3 505 916,15 грн, що становлять 5,89 % до загального обсягу витрат за звітний період.
Загальний фонд 3 271 432,33 грн:
КУ «Центр надання соціальних послуг)
(КПКВК 0213104, 0213121)
Штатна чисельність працівників закладу надання соціальних послуг становить 18 штатних одиниць. Видатки на утримання установи за звітний період склали 1 366 373,10 грн , що становлять 2,30 % до загального обсягу витрат за звітний період .
- Заробітна плата - 1 089 007,57 грн (1,83%);
- Нарахування на заробітну плату – 239 581,57 грн(0,40%);
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 32 683,96 грн (0,05 %), з них:
- Коляcка OSD 2 р. 46 в кількості 4 шт – 23 023,92 грн,
- Милиця-ліктьова Medok регул.– 637,10 грн,
- Ходунки-рамки Medok на 4-х колесах 1 шт – 1 758,35 грн,
- Ходунки-рамки Medok неск. регул. 1 шт – 959,10 грн.,
- ПДВ 20% на засоби реабілітації – 1 846,49 грн,
- Канцтовари – 4 459,00 грн,
- Оплату послуг (крім комунальних) - 3 300,00 грн (0,005%), з них:
- оплата за програму LOGICA – 3 300,00 грн.
- Видатки на відрядження – 1 800,00 грн(0,003%).
- Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи склало – 7 343,24 грн.
- Видатки на поховання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни становлять – 236,00 грн (Виборнов Володимир Олексійович)
- Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги - 48 279,99 грн;
- Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення - 1 789 200,00 грн, з них:
- відшкодування витрат понесених на здійснення поховання військовослужбовця – 20 000,00грн;
- виплата до святкування 100 - річчя – 10 000,00 грн
- виплати воїнам інтернаціоналістам (14 чоловік) – 70 000,00 грн,
- допомога при народженні (4 чоловіка) - 80 000,00 грн,
- онкохворі та люди, які потрапили в складні життєві обставини - 805 000,00 грн,
- на лікування військовослужбовцям (7 чоловік) - 250 000,00 грн,
- воїни, що перебувають на військовій службі ЗСУ(12 чоловік) - 360 000,00 грн,
- виплата членам сім'ї загиблих воїнів ЗСУ (1 чоловік) - 50 000,00 грн,
- до Дня матері (6 чоловік) - 30 000,00 грн,
- до Дня захисту дітей (2 чол дітям загиблих воїнів) - 10 000,00 грн,
- до Дня батька (3 чол) - 15 000,00 грн,
- ліквідатори ЧАЕС (11чол) – 55 000,00 грн,
- відшкодування вартості санаторно-курортних послуг (2чол) – 34 200,00 грн.
- Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану – 60 000,00 грн, з них:
- одноразова матеріальна допомога для лікування ВПО –60 000,00 грн.
Спеціальний фонд 234 483,82 грн:
- Видатки, пов'язані з наданням підтримки ВПО та/або евакуйованим особам у зв'язку із введенням воєнного стану (натуральна форма)– 128 691,82 грн, з них:
- ковдри синтетичні –11 450,16 грн,
- дитячий зимовий одяг–117 241,66 грн.
- Видатки на здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг центрами соціальних служб та центрами надання соціальних послуг особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах– 105 792,00 грн, з них:
- Придбання моноблоків Asus AiO A3 A3402WVKBA0010 (90-PT03T2-M-00Z0) 4 шт –105 792,00 грн.
КУЛЬТУРА ТА МИСТЕЦТВО
(КПКВК 0614030, 0614040, 0614060,0614082)
Штатна чисельність працівників закладів культури на звітну дату становить 20,75 штатних одиниць На території громади функціонують 4 будинки культури, Народний музей, 1 сільський клуб та 4 бібліотеки.
За l півріччя 2025 року на культуру і мистецтво використано видатків в сумі 1 689 715,62 грн(2,84%).
Загальний фонд 1 667 436,26 грн:
- Заробітна плата - 1 160 880,89 грн (1,95% );
- Нарахування на заробітну плату – 262 297,70 грн(0,44% );
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 73 557,60 грн (0,12%), з них:
- Миючі та дезінфікуючі засоби – 3 000,00 грн,
- Кабель HDMI – 825,00 грн,,
- Реєстраційні журнали (інвентарна книга, сумарна книга та формуляри читача – 4 520,00 грн.
- Набір фарб для принтера – 4 422,00 грн.
- Канцтовари – 9 657,00 грн,
- Матеріали для ремонту електромережі – 965,00 грн,
- Господарські товари – 736,00 грн,
- Бензин А-95 – 1 831,20 грн,
- Придбання фарби, шпаклівки, деревозахисного засобу та лаку алкідного– 13 898,40 грн,
- Квіти – 33 703,00 грн.
- Оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 140 142,07 грн (0,24%);
- Оплата послуг (крім комунальних) – 25 150,00 грн (0,04 %), з них:
- плата за інтернет – 13 200,00 грн,
- поточний ремонт зовнішніх мереж водопостачання Варварівського СБК – 9 890,00 грн,
- плата за послуги електронного зв'язку мережі інтернет (бібліотека)– 2 060,00 грн
- Окремі заходи по реалізації державних (регіональних ) програм, не віднесені до заходів розвитку - 5 400,00 грн(0,01%).
- Послуги з проведення навчання на курсах підвищення кваліфікації з видачею свідоцтва – 5 400,00 грн
Спеціальний фонд 22 279,36 грн:
- Книги – 22 279,36 грн.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТА СПОРТ
(КПКВК 0615012)
На фізична культуру і спорт за l півріччя 2025 року використано коштів по загальному фонду в сумі 5 478,00 (0,01%) грн, з них:
- Предмети, матеріали, обладнання та інвентар – 5 478,00 грн, з них:
- Гиря чавунна – 5 478,00 грн
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО
(КПКВК 0216013, 0216030)
Видатки на житлово-комунальне господарство за l півріччя 2025 року склали 7 958 244,54 грн, з них:
Халтуринське госпрозрахункове комунальне підприємство.
Видатки підприємства становлять 5 764 272,91 грн (9,69 %), з них благоустрій населених пунктів – 5 504 247,91 грн, водопровідно-каналізаційне господарство – 260 025,00 грн.
Благоустрій населених пунктів загальний фонд 5 504 247,91 грн:
- Заробітна плата - 3 948 712,40 грн (6,64% );
- Нарахування на заробітну плату – 836 421,32 грн(1,41% );
- Оплата за вуличне освітлення – 328 486,88 грн,
- Поточний ремонт вуличного освітлення в с.Мартинівка, с. Варварвка та с. Білухівка– 118 425,00 грн,
- Запчастини, інвентар – 272 202,31 грн ,
Водопровідно-каналізаційне господарство загальний фонд 260 025,00 грн :
- Труба ПЕ 3100 м – 98 700,00 грн,
- Поточний ремонт водогону в с. Мартинівка по вул. Сороки – 161 325,00 грн.
КП БІЛУХІВКА
Видатки підприємства становлять 2 193 971,63 грн (3,69 %).
Благоустрій населених пунктів загальний фонд 2 047 971,63 грн:
- Заробітна плата– 1 407 863,62 грн;
- Нарахування на заробітну плату працівникам установи- 283 738,01 грн ;
- Паливо-мастильні матеріали (бензин, дизильне пальне) - 116 370,00 грн;
- Запчастини до комунальної техніки, господарські товари, будівельні матеріали- 240 000,00 грн.
Благоустрій населених пунктів спеціальний фонд 146 000,00 грн:
- Паливно-роздавальний комплект (міні АЗС) –32 000,00 грн,
- Апарат зварювальний – 51 900,00 грн,
- Косарка роторна – 62 100,00 грн.
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
(КПКВК 0217413,0217680,0217130)
За l півріччя 2025 року на економічну діяльність використано кошти в сумі 123 541,60 (0,21%), з них:
Здійснення заходів із землеустрою
Загальний фонд 42 000,00 грн:
- Послуги з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки для ведення фермерського господарства - 7 000 грн,
- Послуга з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання розташованих на території Мартиніської ТГ) - 35 000 грн,
Інші заходи у сфері автотранспорту
Загальний фонд 75 129,60 грн:
- Оплата послуг з перевезення жителів громади від н. п. Варварівка до н. п. Білухівка (43 перевезень) - 43 680,00 грн.
Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування
Загальний фонд 6 412,00 грн:
- Сплата членських внесків до Асоціації міст України та територіальних громад – 6 412,00 грн.
ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ
(КПКВК 0218110,0218130, 0218240)
За l півріччя 2025 року на іншу діяльність використано кошти в сумі 6 158 088,46 грн (10,35%), з них на:
Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха
Загальний фонд 120 600,00 грн:
- Шифер 8-хвил. 95 шт – 44 175,00 грн;
- Панель osb- 3 10 мм– 40 000,00 грн;
- Плівка силіконова прозора 155 м. – 36 425,00 грн;
Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони
(КПКВК 0218130)
На забезпечення діяльності місцевої пожежної охорони за l півріччя 2025 року використано коштів в сумі 953 194,86 (1,60%) грн.
Загальний фонд 953 194,86 грн:
- Заробітна плата працівникам установи- 593 004,33 грн ;
- Нарахування на заробітну плату працівникам установи- 130 461,61 грн ;
- Придбання акумуляторної батареї - 10 200,00 грн;
- Придбання телефону- 1 417,00 грн;
- Придбання пожежної мотопомпи- 13 584,00 грн;
- Придбання ствола пожежного і пожежного рукава - 22 150,00 грн;
- Придбання костюми пожежників (літній варіант) - 9 900,00 грн;
- Запчастини до автомобіля- 10 190,00 грн;
- Придбання програми для ведення бухгалтерського обліку – 17 145,00 грн,
- Виготовлення схеми Мартинівської сільської територіальної громади – 34 721,00 грн;
- Повірка електролічильника- 1 452,11 грн;
- Оплата послуг за інтернет - 4 820,00 грн;
- Будівельні матеріали - 8 019,00 грн;
- Господарчі товари - 2 007,50 грн;
- Оплата за електроенергію - 27 756,31 грн;
- Хлопавка пожежна 3 шт- 1 980,00 грн;
- Краска для катриджів- 2 247,00 грн;
- Налобні ліхтарики 3 шт- 1 140,00 грн;
- Ремонт пожежного автомобіля- 61 000,00 грн.
Заходи та роботи з територіальної оборони
Загальний фонд 1 109 998,00(1,87%) грн:
- Придбання матеріалів, обладнання та інвентарю - 1 109998,00 грн з них:
- Придбання паливно-мастильних матеріалів для забезпечення перевезення військовозобов’язаних призваних на військову службу під час мобілізації Полтавським РТЦК та СП. – 291 240,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку Acer Extensa 15 EX215-55 (NX.EH9EP.00916) або аналога в кількості 6 шт.– 106 380,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ шлейф камери та підвісу DJI Mavic 3T Thermal Enterprise в кількості 10 шт. – 29 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ FPV-дрон з батареєю та платою ініціації в кількості 5 шт.– 97 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ шин 14.00х20 в комплекті 8 шт.– 191 960,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ джерела безперебійного живлення Cool Zero Yeti 1000X 230V або аналогу в кількості 1 комплекту, пристрій швидкого старта JUMP STARTER KS JS-1000 або аналог в кількості 2 шт, зарядний пристрій для автомобільних акумуляторів в кількості 1 шт, маршрутизатор WI-Fi TP-Link (2 антени)-3 шт, Swich Ethernet (8 портів) -1 шт, бухту UTP 5e віта пара (305 м) -1 шт, подовжувач електричний-3 шт, ключ обжимний для конекторів -1 шт, конектори RJ-45-100 шт, RJ-11-100 шт, комплект автомобільних шин 205/65/R15 – 51 498,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ щогли телескопічної не менше 12 м в кількості 1 шт. – 15 200,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ автошини зимові 265/60 R18 в кількості 4 одиниці. – 22 140,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ аналізатор спектра SA6 6 GHz (аналізатор ворожих дронів) в кількості 5 шт. – 44 500,00 грн
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбук ASUS Vivobook 15 X1502ZA-BQ2007 Icelight Silver з програмним забезпеченням 2 шт в комплекті. – 35 780,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ 3 D принтер BAMBULAB Al mini в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт– 15 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ приймача (RX) HappyModel 2.4GHz ExpressLRS Dual EP1 Dual TCXO (2D30063) в кількості 150 шт.– 208 500,00 грн.
Спеціальний фонд 3 974 295,60 (6,68%) грн:
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3T Enterprise Thermal в кількості 3 шт, квадрокоптера Autel EVO Max 4N 2 в кількості 1 штук – 1 016 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 в кількості 1 шт.– 76 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ «ПСМК СИНИЦЯ 3» в кількості 2 комплекти – 286 300,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ комплекту терміналу Starlink, облаштований для встановлення на автомобіль (основний блок Mini+термінал зв'язку+адаптер для авто 12-24в) в кількості 1 шт, телевізору (діагональ 65-70 дюймів-1 шт – 51 375,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ електроагрегатор GENPOWER 7000 EC в кількості 6 шт.–196 524,60 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку ASUS X1704ZA 17.3 FullHD IPS/CPU Intel Core i5-1235U (10ядер /12потоків/частота до 4.4GHz)/RAM 16 Gb/SSD 512Gb/Windows11Pro/Quiet Blue в кількості 3 шт у комплекті –94 950,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ зарядної станції EcoWlow в кількості 2 шт.– 57 600,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro в кількості 1 шт– 70 499,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ квадрокоптера DJI Mavic 3 Pro в кількості 2 шт.– 140 998,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ ноутбуку ASUS X515EP в кількості 2 одиниці.– 50 000,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ зарядної станції Goal Zero Yeti 1000*3000 BT/1500 BT/1030 Вт*ч-USA виробник (металевий корпус) в кількості 2 шт– 71 400,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ НГУ дрону MAVIC 3 Pro в кількості 1 шт. – 70 499,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ супутникового модему Старлінк Starlink Internet Satellite Dish Kit v2 RVs (ROAM) в кількості 5 комплектів. – 149 500,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ портативного пристрою радіоелектронної боротьби «MOLOT» або аналог у комплекті 1 шт.– 143 150,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ 3 D принтер BAMBULAB Al mini в кількості 1 шт, філамент (катушка з пластиком ) PLA в кількості 2 шт, легковий причеп 2500×1250 для забезпечення РЕБ 1 шт.– 34 900,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ зарядної сонячної установки 1400 Compact Pro в кількості 2 шт, генератора інверторного Scheppach SG2500i в кількосьі 2 шт.– 99 800,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ КрАЗ 5444 в кількості 1 шт. – 1 200 000,00 грн.
- Придбання та безоплатна передача ВЧ ЗСУ DJI Mavic 3Т 1 шт у комплекті. – 163 500,00 грн.
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
(КПКВК 3719710, 3719800)
По загальному та спеціальному фондах бюджету було надано субвенцій іншим бюджетам на загальну суму 8 648 100,00 грн, що становлять 14,53% до загального обсягу витрат за звітний період .
Бюджету Карлівської міської територіальної громади було надано субвенцію на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування бюджетних установ в сумі 3 353 100,00 грн на:
- КУ Трудовий архів- 66 000,00 грн;
- КУ Центр надання соціальних послуг- 734 400,00 грн;
- ВФСТ « Колос» - 268 500,00 грн;
- КНП Карлівський центр первинної медико-санітарної допомоги – 1 830 000,00 грн;
- КНП Карлівська лікарня ім. Л.В. Радевича – 117 000,00 грн;
- Карлівська місцева пожежна охорона – 60 000,00 грн;
- КУ Центр професійного розвитку педагогічних працівників - 69 600,00 грн;
- КУ Карлівський інклюзивно-ресурсний центр – 10 800,00 грн
- КЗ Карлівська дитяча музична школа – 79 800,00 грн,
- Карлівська дитячо-юнацька спортивна школа– 117 000,00 грн.
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів склала 5 295 000,00 грн, а саме:
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ для придбання військової амуніції та іншого військового майна– 300 000,00 грн;
- Виділення субвенції на матеріально-технічне забезпечення РВА( управління соціального захисту населення) – 50 000,00 грн;
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку НГУ для придбання зарядних станцій. – 135 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання комп’ютерної техніки.– 210 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання екскаватора-навантажувача.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ НГУ для придбання радіостанцій, офісної техніки та комплектуючих.– 500 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання запчастин, комплектуючих, інструменту, інвентарю, послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, обладнання, техніки та автомобільної техніки спеціального призначення.– 100 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання військової та спеціалізованої техніки.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ для придбання матеріально-технічного оснащення.– 1 000 000,00 грн.
- Надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону ВЧ ЗСУ на закупівлю безпілотних літальних апаратів, а саме Mavic 3T та тактично -розвідувальних БПЛА. – 1 000 000,00 грн.
Структура надання субвенцій з місцевого бюджету за l півріччя 2025 року